Hups

Maurice

Site is duidelijk. Maar 99% van de profielen is niks ingevuld. Alleen een naam en dat is het. Daarnaast 2 reacties in engels. Uiteindelijk een boeking gedaan. Maar toen ik voorstelde voor een kennismakingsgesprek om afspraken te maken kreeg ik geen reactie meer.

Reactie Hups:

Beste Maurice,
Bedankt voor je review. Zoals we eerder per mail hebben aangegeven staat iedere helper vrij om zich in te schrijven via het platform. We vragen iedereen om het profiel zo compleet mogelijk in te vullen. Hierbij is de ID-check en het stukje over jezelf verplicht om in te vullen. Sinds december 2021 zijn alle helpers verplicht om het stukje over zichzelf in te vullen.
We zien dat je jouw boeking na 2 dagen hebt geannuleerd. Hierdoor kan het zo zijn dat de helper nog geen tijd heeft gehad om te reageren voor een kennismakingsgesprek.
Via je account kun je kosteloos een nieuwe boeking plaatsen en nieuwe helpers selecteren.
Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dit uiteraard graag.
Lisa namens team Hlprs

Score voor Hups: 2/5
Beveel je dit bedrijf aan? Nee
Afgenomen dienst: