Hlprs

Gemak plaatsen boeking
Informatie op website
Gebruik platform

W.Kok

Het was voor het eerst dat ik kennismaakte met Tuinklushulp en het was heel prettig. Een duidelijke website, waarmee zelfs ik als computeranalfabeet goed kon werken, snelle hulp bij de prima... Het was voor het eerst dat ik kennismaakte met Tuinklushulp en het was heel prettig. Een duidelijke website, waarmee zelfs ik als computeranalfabeet goed kon werken, snelle hulp bij de prima uitgevoerde klus, snelle en correcte urenbepaling en factuur. Ik ben erg tevreden.

zie boven

Jane Sulter

Super snel gereageerd op mijn ‘spoedklus’

Snelle reactie, passende hulpverlening, snelle financiële afhandeling

A. de Jong

Heel tevreden over de snelheid! binnen een dag was er een match gevonden en deze hulp kan al heel snel starten.

Snelheid

Reactie Hlprs:

Hartelijk dank voor de feedback!

I.V. Weerman

Prima geregeld, snelle communicatie. Binnen een week hulp geregeld!

Vlot geregeld. Snel hulp gevonden.

Reactie Hlprs:

Fijn om te mogen horen dat u tevreden bent!

Boss

Tot nu toe ben ik tevreden. Binnen 3 dagen was een schoonmaakster gevonden. Voorbeeldcontract was handig en ook de overige documenten zijn handig om door te lezen. Mooi ook dat het allemaal wit... Tot nu toe ben ik tevreden. Binnen 3 dagen was een schoonmaakster gevonden. Voorbeeldcontract was handig en ook de overige documenten zijn handig om door te lezen. Mooi ook dat het allemaal wit is.

Reactie Hlprs:

Fijn om te mogen horen en bedankt voor uw review!

bea

Prima en snel geholpen. we zijn heel tevreden.

Anky Froma

Duidelijke beschrijving van de dienstverlening op hun website.
Zeer snelle reactie op mijn vraag.
Goed bedrijf!

Aan alles is gedacht zowel op de website als op mijn persoonlijke account.

Reactie Hlprs:

Heel erg fijn om te mogen horen, bedankt!

Heleen

Wat een afgang, na 4 uur klungelen had de man een kast gesloopt. Ik heb hem er uit gezet, we bleven achter in een puinbende.....mijnheer zei dattie er met zijn hoofd niet bij was, hij ligt in... Wat een afgang, na 4 uur klungelen had de man een kast gesloopt. Ik heb hem er uit gezet, we bleven achter in een puinbende.....mijnheer zei dattie er met zijn hoofd niet bij was, hij ligt in scheiding. Lekker wel dat hij door tuinklushulp op ons is afgestuurd.Beste mensen, trap er niet in, geen opdracht geven bij deze lui

Dat ie de straat uitreed

Arnoud den Ambtman

Soepel, snel en gelijk raak. Prettig om zekerheid te hebben over belangrijke zaken. In dit geval een hulp bij het schoonhouden van ons huis.

Aanmelding gaat gesmeerd. Maakt verwachtingen waar.

Reactie Hlprs:

Bedankt voor uw feedback!

Jan Wind

Het heeft een aantal weken geduurd voordat we aan een hulp zijn voorgesteld. Maar er is ons een geweldige hulp aangeboden. Zij werkt flink door en geeft goed aan wat ze nodig heeft voor het werk.... Het heeft een aantal weken geduurd voordat we aan een hulp zijn voorgesteld. Maar er is ons een geweldige hulp aangeboden. Zij werkt flink door en geeft goed aan wat ze nodig heeft voor het werk. Zij is ook een heel leuk persoon die van een geintje houdt en dat ook met ons uithaalt. De service is uitstekend, want er wordt snel gereageerd op mails en veranderingen worden vlot doorgevoerd. De kosten voor de service zijn billijk.

Zij bieden een gedegen service en een goed passende hulp.

Reactie Hlprs:

Bedankt voor uw beoordeling! Goed om te mogen horen dat de voorgestelde hulp goed bevalt!