Was goed om stil te staan hoe je beter kan communiceren en waar je op moet letten. Welke modellen je kunt gebruiken.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding. We wensen je veel succes toe!

Ellen

Teveel lesstof in te weinig lessen. In 4 dagen zou het beter verdeeld zijn.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Ellen! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Ingrid

Ik vond het een zeer interessante opleiding doordat de bijbehorende modules. Ik vond de on-line lessen wel pittig. De éne docent gaf af en toe de camera aan medestudenten. Dat was wel fijn. De... Ik vond het een zeer interessante opleiding doordat de bijbehorende modules. Ik vond de on-line lessen wel pittig. De éne docent gaf af en toe de camera aan medestudenten. Dat was wel fijn. De andere docent gaf de camera niet aan medestudenten, alleen maar de microfoon. Dit is wel minder interactief.

Reactie Schoevers:

Wat fijn om te lezen, Ingrid! Bedankt voor het delen van je feedback.

Bianca

2 lessen op één dag is te veel. Beter 4 terugkom dagen.

Reactie Schoevers:

We kunnen ons goed voorstellen dat het soms veel informatie is op één dag. We gaan je feedback intern meenemen! Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Management assistent

Zeer triest

Reactie Schoevers:

We vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen, dan kun je het formulier op e-connect... We vinden het jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen, dan kun je het formulier op e-connect invullen en versturen. Een van onze collega's van studiebegeleiding neemt dan contact met je op en zij zullen je dan ook verder assisteren. Je kunt ook contact met ons opnemen via Social Media, indien wij je verder mogen assisteren.

Elaine

Slecht

Reactie Schoevers:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

E Pierre

Een cursus van twee modules die normaal gesproken in 6 maanden te behalen is duurt voor mij nu al bijna drie jaar. De modules worden iedere keer geannuleerd doordat er niet genoeg cursisten zijn. Je... Een cursus van twee modules die normaal gesproken in 6 maanden te behalen is duurt voor mij nu al bijna drie jaar. De modules worden iedere keer geannuleerd doordat er niet genoeg cursisten zijn. Je betaald voor de klassikale cursus in Den Haag met tweede keus Rotterdam. Vervolgens gaan de modules iedere keer niet door door te weinig aanmeldingen. En?of je krijgt m digitaal aangeboden of ergens verder in het land. Wat een lijdensweg!

Reactie Schoevers:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er... We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt. Wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar je voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen het een en ander geschoven moet worden, hierdoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren. We hopen verder dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Lilian

Zeer competente leraar met praktijk voorbeelden. TOP

Anouk

Locatie Amsterdam: perfect
Locatie Utrecht (ijsbaan): niet goed.

Zit een grote diversiteit in de trainers. Daarom 3 sterren. 2 waren heel goed, 2 minder.

Ik zou toch de...
Locatie Amsterdam: perfect
Locatie Utrecht (ijsbaan): niet goed.

Ik zou toch de volgende keer gaan voor meer een Opleiding dan losse 2 daagse. Zit veel herhaling in. Kennisniveau is zeker weer bijgespijkerd

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Anouk! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen je feedback intern met ons meenemen.
Met vriendelijke...

Ageeth

Was helemaal prima.
Veel geleerd. sluit keurig aan.

Enige nadeel is dat de cursus steeds werd uitgesteld. Maar nu toch gelukt.

Reactie Schoevers:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.