Hups

Karin

Prima website, met name voor eenmalige klusjes en schoonmaakwerk. Voor een vaste schoonmaakhulp is het minder geschikt, dan is het aanbod wat mager. Jammer dat er profielen opstaan zonder een toelichting van de helper, dat zou eenvoudig verplicht gesteld kunnen worden. Daarnaast ook veel profielen van helpers die naar mijn indruk ooit een profiel hebben aangemaakt maar er vervolgens niets mee doen, er wordt namelijk niet gereageerd, ook niet na selectie.

De website zelf is overzichtelijk. Een tip zou zijn om het mogelijk te maken een uitstaande aanvraag te wijzigen. dat kan nu alleen door de aanvraag te annuleren en vervolgens een nieuwe aan te maken.

Reactie Hups:

Bedankt voor je feedback!
We vragen alle helpers om hun profiel zo compleet mogelijk te maken en via het platform kunnen ze ook aangeven of ze wel of niet meer beschikbaar zijn. Helaas houden niet alle helpers die even goed bij. Om de zoveel tijd worden wel die profielen gedeactiveerd om het zo actueel mogelijk te houden. Ik begrijp dat het nu lijkt alsof er veel inactieve profielen zijn, maar we doen ons best om dit tegen te gaan.
Het is nu inderdaad niet mogelijk om de boeking te wijzigen, dus deze feedback ga ik zeker doorgeven.
Team Hlprs

Score voor Hups: 3.5/5
Beveel je dit bedrijf aan? Ja
Afgenomen dienst: