Onlangs heb ik deze training gevolgd. Dit is zeker niet mijn eerste training op het gebied van assertiviteit, maar door de manier waarop deze docent de lessen geeft, ben ik nu eindelijk assertief... Onlangs heb ik deze training gevolgd. Dit is zeker niet mijn eerste training op het gebied van assertiviteit, maar door de manier waarop deze docent de lessen geeft, ben ik nu eindelijk assertief geworden. Na de eerste les had ik al veel geleerd en de tweede les zorgde ervoor dat waar ik nog moeite mee had om daar nog tips voor te krijgen. Ik heb deze training al onder de aandacht gebracht van een collega van mij, omdat ik heel erg tevreden ben. Fijne docent, die de leerstof met veel humor bracht.

Reactie Schoevers:

Wat goed om te horen dat je door deze training assertiever bent geworden. We wensen je heel veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.

Bodine

Mijn verwachting was erg hoog, maar daar kom ik zeker van terug. Alle modules heb ik online moeten volgen twee jaar lang. Daarnaast heb ik daarvan twee keer een leraar via virtueelclassroom... Mijn verwachting was erg hoog, maar daar kom ik zeker van terug. Alle modules heb ik online moeten volgen twee jaar lang. Daarnaast heb ik daarvan twee keer een leraar via virtueelclassroom gesproken. Dit is echt mega slecht. Ik had beter een thuisstudie kunnen volgen van NHA. Daarnaast heb ik voordat ik begon aangegeven dat ik ADD heb waardoor leren lastig is en ik zeker begeleiding nodig had. Mij werd beloofd dat ik die begeleiding zou krijgen. Nou niet dus!!

Reactie Schoevers:

Wat jammer om te lezen over je ervaring, Bodine! Mocht je een klacht willen indienen betreffende deze kwestie dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen... Wat jammer om te lezen over je ervaring, Bodine! Mocht je een klacht willen indienen betreffende deze kwestie dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kan je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen, contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
Schoevers

Prima uitleg, en goede handvatten gekregen om te kunnen gebruiken

Reactie Schoevers:

Dat vinden wij erg fijn om te horen! Bedankt voor je positieve feedback!

Angelique

Allereerst wil ik aangeven dat het een zeer intensieve opleiding is als je dit naast je werk (32 uur) moet doen. Het geleerde is voldoende maar jammer genoeg vind ik dat er tijdens de lessen te veel... Allereerst wil ik aangeven dat het een zeer intensieve opleiding is als je dit naast je werk (32 uur) moet doen. Het geleerde is voldoende maar jammer genoeg vind ik dat er tijdens de lessen te veel focus ligt op de module opdrachten. Op deze manier mis je eigenlijk de extra diepgang die ik van de opleiding had verwacht. Bovendien heb je voor sommige modules maar 2 lessen en dan ineens voor andere weer 3. En dan precies waar je er 2 van hebt denk je daar had best een extra les voor gekund. Daarnaast vind ik persoonlijk dat er geen balans is in examens en module opdrachten. Als jouw kunde niet in module opdrachten schrijven ligt sta je dus eigenlijk al met 1-0 achter. In mijn ogen hoort dit meer in balans te zijn. Ik zou in ieder geval niet snel iemand deze opleiding aanraden en zeker niet voor het geld. Die is echt te fors. Ook de planning laat te wensen over. Je begint de opleiding met de gedachten de lessen te kunnen volgen in bijvoorbeeld Den Haag maar gaande weg de gehele opleiding wordt je overal naartoe gestuurd dit vind ik niet netjes en bovendien heb ik zelfs een module gehad waar het zelfstudie was, dit vind ik heel slecht, vooral het geen keuze kunnen hebben. Waar ik het meest positief over ben zijn de studiebegeleiders van Schroevers die je echt een gevoel geven dat ze er voor je zijn! Die verdienen echt de pluim hier.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons, Angelique! Wat jammer om te lezen dat je de extra diepgang mist bij onze opleiding en dat er geen balans is in examens en module opdrachten. We gaan... Bedankt voor het delen van je feedback met ons, Angelique! Wat jammer om te lezen dat je de extra diepgang mist bij onze opleiding en dat er geen balans is in examens en module opdrachten. We gaan je feedback intern doorzetten naar de desbetreffende afdeling.
We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Conchita

