Cursus vind ik niet optimaal. Weinig tips en trucs. Eigenlijk kan alles.

Cursus vind ik niet optimaal. Weinig tips en trucs. Eigenlijk kan alles.

Voor een cursus notuleren valt het mee tegen dat ik dan voor mijn examen een module moet schrijven. Volgens mij moeten we gewoon notuleren.

Reactie Schoevers:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.
Schoevers

Goede opleiding, veel verschillende vakken, mooie balans tussen theorie en praktijk. Aanleveren studiemateriaal/open zetten leeromgeving op E-connect vaak te laat (voor mij), dat vond ik echt jammer.

Reactie Schoevers:

Goed om te horen! We waarderen je review.
Schoevers

De studie online marketing & communicatie heb ik als thuis studie gevolgd. Dat zou ik niemand aanraden. Het is onduidelijk wat er van je verwacht wordt het hoe je het moet gaan doen. De lesstof is... De studie online marketing & communicatie heb ik als thuis studie gevolgd. Dat zou ik niemand aanraden. Het is onduidelijk wat er van je verwacht wordt het hoe je het moet gaan doen. De lesstof is lang en 'taai'. Je hebt wel een docent tot je beschikking maar die kan je ook maar een klein beetje op weg helpen. Ik zou deze cursus in thuis studie vorm aan niemand aanraden.

Reactie Schoevers:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Daphne

Ik heb mij opgegeven voor fysieke lessen, dit was bij beide modules niet haalbaar. De online bijeenkomsten zijn niet interactief, er worden lappen tekst opgelezen, de techniek werkt vaak niet mee,... Ik heb mij opgegeven voor fysieke lessen, dit was bij beide modules niet haalbaar. De online bijeenkomsten zijn niet interactief, er worden lappen tekst opgelezen, de techniek werkt vaak niet mee, docent weet niet echt inhoud te geven aan de lessen. Daarbij heb ik ervaren dat de lesstof erg verouderd is, dit wordt vandaag de dag niet zo gebruikt.

Reactie Schoevers:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar jouw voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat... We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar jouw voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen er een en ander geschoven moet worden, daardoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor, Daphne. We hopen dat je ondanks dat de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Schoevers

De lesinhoud is prima, er zijn voldoende online mogelijkheden om te stof te oefenen. Het boek is wel wat taai, veel stof om te behappen. Met de docent heb ik amper contact gehad, hier zou misschien... De lesinhoud is prima, er zijn voldoende online mogelijkheden om te stof te oefenen. Het boek is wel wat taai, veel stof om te behappen. Met de docent heb ik amper contact gehad, hier zou misschien nog wat aan verbeterd kunnen worden zoals meer begeleiding tijdens het proces. Met de andere studiegenoten was geen enkel contact, hier heb ik wel om gevraagd maar geen reactie. Zoals het beoordelen van elkaars stukken. Zij stuurden niks en ik kreeg geen reactie op mijn ingeleverde stukken vanuit de medestudenten. Dit is ook niet door de docent opgepakt. Ik heb wel veel geleerd door telkens online te blijven oefenen. Van de opleiding had ik iets meer verwacht omdat Schoevers hoog staat aangeschreven.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je geen terugkoppeling hebt gekregen. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als... Bedankt voor het delen van je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je geen terugkoppeling hebt gekregen. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Schoevers

Goed leer en oefenboek. Ook ontvang je iedere dag een oefening en iedere week een grotere oefening.
Het is erg veel wat je kunt leren, maar dat geeft de docent ook aan. Je kunt niet alles doornemen. In de 3 dagen behandel je de belangrijkste dingen.
Lerares was kundig en geduldig. Wel aardig niveau verschil in ons groepje. Misschien is dat beter in te delen?
Locatie is handig gelegen vlakbij bus, trein en metro. Mooie ruimtes en goede catering.
Maar bovenal een hele leuke, nuttige opleiding.

Reactie Schoevers:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.
Schoevers

Duidelijke lesmateriaal, opleiding sluit goed aan bij de praktijk, kan de kennis die ik heb opgedaan goed gebruiken in mijn werk, goede docenten.

Reactie Schoevers:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Schoevers

Deze training behandelt en of zet je tot nadenken over je visie en missie en de richtinggevers op je persoonlijke kompas.

Reactie Schoevers:

Blij dat je tevreden bent. Dank je voor je review!

Sonja

De training heeft een aanvullende waarde op mijn dagelijkse werkzaamheden. Ik ben met plezier naar de opleiding gegaan en het was altijd weer leerzaam met mijn medecursisten. De docent vulde goed... De training heeft een aanvullende waarde op mijn dagelijkse werkzaamheden. Ik ben met plezier naar de opleiding gegaan en het was altijd weer leerzaam met mijn medecursisten. De docent vulde goed aan op het aangeleverde lesmateriaal.

Reactie Schoevers:

Wat fijn om te lezen, Sonja! Bedankt voor het delen van je feedback.
Schoevers

Het volgen van deze studie heeft mij meer inzicht gegeven in projectmatig werken, hierdoor kan ik een betere sparring-partner zijn voor de projectleiders in mijn organisatie. Dit is grotendeels ook... Het volgen van deze studie heeft mij meer inzicht gegeven in projectmatig werken, hierdoor kan ik een betere sparring-partner zijn voor de projectleiders in mijn organisatie. Dit is grotendeels ook gekomen door de docent. Hij brengt de lesstof op zo'n manier dat de tijd omvliegt en hij geeft duidelijk aan wat er van je verwacht wordt. Lesmateriaal is duidelijk. Het is een zeer korte cursus, hierdoor intensief en drukt voor deze korte periode op je werk en privé leven, maar dat weet je van te voren en neem je voor lief. De locatie was goed bereikbaar en makkelijk te vinden.

Reactie Schoevers:

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent! Daar zijn we erg blij mee. Bedankt voor je positieve feedback.