Hlprs

Arnesa Hodzic

Snelle reactie

Reactie Hlprs:

Hartelijk dank voor deze review!
Happy Groet,

Vis

Onduidelijk met betrekking tot betalingen bij het contactleggen met een helper. Ne kunt niet enkel met iemand chatten voor een klein bedrag en bent meteen 20 euro kwijt. Omslachtige site, waarvij... Onduidelijk met betrekking tot betalingen bij het contactleggen met een helper. Ne kunt niet enkel met iemand chatten voor een klein bedrag en bent meteen 20 euro kwijt. Omslachtige site, waarvij zoekfuncties beperkt zijn. Belachelijke prijs van 20 euro voor niets!

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Bedankt voor jouw feedback. Je ontvangt de factuur voor de servicekosten op het moment dat je een helper hebt geaccepteerd voor jouw boeking. Je hoeft dus ook pas te betalen wanneer er iemand gevonden is. Dit is ook altijd iemand die je zelf hebt geselecteerd.
Het is eerder ook niet mogelijk om contact te leggen met een helper in verband met de privacy wetgeving.
Tijdens het plaatsen van de boeking kun je filteren op prijs, afstand of beoordelingen. Andere filters zoals geslacht, leeftijd en nationaliteit zijn inderdaad niet mogelijk in verband met discriminatie.
Mocht je hier verder nog vragen over hebben, dan kun je natuurlijk altijd nog even contact met ons opnemen.

Anneke

Goede ervaring met hlprs. Hadden snel een goede poets hulp voor mij gevonden. Voor hulp bij oppas nog niet gebruikt, maar daarvoor is screening wel noodzakelijk. Andere opmerking die ik heb is dat... Goede ervaring met hlprs. Hadden snel een goede poets hulp voor mij gevonden. Voor hulp bij oppas nog niet gebruikt, maar daarvoor is screening wel noodzakelijk. Andere opmerking die ik heb is dat ik een iOS app mis

Reactie Hlprs:

Bedankt voor de positieve feedback. We gaan dit zeker meenemen.

Lisa

Super gebruikersvriendelijk

Reactie Hlprs:

Bedankt voor de positieve review!

Mevr.M.M.H. Chömpff

Heel goed! De moeilijkheid is dat ik niet zo goed overweg kan met het internet! Maar het is gelukt.

Reactie Hlprs:

Bedankt voor de feedback en fijn dat het is gelukt!

Lea

Snel, goed en betrouwbaar een helper geregeld.

Reactie Hlprs:

Hartelijk dank voor de positieve review!

Petra

Snel een hulp in de regio gevonden.

Reactie Hlprs:

Goed om te horen dat je iemand gevonden hebt! Mocht je nog een vraag hebben, kun je altijd met ons contact opnemen.

Elsa Sobral

I used already more than once and alwayd provided options.

Reactie Hlprs:

Good to hear you have used our platform multiple times. Have a nice day!
Greetings,

De Jong

Middels de site snel een huishoudelijke hulp gevonden.

Reactie Hlprs:

Bedankt voor de positieve review!

Bea

Na een jaar zoeken eindelijk een hulp gevonden

Reactie Hlprs:

Fijn dat het uiteindelijk toch is gelukt via het platform!