Hlprs

Michael putman

Ik heb me ingeschreven als helper maarcin deze regio (de achterhoek werkt dat niet,) geen reactie en maar 1 vacature waar ik pp kon reageren. Dus ger platform is blij maken met een dooie mus!

Hallo Michael,
Hallo Michael,
Bedankt voor je review! Jammer dat er in jouw regio weinig mensen vragen om een klushulp. We hopen dat er snel nieuwe klanten een aanvraag doen, en als je zelf iemand weet, vertel ze vooral over Hlprs ;).
Team Hlprs

j. Brinkman

Duidelijke site, veel aanbod van diverse klussers, makkelijk om een klusser te kiezen. En het wordt netjes afgehandeld.

Reactie Hlprs:

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Angela Overgaauw

Heerlijk om gewoon geholpen te worden, zonder dat je je moet abonneren met de nodige verplichtingen. Hierdoor hoef ik niet elke maand bemiddelingskosten te betalen, en ik zit niet vast aan een... Heerlijk om gewoon geholpen te worden, zonder dat je je moet abonneren met de nodige verplichtingen. Hierdoor hoef ik niet elke maand bemiddelingskosten te betalen, en ik zit niet vast aan een contract. Dit geeft de rust die ik zo hard nodig heb. Want niet voor niets heb ik hulp van buitenaf nodig. Echt ideaal. Ook had ik snelle feedback op een vraag die ik via het portaal had gesteld. Voor mij geen ander bemiddelingsbureau meer. Nooit meer.

Reactie Hlprs:

Bedankt voor je review! Ontzettend fijn om te mogen horen dat je zo blij bent met ons platform :)

Trudy Spit

Fijne samenwerking

Reactie Hlprs:

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent :)

Madiha Chberreq

Erg goed!

Reactie Hlprs:

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent!
Bedankt!

Femke Maas

Erg goed

Reactie Hlprs:

Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent! :)

Bina Alex

Steeds weer een teleurstelling

Reactie Hlprs:

Bedankt voor je review! Wat ontzettend jammer dat je teleurgesteld bent.
Bedankt voor je review! Wat ontzettend jammer dat je teleurgesteld bent.
We zouden graag je feedback willen ontvangen, dan kunnen we je wellicht verder op weg helpen! Je kan ons mailen op help@hlprs.nl

HP

Goed en slecht

Reactie Hlprs:

Bedankt voor je review! Jammer dat je ons maar een 1 geeft!
Bedankt voor je review! Jammer dat je ons maar een 1 geeft!
We zouden graag je feedback willen ontvangen, dan kunnen we wellicht het een en ander toelichten of je verder op weg helpen! Je kan ons mailen op help@hlprs.nl

Ineke

Weinig reacties. Wel goede helper gevonden.

Reactie Hlprs:

Fijn Ineke, dat je toch een geschikte hulp hebt gevonden! :)

Versteeg

Waardeloos

Reactie Hlprs:

Bedankt voor je review! Inmiddels hebben we contact met je gehad en hopelijk het een en ander weten te verduidelijken.
Team Hlprs