Hlprs

M. L.

Geen enkele Hlpr reageert. Voor mij totaal niet nuttig.

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Wat jammer dat je tot heden geen reactie hebt ontvangen! Ik heb ook even met je meegekeken, maar ik zie dat er wel iemand interesse had getoond om voor je aan de slag te gaan, maar dat je diegene hebt afgewezen. Ik ga er dan vanuit dat je de kandidaat niet geschikt vindt. Jammer! Wij kunnen niet altijd beloven dat iedereen hulp vindt via ons, anders zou je altijd een nieuwe boeking kunnen plaatsen. Hopelijk krijg je dan wat meer reacties.
Team Hlprs

Hans Jans

Reactie Hlprs:

Bedankt voor de positieve review!

Wildschut

Ik heb een goede ervaring met dit bedrijf. Ben goed geholpen met vinden van hulp.

Reactie Hlprs:

Wat fijn om te mogen horen! Bedankt!

Joe

Zeer professionele en regelmatige communicatie die me op de hoogte houdt.

Reactie Hlprs:

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt!

Petra Vrieswijk

Prima en snel geregeld.

Reactie Hlprs:

Bedankt voor de positieve review! :)

Annemieknl

Ik heb in november al een keer een boeking gedaan en geen reacties gehad. Toen werd deze doorgestuurd naar andere helpers in de buurt. 1 reactie ontvangen van iemand die geen Nederlands spreek. Voor... Ik heb in november al een keer een boeking gedaan en geen reacties gehad. Toen werd deze doorgestuurd naar andere helpers in de buurt. 1 reactie ontvangen van iemand die geen Nederlands spreek. Voor mij helaas geen optie om dan te communiceren en ook haar reviews waren niet goed.
Nu in januari weer een boeking gedaan. Ik heb bij mij in de buurt denk ik wel 7 hlprs geselecteerd. Wederom geen reacties en is de boeking weer doorgestuurd naar hlprs in de omgeving. Ik doe een boeking via de telefoon en ik heb sowieso hier in de buurt meer dan 11 pagina’s met hlprs. Maar na meer dan een week nog geen reacties. Ik heb 4 dagen ingevuld dat ze mogen komen. 3 uurtjes om de week. En geen voorkeur qua tijd. Als hlprs vol zitten waarom staan ze er dan tussen? Zoveel hlprs in de buurt volgens jullie en niemand die kan????
Ik had stiekem meer verwacht. Ik vind het juist zo makkelijk dat je geld kunt overmaken en niet met een envelopje hoeft te werken omdat ik toch nooit geld in huis heb.

Mijn vraag aan de organisatie is dan ook hoe controleren jullie of ze echt nog beschikbaar zijn? Ik heb zelfs mensen die nog nooit een huishouden gehad hebben geselecteerd. Kortom ik baal een beetje.

Zodra ik tevreden ben krijgen jullie echt wel meer sterren maar op dit moment nog niet.

Reactie Hlprs:

Jammer dat je nog geen helper hebt gevonden! Helaas kunnen wij niet garanderen dat je een helper zal vinden.
Normaal gezien is de kans groter om een helper te vinden als je meerdere werkdagen en een flexibele tijd selecteert. Jouw boeking heeft beide. Helaas heeft dat nu nog niets opgeleverd.
Wij vragen de helpers altijd zo veel mogelijk hun agenda up-to-date te houden, zodat ze alleen vacatures ontvangen voor momenten waarop ze eventueel beschikbaar zijn.
Er zijn natuurlijk ook redenen waardoor de helper kan beslissen om de opdracht niet te accepteren. Mogelijk vinden ze het te ver weg of spreekt de frequentie hen niet aan.
We zien dat je jouw eerdere boekingen al na korte tijd hebt geannuleerd. Als je een boeking annuleert is deze niet meer zichtbaar. Mogelijk waren er nog helpers jouw boeking aan het overwegen. We willen je adviseren om je huidige boeking wat langer actief te laten staan. We hopen dat er alsnog een helper zal reageren.
Vriendelijke groet, Team Hlprs

Ben van Cranenburgh

Uitstekend. Handig platform!

Reactie Hlprs:

Bedankt Ben voor de positieve review!

mieke

Top

Reactie Hlprs:

Wat een fijne review Mieke, bedankt!

Josien

Fijne samenwerking

Reactie Hlprs:

Hartelijk dank voor je review Josien!

El Koese

Zeer slecht. Een boeking geplaatst voor meerdere keren met een van de schoonmaaksters en zij komt vervolgens niet opdagen. Vervolgens bel ik de klantenservice en de dame zegt dat de schoonmaakster... Zeer slecht. Een boeking geplaatst voor meerdere keren met een van de schoonmaaksters en zij komt vervolgens niet opdagen. Vervolgens bel ik de klantenservice en de dame zegt dat de schoonmaakster net een bericht heeft gestuurd dat ze ziek is (terwijl wij aan de telefoon hangen stuurt ze een bericht met die mededeling) en dat dat kan gebeuren. Geen enkele excuses oid! Uiteraard kan iemand ziek zijn maar in het bericht staat dat ze dag ervoor al ziek was en pas nadat ik haar meerdere keren heb gebeld en zit te wachten krijg ik dit berichtje. Volgens de klantenservice dus een normale gang van zaken. Zeer slecht en zou dit platform dan ook absoluut niet aanrader want kennelijk geven ze niets om betrouwbaarheid. Uiteraard kunnen er dingen tussen komen, maar de reactie van de klantenservice spreekt boekdelen.

Beste El,
Beste El,
Wij vinden het heel vervelend dat je hulp niet naar de afspraak kon komen. We zagen inderdaad dat ze een chatbericht naar je had gestuurd, 5 minuten na aanvang van de eigenlijk afspraak. Daarin gaf ze aan dat ze ziek was en dat ze daar gisteren ook een bericht over had gestuurd. Dat zal waarschijnlijk de verwarring zijn geweest, onze excuses daarvoor. Als ze inderdaad niet de avond daarvoor al iets heeft laten weten, is dat zeker niet netjes van haar en we zullen haar daarop aanspreken.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Team Hlprs