Hlprs

Corry

Snelle en zeer volledige reactie

Reactie Hlprs:

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent!

Ivanova

Prima platform

Reactie Hlprs:

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Bleker

Goede hulp gekregen via hlprs.nl

Reactie Hlprs:

Dank je wel voor het plaatsen van deze positieve review!

Annetje Huizinga

Prettig bedrijf goede klantenservice

Bedankt voor de review!

Jelle

Heel fijn, duidelijke voorwaarden. Fijne website. Alles snel geregeld.

Reactie Hlprs:

Fijn om te horen dat je tevreden bent!

Meijs

Via hen heb ik bij de tweede boeking een uitstekende hulp gevonden

Reactie Hlprs:

Wat ontzettend fijn dat je een goede hulp hebt gevonden via ons!

Edward

Het aantal reacties op een boeking is zeer beperkt, ook als je tientallen mensen selecteert. Het lijkt er wat dat betreft niet op dat alle 'nieuw op' profielen echt zijn. De bemiddelingskosten per... Het aantal reacties op een boeking is zeer beperkt, ook als je tientallen mensen selecteert. Het lijkt er wat dat betreft niet op dat alle 'nieuw op' profielen echt zijn. De bemiddelingskosten per uur zijn aan de hoge kant, waardoor de helpers elders mogelijk meer kunnen verdienen en daardoor snel weer weg zijn. Continuïteit is dus een issue.

Hallo Edward,
Hallo Edward,
Bedankt voor je review. Jammer dat je weinig reacties krijgt op je boeking. We zijn dagelijks bezig met het uitbreiden van ons netwerk aan helpers. Je kan altijd over een tijdje nog eens kijken hoe dan het aanbod is in jouw regio.
Team Hlprs

N.Thierens

Inhuur tuinhulp

Reactie Hlprs:

Dank je wel voor de review!

Elise

Toen de schoonmaker kort voor de afspraak was verhinderd, kreeg ik snel reactie en werd de afspraak door hlprs geannuleerd. Daarna een nieuwe afspraak gemaakt met de helper en ze heeft ons super... Toen de schoonmaker kort voor de afspraak was verhinderd, kreeg ik snel reactie en werd de afspraak door hlprs geannuleerd. Daarna een nieuwe afspraak gemaakt met de helper en ze heeft ons super geholpen.

Reactie Hlprs:

Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent.

Fp

Goed!