Hups

Bea

Na een jaar zoeken eindelijk een hulp gevonden

Reactie Hups:

Fijn dat het uiteindelijk toch is gelukt via het platform!

Gb Fiolet

snelle actie met goed resultaat

Reactie Hups:

Bedankt voor de positieve beoordeling!
Groetjes,

Gerritsen

Prima. Hulp snel

Reactie Hups:

Hartelijk dank voor de positieve feedback!

Hans Wildschut

Binnen 2,5 weken een schoonmaker gevonden in deze moeilijke tijd

Reactie Hups:

Bedankt voor de beoordeling en fijn dat je zo snel iemand gevonden hebt!
Met vriendelijke groeten,

Tom Nijssen

Handig om hulp te vinden. Inschrijven spreekt voor zich. Onduidelijk waarvoor de fee precies voor is die je aan Hlprs moet betalen.
Communicatie prima.

Reactie Hups:

Bedankt voor de feedback.
Bedankt voor de feedback.
Mocht er een keer iets niet duidelijk zijn, kun je altijd even contact met ons opnemen. Van de Hlprs fee worden allerlei kosten betaald, denk hierbij aan het gebruik van het platform, het werven van nieuwe klanten en helpers, het Online Betaalplatform, aanvullende aansprakelijkheidsverzekering bij schade én natuurlijk is het leuk als we zelf ook nog iets overhouden😉
Nog een fijne dag!

Bronkhorst

Resultaten zijn goed. Maar vreselijk onduidelijke website

Beste heer / mevrouw Bronkhorst,
Bedankt voor het plaatsen van de review. Wat fijn om te horen dat het is gelukt om een geschikte helper te vinden.
Jammer om te horen dat de website niet...
Beste heer / mevrouw Bronkhorst,
Jammer om te horen dat de website niet geheel naar wens is. Mocht je verbeterpunten hebben, dan kun je die altijd even mailen naar help@hlprs.nl.
Alle feedback is welkom!
Happy Groet,

Selena Verbaas

Duidelijke site. Wel jammer dat je niet kan selecteren op aantal dagen dat de helper heeft gewerkt. En vindt het heel jammer dat er maar weinig helpers een persoonlijke tekst erbij hebben gezet,... Duidelijke site. Wel jammer dat je niet kan selecteren op aantal dagen dat de helper heeft gewerkt. En vindt het heel jammer dat er maar weinig helpers een persoonlijke tekst erbij hebben gezet, iig is dat in mijn regio zo. Dat maakt het wel lastig kiezen.( zou handig zijn als dat verplicht gemaakt wordt ;-) Verder heb ik een goede ervaring met een helper gehad, helaas stopt ze doordat ze andere baan heeft. Hopelijk is de volgende net zo fijn.

Reactie Hups:

Bedankt voor je positieve review! Alle nieuwe helpers die zich inschrijven zijn verplicht om een persoonlijke tekst te schrijven. Hierdoor kan het wel voorkomen dat er nog een aantal helpers zijn... Bedankt voor je positieve review! Alle nieuwe helpers die zich inschrijven zijn verplicht om een persoonlijke tekst te schrijven. Hierdoor kan het wel voorkomen dat er nog een aantal helpers zijn die zich al eerder hebben ingeschreven en geen persoonlijk stukje hebben geschreven. Hopelijk krijg je inderdaad weer een fijne helper!

Marijke

De website is al niet duidelijk. Ik krijg mensen aangeboden die meer dan 100 km bij mij vandaan wonen.

Beste Marijke,
Beste Marijke,
Bedankt voor je feedback. Tijdens het plaatsen van de boeking, heb je zelf de mogelijkheid om enkele helpers te selecteren. We adviseren om helpers uit de regio te kiezen. Je kunt filteren op 'afstand' rechtsboven en de afstand staat ook altijd in het profiel aangegeven. Zo kun je altijd een helper kiezen die in de buurt woont. Hopelijk komt je er aan uit en anders kun je altijd een contact opnemen.

Wil

Ben blij dat er zoiets als Hlprs bestaat. Met de personeelstekorten en te weinig vakmensen is dit een effectief platform om een goede kracht te vinden.

Reactie Hups:

Bedankt voor de positieve beoordeling! Fijne dag verder! :)

D Jong

3x geboekt en 3x geen helper op komen dagen. Ik krijg als het goed is wel mijn inschrijfgeld terug als ik hier een email over stuur. Vandaar 2 sterren.

Beste heer Jong,
Beste heer Jong,
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat er uiteindelijk geen helper is geweest. Hopelijk gaat het via een andere partij lukken om een geschikte dienstverlener te vinden.
Prettige dag verder!