Schoevers doet zijn naam geen eer aan. Ik zou de opleiding fysiek volgend in Amsterdam. Hier hebben zij niets van waar kunnen maken, ik heb uren moeten reizen naar Utrecht en zelfs Rotterdam. Ook bieden zij fysieke lessen aan, maar proberen er met online lessen vanaf te komen. Tussen de modules heb ik tot zelfs een half jaar moeten wachten voordat de volgende weer van start ging omdat er niet genoeg animo was voor deze betreffende module. Ik ben daardoor uiteindelijk langer als 2 jaar bezig (i.p.v 1) ik ben blij dat ik bijna klaar ben. De leraren zijn goed, de organisatie niet. Ik zou het niet aanraden

Reactie Schoevers:

We kunnen ons goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar jouw voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen er een en ander geschoven moet worden, daardoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je ondanks dat de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Schoevers

Score voor Schoevers: 1/5