Hlprs

Gemak plaatsen boeking
Informatie op website
Gebruik platform

jasper van blijderveen

Tuinman kwam zijn afspraken niet na.Na 3 dagen gewerkt te hebben hield hij het voor gezien waar de tuin voor de helft gereed was.Vervolgens ontving ik een factuur tijdens mijn vakantie die ik niet... Tuinman kwam zijn afspraken niet na.Na 3 dagen gewerkt te hebben hield hij het voor gezien waar de tuin voor de helft gereed was.Vervolgens ontving ik een factuur tijdens mijn vakantie die ik niet binnen 14 dagen goed gekeurd had en dit tuinklushulp automatisch voor je doet omdat je zogenaamd bij een aanvraag al akkoord gaat met hun algemene voorwaarden.Op 1 van de gewerkte dagen werden 6.5 uur in rekening gebracht waar ik van half 12 al thuis aanwezig was en hij zogenaamd om 6 uur in ochtend was begonnen. Toen ik vervolgens de tuinman daar mee confronteerde was dit blijkbaar niet zo. Ik heb dit vervolgens bij Andreea van tuinklushulp aangegeven maar haar inziens was het met het aanpassen van een uur op de factuur opgelost. Mijn inziens is er hier meer aan de hand.....Die zelfde medewerkester kon ik niet aan het verstand brengen wat hier precies gebeurde. Sterker nog het kwam niet een in haar op op minimaal haar excuses te maken namens tuinklushulp.

Ineke van Toorenburg

Hartstikke goed , ben zeer tevreden . Het was allemaal snel geregeld en de tuinman die jullie voor mij geregeld hebben was geweldig .

Snelle service en heel snel resultaat wat betreft een geschikt iemand voor de klus .

Ton den Dulk

Ik ben erg teleurgesteld in dit bedrijf. Huiscleaning heeft me nu al gekoppeld aan drie huishoudsters, waarbij geen enkele echt bij mij is begonnen om schoon te maken. Of de schoonmaker kwam niet... Ik ben erg teleurgesteld in dit bedrijf. Huiscleaning heeft me nu al gekoppeld aan drie huishoudsters, waarbij geen enkele echt bij mij is begonnen om schoon te maken. Of de schoonmaker kwam niet opdagen, of ze bleek andere prioriteiten te hebben, of de schoonmaker was niet verantwoordelijk genoeg om op tijd te komen en na anderhalf uur van zich laat horen.

Wel is dit bedrijf heel goed in het facturen voor het 'onderhandelen' van een geschikte kandidaat. Tot aan incassobureaus aan toe. Mijn advies aan je is dit: Er zijn betere bedrijven die niet werken met dit soort wurgcontracten en ik verzoek je met een van haar concurenten contact te zoeken voordat je ook aan deze organisatie vastzit en aan schoonmakers wordt gekoppeld die amper worden gescreend.

Het bedrijf beschikt over een goede pdf documenten.

Beste heer Den Dulk,
Beste heer Den Dulk,
Bedankt voor uw feedback. Wat ontzettend jammer om te moeten lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wij screenen alle huishoudelijke hulpen op betrouwbaarheid en integriteit, helaas geeft dat geen 100% garantie, maar daarmee proberen we wel de 'rotte appels' eruit te filteren. Helaas heeft u pech gehad. Zo zien we het ook niet graag natuurlijk. We hebben u inmiddels ook gemaild met de vraag of we op zoek mogen gaan naar een nieuwe huishoudelijke hulp, u heeft immers levenslange garantie.
Team Huiscleaning

Erwin Steijns

Een handig op de lokale markt inspelend bedrijf wat zich 'specialiseert' in Tuin- en/of Klushulp.

Snel en eenvoudig

R. de Munck

Mijn ervaring met dit bedrijf is erg prettig. Bij aanmelden lukte niet, dus gebruikte ik de chat. Binnen enkele minuten kreeg ik antwoord. Dit is heel prettig. De informatie is duidelijk en op je... Mijn ervaring met dit bedrijf is erg prettig. Bij aanmelden lukte niet, dus gebruikte ik de chat. Binnen enkele minuten kreeg ik antwoord. Dit is heel prettig. De informatie is duidelijk en op je pagina kan je van alles vinden.

Duidelijkheid. Wat ze beloven komen ze na. Eindelijk een “normale” hulp.

Reactie Hlprs:

Heel blij met deze review! Hartstikke bedankt!

Vincent

Prima service. Snel en betrouwbaar.

Steven Roest

Duurt te lang. En brengen sowieso geld in rekening ook al vind je de persoon niet geschikt. Geen aanrader. Komen met een kerel als kandidaat (sorry guys).

Factureren

Beste heer Roest,
Beste heer Roest,
Bedankt voor uw beoordeling op Feedback company. Vervelend om te moeten horen dat u niet tevreden bent. U betaalt inderdaad bemiddelingskosten zodra we een hulp hebben voorgesteld. We stellen natuurlijk niet zomaar iemand voor, maar we kijken naar de wensen van de klant. Wij hebben een hulp voorgesteld die aan uw opgegeven wensen voldeed. U heeft niet nadrukkelijk om een vrouw gevraagd. Mannen kunnen overigens ook prima schoonmaken! Maar als u liever iemand anders heeft, kunnen we altijd op zoek naar iemand anders. U heeft namelijk levenslange garantie!
Mocht u iemand anders willen, horen we het graag.
Team Huiscleaning

Ruud van der Horst

Excellente service, werkt snel en efficient.

snelheid, efficientie, klantgerichtheid, goede prijs

Ilse

Prima service. TuinKlusHulp heeft heel snel een prima tuinman voor me gevonden

Snelle en goede communicatie

Mieke

Ik had heel vlug respons op mijn vraag. Binnen een paar dagen had ik al een afspraak voor mijn vraag. Dus voor mij heel goede hulp dat ik vlot werd geholpen

Vlotte respons