Marion

Ik heb enorm veel geleerd in deze opleiding, en daardoor ook een fijne baan kunnen vinden. Alle modules waren stuk voor stuk enorm leerzaam. Wel vond ik de reisafstanden soms wat ver, en lessen kunnen zomaar verplaatst worden wat soms lastig is als je ernaast ook werkt. Wat wel fijn was dat er een keuzemogelijkheid geboden wordt waar en/of hoe je de module wilde volgen.

inzage in een examen zou op een andere manier mogelijk gemaakt moeten worden, dichterbij huis in ieder geval of dat je een mogelijkheid hebt om dit thuis te doen. In deze tijd zou dat eigenlijk mogelijk moeten zijn.

De leraren hadden veel kennis en helpen waar nodig is, dat heb ik als enorm prettig ervaren. Ook het delen van informatie in groepsverband was ook fijn, want ook van elkaar kun je leren.

De locaties waren goed verzorgd en als je de leerstof goed bijhoudt zijn de modules goed te volgen en bij te houden. Er wordt wel wat van je verwacht bij het maken van de module opdrachten maar aan het einde van de module heb je dan ook zeker heel wat kennis opgedaan wat je kunt toepassen op het bedrijf waar je werkt.

Praktijkervaring dien je op te doen tijdens je werk en het is raadzaam om tijdens de opleiding te werken waardoor je de lesstof ook beter kunt plaatsen of gebruiken op je werkplek.

Kortom ik heb de opleiding als heel plezierig ervaren. De studieadviseurs waren ook altijd erg vriendelijk.

Score voor Schoevers: 5/5