Hlprs

Rosita van Marion

Correcte ervaring

Reactie Hlprs:

Fijn om te horen dat je tevreden bent!

johan

De site is handig in gebruik en kent goede selectiemogelijkheden. Zo kan je schoonmakers selecteren op nabijheid/afstand. Helaas kreeg ik geen reacties van alle geselecteerde schoonmakers binnen 5... De site is handig in gebruik en kent goede selectiemogelijkheden. Zo kan je schoonmakers selecteren op nabijheid/afstand. Helaas kreeg ik geen reacties van alle geselecteerde schoonmakers binnen 5 km. Er zijn erg veel 'lege' profielen (vandaar 3 sterren bij informatie op website). Uiteindelijk reageerde iemand die verder weg woonde. Afspraak was snel gemaakt en schoonmaker leverde goed werk. De site werkt dus. Nadeel is dat bij grotere afstanden reiskosten begrijpelijkerwijs mee gaan spelen. Dit is helaas niet via de site te regelen. Ook is de boeking niet aan te passen wanneer eenmaal gemaakt.

Beste Johan,
Bedankt voor je positieve feedback. Erg fijn om te lezen dat je zo positief bent over ons platform.
Sinds dit jaar zijn helpers die zich nieuw inschrijven bij ons verplicht om...
Beste Johan,
Sinds dit jaar zijn helpers die zich nieuw inschrijven bij ons verplicht om een kort stukje over zichzelf te schrijven. We merkten dat klanten het toch prettig vonden om iets meer over de helper te weten, vandaar dat we dit verplicht hebben gemaakt. Het is ook nooit verplicht om reiskosten te betalen, dit is altijd in overleg met de helper.
Via je account kun je altijd je boeking wijzigen, dit gaat alleen pas in vanaf de volgende maand. Je kunt zelf de afspraken tot 24 uur van tevoren wijzigen of annuleren, binnen of na die 24 uur kun je ons altijd verzoeken om de afspraak te wijzigen of te annuleren.
Happy groet!

Corrykoopman@kpnmail.nl

De inschrijving lukt niet omdat postcode niet juist is!!

Beste Corry,
Beste Corry,
Ik heb hierover geprobeerd contact met je te zoeken om samen tot een oplossing te komen waarom het niet lukt met de postcode. Helaas heb ik hier geen reactie op gekregen. Ik hoor graag wat de postcode is, zodat ik met je mee kan kijken.

Karin

Prima website, met name voor eenmalige klusjes en schoonmaakwerk. Voor een vaste schoonmaakhulp is het minder geschikt, dan is het aanbod wat mager. Jammer dat er profielen opstaan zonder een... Prima website, met name voor eenmalige klusjes en schoonmaakwerk. Voor een vaste schoonmaakhulp is het minder geschikt, dan is het aanbod wat mager. Jammer dat er profielen opstaan zonder een toelichting van de helper, dat zou eenvoudig verplicht gesteld kunnen worden. Daarnaast ook veel profielen van helpers die naar mijn indruk ooit een profiel hebben aangemaakt maar er vervolgens niets mee doen, er wordt namelijk niet gereageerd, ook niet na selectie.

De website zelf is overzichtelijk. Een tip zou zijn om het mogelijk te maken een uitstaande aanvraag te wijzigen. dat kan nu alleen door de aanvraag te annuleren en vervolgens een nieuwe aan te maken.

Reactie Hlprs:

Bedankt voor je feedback!
Bedankt voor je feedback!
We vragen alle helpers om hun profiel zo compleet mogelijk te maken en via het platform kunnen ze ook aangeven of ze wel of niet meer beschikbaar zijn. Helaas houden niet alle helpers die even goed bij. Om de zoveel tijd worden wel die profielen gedeactiveerd om het zo actueel mogelijk te houden. Ik begrijp dat het nu lijkt alsof er veel inactieve profielen zijn, maar we doen ons best om dit tegen te gaan.
Het is nu inderdaad niet mogelijk om de boeking te wijzigen, dus deze feedback ga ik zeker doorgeven.
Team Hlprs

Wendy Connelly

Heel prettig en het ging ook heel snel was er erg blij mee.

Beste Wendy,
Bedankt voor je positieve review!
Happy Groet!

Els van der Hoeven

Snel en efficiënt. Ook redelijk gemakkelijk. Eerste keer al snel een goede helper, maar die hield er na 6 keer geweest te zijn opeens mee op, omdat ze de afstand toch te ver vond. Toen ik me weer... Snel en efficiënt. Ook redelijk gemakkelijk. Eerste keer al snel een goede helper, maar die hield er na 6 keer geweest te zijn opeens mee op, omdat ze de afstand toch te ver vond. Toen ik me weer opgaf, reageerde ze weer??????? Dat maar zo gelaten. Vreemd is het wel

Alleen aanbod vind ik wat pover. Uiteindelijk moeten helpers toch van ver komen. Ook staat er bij sommigen geen profiel ingevuld en dat vind ik jammer. Ook gebruiken sommigen duidelijk een soort verzonnen naam en dat voelt niet prettig.

Beste Els,
Beste Els,
Bedankt voor je review en fijn om te lezen dat je positief bent over ons platform. Als de geselecteerde helper niet reageert op de boeking, wordt de boeking opengezet voor alle helpers binnen een hemelsbrede straal van 20 kilometer. Uiteraard kun je iemand afwijzen als je de reisafstand te ver vindt. Sinds dit jaar zijn alle nieuw ingeschreven helpers verplicht om een persoonlijk stukje over zichzelf te vertellen, omdat wij het erg belangrijk vinden dat de klant op deze manier een goed beeld kan krijgen van de helper. Jammer dat je geen geschikte helper hebt kunnen vinden. Wij zijn altijd bezig met het uitbreiden van ons aanbod, dus we hopen dat we je wellicht in de toekomst van dienst kunnen zijn.

Mirjam

Ik ben bezig met inschrijven bij Hlprs. Ik had een vraag hierover gesteld en kreeg snel een duidelijke uitleg.. heel fijn!

Beste Mirjam,
Bedankt voor je positieve review.

Maurice

Site is duidelijk. Maar 99% van de profielen is niks ingevuld. Alleen een naam en dat is het. Daarnaast 2 reacties in engels. Uiteindelijk een boeking gedaan. Maar toen ik voorstelde voor een... Site is duidelijk. Maar 99% van de profielen is niks ingevuld. Alleen een naam en dat is het. Daarnaast 2 reacties in engels. Uiteindelijk een boeking gedaan. Maar toen ik voorstelde voor een kennismakingsgesprek om afspraken te maken kreeg ik geen reactie meer.

Beste Maurice,
Beste Maurice,
Bedankt voor je review. Zoals we eerder per mail hebben aangegeven staat iedere helper vrij om zich in te schrijven via het platform. We vragen iedereen om het profiel zo compleet mogelijk in te vullen. Hierbij is de ID-check en het stukje over jezelf verplicht om in te vullen. Sinds december 2021 zijn alle helpers verplicht om het stukje over zichzelf in te vullen.
We zien dat je jouw boeking na 2 dagen hebt geannuleerd. Hierdoor kan het zo zijn dat de helper nog geen tijd heeft gehad om te reageren voor een kennismakingsgesprek.
Via je account kun je kosteloos een nieuwe boeking plaatsen en nieuwe helpers selecteren.
Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dit uiteraard graag.

Helga

Prima tot nu toe.

Reactie Hlprs:

Bedankt voor de positieve review!

FN

Eerste indruk goed

Reactie Hlprs:

Fijn om te horen dat de eerste indruk positief is!