Hlprs

Gebruik platform

Zlatka

Het bedrijf is erg goed

Reactie Hlprs:

Dat is erg fijn om te mogen horen! Bedankt voor uw review!

Kelly

Ik heb enkele jaren via Huiscleaning een schoonmaakster gehad in Groningen. Over haar was ik tevreden, maar over de afwikkeling van het een en ander door Huiscleaning niet. De schoonmaakster stopte... Ik heb enkele jaren via Huiscleaning een schoonmaakster gehad in Groningen. Over haar was ik tevreden, maar over de afwikkeling van het een en ander door Huiscleaning niet. De schoonmaakster stopte op enig moment dit jaar omdat ze een baan had gevonden die meer bij haar opleiding/achtergrond paste, waardoor ze ging stoppen met schoonmaken. Van Huiscleaning ontving ik bericht dat ze kosteloos op zoek zouden gaan naar een vervangster. Ik was daar erg blij mee.

De realiteit was echter anders: ik kreeg telkens berichten dat ze niemand konden vinden, de suggestie om het uurtarief te verhogen en uiteindelijk de mededeling dat ze nog steeds niemand hadden kunnen vinden en dat ze mijn oproep nog twee weken zouden laten staan en daarna zouden stoppen. Op mijn vraag waarom de oproep niet actief kon blijven, kreeg ik geen bevredigend antwoord.

Dat er niemand in hun bestand stond, geloof ik eerlijk gezegd ook niet (meer): toen ik mij destijds aanmeldde, was er binnen no-time iemand gevonden. Voor mijn schoonzus was dit ook zo. Zij heeft - toen haar werkster stopte - precies hetzelfde meegemaakt, zo hoorde ik laatst van haar. Kosteloos zou er iemand worden gevonden, maar er zou ook niemand beschikbaar zijn. Bij mijn eigen zoekopdracht vroeg ik me eerst nog af of er misschien inderdaad niemand beschikbaar was, omdat ik nogal specifieke eisen had met betrekking tot dag en tijdstip, maar mijn schoonzus had dat niet. Er was één dagdeel dat ze liever niet had, en verder kon het op elk moment van de week.

Kortom: zo lang de huishoudelijke hulp niet ziek is of opzegt, gaat alles wel goed, maar als ze een tweede keer op zoek moeten en ze daarvoor geen geld van je vragen, doen ze ook niets voor je. Ik raadde het bedrijf altijd aan, maar nu raad ik het af. Ik betaal liever de volle pond aan de schoonmaakster, dan dat een deel van het tarief naar huiscleaning gaat voor service die ze niet nakomen. Je denkt dat je allerlei veiligheidsnetten hebt en snel een vervangende schoonmaakster kunt krijgen, maar dit blijkt niet waar te zijn.

Nee. Zie verder uitgebreide toelichting hiervoor.

Beste Kelly,
Beste Kelly,
Bedankt voor uw review. Jammer om te moeten horen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening. Wij willen graag iedere zoekvraag invullen, maar helaas lukt dat niet altijd (de hulpen hebben geen interesse bijvoorbeeld, kunnen niet op de aangegeven dag of vinden het uurloon te laag, meerdere redenen kunnen er zijn). Dat vinden we natuurlijk ook jammer.
In uw zoekvraag vroeg u iemand voor de vrijdagochtend, we zouden altijd adviseren meerdere dagdelen aan te geven indien mogelijk, dan is het makkelijker iemand te vinden. Hulpen die op een andere dagdeel kunnen, reageren anders namelijk niet op uw zoekvraag.
U heeft natuurlijk wel levenslange garantie, dus dat betekent dat u altijd welkom bent en dan kunnen we het nog eens proberen. Dagelijks zijn we namelijk bezig met het uitbreiden van ons bestand aan hulpen en op dit moment zitten we goed in Groningen!
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en we verwelkomen u graag weer, mocht u weer gebruik willen maken van onze diensten.

M . Dorenbosch

Heel goed

Betrokken bij de klant

J Postma

Duidelijke informatie op de website. Uitgebreid keuze mogelijkheden. Ideaal.

Duidelijke en begrypbaar.

Ines Gonzalez

Goed, efficient

snel

Reactie Hlprs:

Hartelijk bedankt voor de feedback!

Els Becking

Ik ben jammer genoeg niet tevreden over huiscleaning. In precies 1 jaar tijd, zijn er 3 huishoudelijke hulpen hier aan het werk gegaan. Alledrie zijn ze gestopt met werken voor huiscleaning. Dus... Ik ben jammer genoeg niet tevreden over huiscleaning. In precies 1 jaar tijd, zijn er 3 huishoudelijke hulpen hier aan het werk gegaan. Alledrie zijn ze gestopt met werken voor huiscleaning. Dus elke keer was het iemand die tijdelijk werk zoekt . Vandaag kreeg ik een mail dat ze gewoon stoppen met zoeken. Dit nadat ik 6 weken geleden een nieuwe zoekopdracht heb uitgezet. Ik had graag gezien dat ze doorgaan met zoeken. Ik kan dus niet zeggen dat ik tevreden ben over huiscleaning als ik geen hulp krijg.

Beste mevrouw Becking,
Beste mevrouw Becking,
Bedankt voor uw review. Wat jammer om te moeten lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij vinden het ook belangrijk dat de hulpen langere tijd beschikbaar zijn en dit is dan ook altijd een van de dingen die we navragen tijdens het intakegesprek met hen. Helaas kunnen we het natuurlijk niet altijd voorzien dat ze toch binnen korte tijd stoppen. We bieden wel levenslange garantie, we kunnen dus altijd kosteloos op zoek naar iemand anders. Op dit moment is het aanbod in uw regio echter wat minder. We zijn dagelijks bezig met het uitbreiden van het aanbod, dus we zouden zeggen; probeer het over een tijdje nog eens! We gaan dan graag weer voor u op zoek naar een huishoudelijke hulp.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ben kupers

Nette snelle bemiddeling

Goede match

Reactie Hlprs:

Hartelijk bedankt voor uw review!

Norine

Door vakantie duurde het heel lang voor ze hulp konden vinden voor mij. nadat de vorige hulp na 2 keer was gestopt. Maar huiscleaning heeft wel netjes bemiddelingskosten terugbetaald.

Beste Norine,
Beste Norine,
Bedankt voor uw review. Het kan soms wat langer duren om een passende hulp te vinden, vooral in de vakantieperiode. Gelukkig zijn we u tegemoet gekomen. We hopen dat u snel geholpen wordt en voorzien wordt van een huishoudelijke hulp!

Jacy Carvalho

Zeer goed ; snel en betrouwbaar. De manier van afhandelen spreek mij erg aan. Alles wordt duidelijk van tevoren in kaart gebracht zodat je voor geen verassing komt te staan. Zeer aan te bevelen.

Betrouwbaar en snel.

Ingrid kok

Zeer goed. Ik kwam dit toevallig tegen op internet. Een hele snelle koppeling gemaakt

Snel reactie en aktie