Ik heb de cursus als prettig ervaren.
Ik heb de cursus als prettig ervaren.
Ik had van te voren wel contact met jullie gehad over de inhoud van de cursus, maar ik denk dat ik toch beter het advies had kunnen krijgen om advance te doen.

Reactie Schoevers:

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de cursus. We zullen je feedback wat betreft het contact en advies over welke opleiding het beste bij je past, intern doorzetten naar de desbetreffende... Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de cursus. We zullen je feedback wat betreft het contact en advies over welke opleiding het beste bij je past, intern doorzetten naar de desbetreffende afdeling! Bedankt voor je review.

Viola

Vond het jammer dat er tijdens de lessen weinig ruimte was om in groepsverband oefeningen/opdrachten te doen. Het was heel veel zenden. Gezien mijn drukke werk heeft deze opleiding toch wel impact... Vond het jammer dat er tijdens de lessen weinig ruimte was om in groepsverband oefeningen/opdrachten te doen. Het was heel veel zenden. Gezien mijn drukke werk heeft deze opleiding toch wel impact gehad, mede doordat de module opdracht op 2e kerstdag ingeleverd moet worden. Ik vraag mij af of jullie dit niet beter over de kerstperiode heen hadden kunnen trekken. Gezien drukte op het werk en mijn vakantie gaik het niet redden om de opdracht op tijd in te leveren en zal daardoor genoodzaakt zijn om uitstel te vragen.

Reactie Schoevers:

Beste Viola, bedankt voor het delen van je feedback met ons. We vinden het jammer om te lezen dat er weinig ruimte is geweest om in groepsverband oefeningen en opdrachten te doen. We kunnen ons goed... Beste Viola, bedankt voor het delen van je feedback met ons. We vinden het jammer om te lezen dat er weinig ruimte is geweest om in groepsverband oefeningen en opdrachten te doen. We kunnen ons goed voorstellen dat je graag meer ruimte had gezien. We zullen je feedback, samen met de inleverdatum, intern met ons meenemen.

Anneke

Een punt van aandacht:
Lesmateriaal was summier.

Reactie Schoevers:

Hallo Anneke, allereerst fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. We zullen je feedback wat betreft het lesmateriaal met ons meenemen. We wensen je verder veel succes toe met het... Hallo Anneke, allereerst fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. We zullen je feedback wat betreft het lesmateriaal met ons meenemen. We wensen je verder veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis!

Kim

Ik had tijdens de lessen minder opdrachten verwacht en meer kapstokjes/praktijkvoorbeelden van de docent om de theorie eigen te maken

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Kim! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen en we hopen dat je desondanks tevreden... Bedankt voor het achterlaten van je review, Kim! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen en we hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Fieneke

Ben zeer goed verzorgd, docent nam de tijd voor je, locatie was goed bereikbaar. en kan de basis nu goed gebruiken op mijn werk.
M.V.G. Fieneke

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Fieneke! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de... Bedankt voor het achterlaten van je review, Fieneke! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Lia

Op de site van Schroevers staat deze tekst bij de training: Notuleren op de laptop.

Wat zijn handige tips en trucs om zo kort, snel en goed mogelijk te notuleren? Tijdens deze training leer je het. Je leert hoe je kunt luisteren, formuleren en typen tegelijkertijd. Daarnaast leer je erachter te komen wat belangrijk is om op te schrijven, maar vooral ook wat je niet hoeft op te schrijven.

Dit is niet aan bod gekomen. Dus de verwachting kwam niet overeen met de training die gegeven is. Pas na inschrijven en betalen krijg je via eConnect te zien wat je gaat doen.

Zo staat er op eConnect: Met verschillende interactieve werkvormen leer je zo op een leuke manier de kneepjes van het notuleren op een laptop.
Interactief was het zeker niet.

Tijdens de training hebben we 2 filmpjes gekeken waarvan een verslag gemaakt moest worden. De filmpjes moesten helemaal uitgekeken worden, tussendoor mochten er geen vragen gesteld worden. Ik had liever gezien dat je met elkaar het gesprek aangaat waarom je bepaalde zaken juist wel of juist niet notuleert.

En met alle respect, maar een man van 76 die deze training geeft?
Staat toch wel erg ver weg van de realiteit nu.

Beste Lia,
Beste Lia,
Bedankt voor het achterlaten van een review. Wat jammer om te lezen dat de training niet helemaal aan de verwachtingen heeft voldaan. Goed dat je jouw feedback hierover met ons deelt!
Schoevers

Lesinhoud en docent buitengewoon goed! Online leeromgeving was goed te doen met het kleine aantal studenten, maar met een grotere groep weet ik uit ervaring dat dat lastiger is. Daarnaast mis ik wel... Lesinhoud en docent buitengewoon goed! Online leeromgeving was goed te doen met het kleine aantal studenten, maar met een grotere groep weet ik uit ervaring dat dat lastiger is. Daarnaast mis ik wel echt de camera, het kunnen zien van je medestudenten maakt het allemaal beter dan alleen maar horen.
Over het studiemateriaal ben ik minder tevreden. Het boek van Covey is wat taai, maar uitstekende kost voor deze module. Voorstel zou wel zijn om hiervoor de kleine Covey te gebruiken (compacter en voldoet in dit geval m.i. ook). De bijgevoegde reader vind ik een aanfluiting. Niet op niveau en onvolledig omdat er wordt gerefereerd aan stukken die niet in de reader zijn opgenomen. Volgens mij kan dit anders Schoevers!

Reactie Schoevers:

We zullen je feedback betreffende het studiemateriaal intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Met vriendelijke...

Sonja

Top
Veel praktijk voorbeelden
Veel interactie

Reactie Schoevers:

Wat fijn om te lezen, Sonja! Bedankt voor het delen van je feedback.

Marrit

Wat ik vooral erg fijn vond was de verhouding theorie-praktijk: heel veel oefenen en ruimte voor voorbeelden uit de eigen praktijk. De theorie is interessant. Weten hoe je deze in de praktijk kunt... Wat ik vooral erg fijn vond was de verhouding theorie-praktijk: heel veel oefenen en ruimte voor voorbeelden uit de eigen praktijk. De theorie is interessant. Weten hoe je deze in de praktijk kunt toepassen is wat deze waardevol maakt.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk!... Bedankt voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname, Marrit!

Lilian

Super fijne trainer, met goede toepassing vanuit psychologie kennis. Goede mix van feiten, voorbeelden en zelf oefenen.

Reactie Schoevers:

Fijn dat je zo tevreden bent over onze docent, Lilian! We zullen je compliment intern doorzetten.