De opleiding is erg interessant en leerzaam. Helaas heb ik de eerste gedeelte online moeten volgen, in verband dat er te weinig aanmelding zou zijn om dit fysiek te kunnen volgen. Voor module twee... De opleiding is erg interessant en leerzaam. Helaas heb ik de eerste gedeelte online moeten volgen, in verband dat er te weinig aanmelding zou zijn om dit fysiek te kunnen volgen. Voor module twee werd ik gebeld om te zeggen dat er weer te weinig aanmelding was voor fysieke begeleiding, helaas voor online ook te weinig aanmelding. Hierdoor kon ik kiezen om een maand te wachten, maar niet met de zekerheid dat het fysiek of online kon zijn, of voor zelfstudie. Ik heb voor het laatste gekozen, zodat ik alles zo snel mogelijk kon afronden, helaas mis ik de begeleiding, fysieke gedeelte/online gedeelte die ik gewend ben van Schoevers.

Kelly

De opleiding is in principe oke en leuk.
Ik vind dat er totaal geen uitleg is als je de opleiding via e-learning volgt. Je wordt aan je lot overgelaten.

Ik heb bij de eerste...
De opleiding is in principe oke en leuk.

Ik heb bij de eerste moduleopdracht opmerkingen gekregen, deze heb ik verbetert in mijn 2e moduleopdracht en ik krijg dan nogmaals terug dat weer niet juist was tegengesproken verhaal.

Reactie Schoevers:

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de opleiding via een e-learning module. We nemen je feedback hierover intern met ons mee. Bedankt voor het delen van je feedback met... Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de opleiding via een e-learning module. We nemen je feedback hierover intern met ons mee. Bedankt voor het delen van je feedback met ons!

Denise

Helaas ben ik tot de conclusie gekomen dat ik de opleiding niet waardevol genoeg vind ten opzichte van het bedrag (€7000,-) wat jullie ervoor vragen. Een aantal docenten voldoen niet aan mijn en... Helaas ben ik tot de conclusie gekomen dat ik de opleiding niet waardevol genoeg vind ten opzichte van het bedrag (€7000,-) wat jullie ervoor vragen. Een aantal docenten voldoen niet aan mijn en mijn mede studenten haar verwachtingen, wat zich dan ook terug laat zien in je eindexamen punt. Ook is de tussentijdse communicatie minimaal en ervaar ik bij eventuele vragen m.b.t. de opleiding weinig tot geen hulp. Mocht er hulp beschikbaar zijn is dat altijd tegen een meerprijs. Helaas zal ik Schoevers dan ook niet aanbevelen.

Reactie Schoevers:

Wat jammer om te lezen, Denise! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te... Wat jammer om te lezen, Denise! Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
Schoevers

De module communicatieve vaardigheden was een leerzame module. De docent was zeer ervaren en wist waar ze het over had. De locatie was heel goed met een voortreffelijke uitgebreide lunch.
Er...
Er was niet heel veel parkeerplek.

Reactie Schoevers:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Andrea

De opleiding is me goed bevallen. Ik vind het alleen erg jammer dat de betreffende locaties niet de locaties blijken te zijn waarvoor je je inschrijft. Ook had ik me ingeschreven voor een... De opleiding is me goed bevallen. Ik vind het alleen erg jammer dat de betreffende locaties niet de locaties blijken te zijn waarvoor je je inschrijft. Ook had ik me ingeschreven voor een avondopleiding, maar ook dat blijkt in de praktijk niet mogelijk. In plaats van een avond had ik overdag les, waarvoor ik vrije dagen moest opnemen. De locaties waar ik nu de lessen kosten me meer reistijd (en geld) waarvoor ik in 1e instantie had gekozen.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je review met ons. Allereerst fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding.
We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt....
We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Schoevers

Ik vond een deel van de module heel interessant, maar ik vond een deel ook heel chaotisch en niet heel nuttig... Er werd heel veel gezegd, maar op sommige momenten vroeg je je na een kwartier af wat... Ik vond een deel van de module heel interessant, maar ik vond een deel ook heel chaotisch en niet heel nuttig... Er werd heel veel gezegd, maar op sommige momenten vroeg je je na een kwartier af wat de clue was van het hele verhaal. Ik vond het prima, maar ik zou deze module niet echt aanraden om eerlijk te zijn...

Reactie Schoevers:

Dank je wel voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt.
Met...