Fantastische opleiding, interessante modules, goede begeleiding, kortom: TOP!

Reactie Schoevers:

Wat goed om te horen! Bedankt voor je positieve feedback.

Ria

Ik heb een leerzame training gehad met leuke docenten. De groep was ook erg hecht en leuk. Jammer dat de training is afgelopen. Ik heb vooral veel gehad aan de training met de acteur. Ik wacht met... Ik heb een leerzame training gehad met leuke docenten. De groep was ook erg hecht en leuk. Jammer dat de training is afgelopen. Ik heb vooral veel gehad aan de training met de acteur. Ik wacht met belangstelling op mijn certificaat.

Hartelijk dank voor alles.

Reactie Schoevers:

Wat fijn om te horen, Ria! Daar zijn we erg blij mee. Bedankt voor de positieve feedback.

Peter

Erg leuke training met een gezellige trainer die verstand van zaken heeft. Les inhoud is prima te volgen en de locatie en catering zijn erg goed zelfs gratis parkeren. Ik denk dat ik onze... Erg leuke training met een gezellige trainer die verstand van zaken heeft. Les inhoud is prima te volgen en de locatie en catering zijn erg goed zelfs gratis parkeren. Ik denk dat ik onze presentaties nu nog levendiger en mooier kan maken.

Reactie Schoevers:

Wat fijn om te lezen dat je de training als leerzaam en leuk hebt ervaren, Peter! We wensen je heel veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Schoevers

Het is een leerzame praktische cursus waarbij veel praktijkvoorbeelden ter sprake zijn gekomen. Prettige docent; zeker de moeite waard!
Deze tweedaagse cursus zou naar mijn mening wel...
Deze tweedaagse cursus zou naar mijn mening wel uitgebreid moeten worden naar 2,5 of 3 dagen of aanpassen naar 4 dagdelen. De leerstof werd er in een groot tempo doorheen gejaagd.

Reactie Schoevers:

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. Verder nemen we je feedback intern met ons mee wat betreft de duur van de cursus. Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan gerust even... Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. Verder nemen we je feedback intern met ons mee wat betreft de duur van de cursus. Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan gerust even contact met ons op.
Schoevers

Het is een opleiding die goed te doen is als je al wat medische kennis hebt. Wel moet je veel extra tijd steken in lesvoorbereiding.
De docenten zijn goed op de hoogte van wat er wordt...
De docenten zijn goed op de hoogte van wat er wordt verwacht en doceren niet alleen de verplichte stof, maar geven ook extra informatie en wijken uit, daar waar nodig om de stof beter te begrijpen.
Goede opleiding, goed niveau, biedt veel uitdaging.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding en dat je veel hebt geleerd van de docenten. We wensen je veel succes met het toepassen van de kennis en... Bedankt voor je review. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding en dat je veel hebt geleerd van de docenten. We wensen je veel succes met het toepassen van de kennis en vaardigheden in je toekomstige carrière.

Yolanda

We zaten in het fantastische locatie BCN Utrecht, waar er zeer vriendelijk personeel hielp met t zoeken naar de juiste locatie. Koffie momenten in pantry’s erg compleet. De lunch een zeer gevarieerd... We zaten in het fantastische locatie BCN Utrecht, waar er zeer vriendelijk personeel hielp met t zoeken naar de juiste locatie. Koffie momenten in pantry’s erg compleet. De lunch een zeer gevarieerd buffet voor ieder wat wils. Complimenten voor de koks.
Tot slot onze docent een geweldige topper. Ik vond het erg prettig de manier van introduceren bij de start, waardoor het zeer laagdrempelig was vragen te stellen en actief deel te nemen. Uitleg a.d.h.v. Praktijk voorbeelden was prettig waardoor de stof erg goed te onthouden is. Ook de manier van overbrengen is met een enorm enthousiasme en een berg aan positieve energie. De dag is werkelijk voorbij gevlogen.
Ik heb geen verbeterpunten.

Reactie Schoevers:

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Yolanda! We wensen je heel veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.

Monique

Lesinhoud was prima, maar twee dagen per module is echt te kort. Verder vind ik het online portal ontzettend onoverzichtelijk en moet je goed zoeken waar wat staat. Naar mijn inziens kan dit veel... Lesinhoud was prima, maar twee dagen per module is echt te kort. Verder vind ik het online portal ontzettend onoverzichtelijk en moet je goed zoeken waar wat staat. Naar mijn inziens kan dit veel beter.

Reactie Schoevers:

Bedankt voor het delen van je feedback, Monique! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als... Bedankt voor het delen van je feedback, Monique! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.

Arien

De training was erg goed, veel nieuwe tips en tricks gekregen.
Het gekregen studieboek Outlook tips en trick betreft de Outlookversie 2010-2013. Dit is zwaar verouderd en valt me wel tegen. De training was erg goed, veel nieuwe tips en tricks gekregen.
Had gehoopt op een actueel naslagwerk.

Reactie Schoevers:

We zullen je feedback betreffende de lesinhoud intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!

Chloé

Complimenten voor de trainer, zeer informatief en enthousiast! Het lesmateriaal daarentegen is echt hopeloos en slecht, waarom krijgen we een boekje van Outlook 2010-2013, niemand werkt daar meer mee!

Reactie Schoevers:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Chloé! Verder nemen we je feedback over het lesmateriaal intern met ons mee. Bedankt voor het delen van je beoordeling.
Met vriendelijke...
Schoevers

Cursus was veel te kort om Hbo niveau eind opdracht in te leveren.

Cursus was veel te kort om Hbo niveau eind opdracht in te leveren.

locatie werd kort van te voren ineens geannuleerd. Dan maar virtueel: naast mijn werk geen optie om de cursus te volgen.

Nog 2 extra avonden met vrijwillige hulp van cursus leider gedaan. Hulde voor hem.

Stof werd aan de hand van eigen werk van de cursusleider gedaan.

Werken met Dropbox: niet Avg proof.

Ik raad niemand deze cursus aan.

Reactie Schoevers:

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de cursus. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect... Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de cursus. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.