Hups

johan

De site is handig in gebruik en kent goede selectiemogelijkheden. Zo kan je schoonmakers selecteren op nabijheid/afstand. Helaas kreeg ik geen reacties van alle geselecteerde schoonmakers binnen 5 km. Er zijn erg veel 'lege' profielen (vandaar 3 sterren bij informatie op website). Uiteindelijk reageerde iemand die verder weg woonde. Afspraak was snel gemaakt en schoonmaker leverde goed werk. De site werkt dus. Nadeel is dat bij grotere afstanden reiskosten begrijpelijkerwijs mee gaan spelen. Dit is helaas niet via de site te regelen. Ook is de boeking niet aan te passen wanneer eenmaal gemaakt.

Reactie Hups:

Beste Johan,
Bedankt voor je positieve feedback. Erg fijn om te lezen dat je zo positief bent over ons platform.
Sinds dit jaar zijn helpers die zich nieuw inschrijven bij ons verplicht om een kort stukje over zichzelf te schrijven. We merkten dat klanten het toch prettig vonden om iets meer over de helper te weten, vandaar dat we dit verplicht hebben gemaakt. Het is ook nooit verplicht om reiskosten te betalen, dit is altijd in overleg met de helper.
Via je account kun je altijd je boeking wijzigen, dit gaat alleen pas in vanaf de volgende maand. Je kunt zelf de afspraken tot 24 uur van tevoren wijzigen of annuleren, binnen of na die 24 uur kun je ons altijd verzoeken om de afspraak te wijzigen of te annuleren.
Happy groet!
Lisa namens team Hlprs

Score voor Hups: 4/5
Beveel je dit bedrijf aan? Ja
Afgenomen dienst: