Caroline

Het eerste blok heeft mij veel informatie opgeleverd, het tweede blok sloot minder aan op waar ik mee bezig ben. Verder goede docenten, en het lesmateriaal was soms moeilijk te begrijpen.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor je positieve feedback, Caroline!
Schoevers

Het eerste deel van de opleiding was heel interessant en sluit echt aan op burgerzaken, echter is het tweede deel van de opleiding voor mij totaal zinloos. Het gaat enkel over thuiswerken en hoe je... Het eerste deel van de opleiding was heel interessant en sluit echt aan op burgerzaken, echter is het tweede deel van de opleiding voor mij totaal zinloos. Het gaat enkel over thuiswerken en hoe je social media etc moet gebruiken binnen jouw organisatie. Dit houdt totaal geen verband met waar de opleiding eigenlijk over zou moeten gaan: burgerzaken.

Reactie Schoevers:

Wat jammer om te lezen dat het tweede deel van je opleiding als zinloos hebt ervaren. We gaan je feedback intern doorzetten.

Sandra

Ik vond het een leuke opleiding. Nieuwe dingen geleerd, die ik zeker in de praktijk ga toepassen.

Reactie Schoevers:

Wat fijn om te lezen, Sandra! Bedankt.
Schoevers

Ik ben gematigd positief. Ik vond de module Next Support Management veel interessanter dan Tools voor de VSP. De klassikale lessen zorgen ervoor dat de lesstof meer gaat leven en je leuke contacten... Ik ben gematigd positief. Ik vond de module Next Support Management veel interessanter dan Tools voor de VSP. De klassikale lessen zorgen ervoor dat de lesstof meer gaat leven en je leuke contacten opdoet met je medestudenten. Tools voor de VSP kon alleen online en dat vond ik taaie lessen: veel herhaling van dezelfde online tools (en ongewenst moet je je registreren bij al die tools). Ook samenwerken is via Virtual Classroom minder handig, ondanks dat het de bedoeling is de lessen interactief te maken.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor je feedback. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. Verder kunnen we ons goed voorstellen dat het samenwerken via Virtual Classroom wat lastiger is dan fysiek bij... Bedankt voor je feedback. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. Verder kunnen we ons goed voorstellen dat het samenwerken via Virtual Classroom wat lastiger is dan fysiek bij elkaar. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Daphne

Ik heb veel geleerd tijdens de training. Bijna alles dat er is besproken kan ik rechtstreeks in de praktijk toepassen.

Reactie Schoevers:

Beste Daphne, wat goed om te lezen dat je veel geleerd hebt tijdens de training. Daar zijn we erg blij mee. Bedankt voor je review.

Roy

Nvt

Reactie Schoevers:

Bedankt voor je beoordeling, Roy! Daar zijn we erg blij mee.
Schoevers

De inhoud van de opleidingsmodules was goed en (in mijn geval) meteen toepasbaar in de praktijk. Ook fijn om de studie te doen als je al werkzaam bent in een HR gerelateerde functie omdat de stof... De inhoud van de opleidingsmodules was goed en (in mijn geval) meteen toepasbaar in de praktijk. Ook fijn om de studie te doen als je al werkzaam bent in een HR gerelateerde functie omdat de stof dan makkelijker te plaatsen is. De instructies omtrent wat er verwacht wordt op inhoud van de module opdrachten waren ook duidelijk.

De docenten voor de modules gedrag in organisaties en strategische personeelsplanning waren in mijn optiek niet echt inspirerend. Erg vriendelijk en behulpzaam, maar om digitaal 3 uur per twee weken naar te luisteren niet zo prettig en lastig om de aandacht bij te houden. Ze hadden moeite met de techniek (krakende microfoons, niet doorhebben dat de microfoon uit staat, niet weten hoe iets werkt etc.), geen prettige stem of over zichzelf praten in de derde vorm, en de lessen waren eigenlijk gewoon een platte herhaling van de lesstof die je zelf al had moeten voorbereiden. Voor mij waren de lessen dan ook enkel een gelegenheid om vragen te stellen, maar daarnaast was zelfstudie voldoende en voegde de les niets extra's toe. Initieel heb ik mij ook aangemeld voor fysieke lessen, maar twee modules niet fysiek kunnen volgen omdat er in mijn stad te weinig aanmeldingen waren. Dit was erg jammer.

Mijn laatste module (arbeidsrecht) daarom toch maar in Rotterdam (ipv Eindhoven) gevolgd op de zaterdagen. Dit was wel te doen aangezien het maar 3 zaterdagen betrof. De lerares was erg leuk, kundig, voorbereid en de lessen waren prettig. De laatste module is me dan ook wel erg goed bevallen en de lessen droegen ook echt waarde bij tov zelfstudie.

Het lesmateriaal was goed. Diverse boeken die makkelijk leesbaar waren en dan ook als naslagwerk erbij kunnen worden gepakt gedurende het werk.

Al met al inhoudelijk goede aanvulling op mijn werk, maar uitvoering tegen gevallen.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de inhoud van de opleidingsmodules en je deze meteen kon toepassen in de praktijk.
Overigens vinden wij het ook...
Overigens vinden wij het ook jammer dat je niet fysiek les kon volgen in de stad waar je woont. We proberen zo goed mogelijk te kijken naar je voorkeuren. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is.
Verder gaan we jouw feedback intern met ons meenemen ter verbetering kwaliteit en service.

Elisabeth

Ik vond de opleiding iets te theoretisch

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons, Elisabeth! We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Jenneke

Ik ben niet tevreden over het feit dat er geen klassikale lessen maar aangeboden worden, dit staat los van de maatregelen rondom covid-19

Reactie Schoevers:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, Jenneke. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms... We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, Jenneke. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Schoevers

Was goed om stil te staan hoe je beter kan communiceren en waar je op moet letten. Welke modellen je kunt gebruiken.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding. We wensen je veel succes toe!