Hlprs

Sabine

Al surfend op het voor mij onbekende hlprs terecht gekomen. Klare taal en een gebruiksvriendelijke website moedigde aan de dienst uit te proberen. Zéér positieve ervaring met een kanjer van een... Al surfend op het voor mij onbekende hlprs terecht gekomen. Klare taal en een gebruiksvriendelijke website moedigde aan de dienst uit te proberen. Zéér positieve ervaring met een kanjer van een helper! Dit smaakt oprecht naar meer. Helemaal tevreden!

Beste Sabine,
Bedankt voor je positieve feedback!
Happy groet,
Lisa namens team Hlprs

Henk B

Uiteindelijk schoonmaker gevonden, duurde wel lang voordat we iemand vonden. De eerste twee keer reageerde er niemand op onze boeking ondanks dat je expliciet zogenaamd beschikbare mensen kan... Uiteindelijk schoonmaker gevonden, duurde wel lang voordat we iemand vonden. De eerste twee keer reageerde er niemand op onze boeking ondanks dat je expliciet zogenaamd beschikbare mensen kan selecteren.

Reactie Hlprs:

Goed om te horen dat het is gelukt om een helper te vinden! Bedankt voor je review!

Henk Doorenspleet

Hlprs.nl doet wat het beloofd

Hoi Henk,
Bedankt voor de positieve review! Fijn dat je een goede helper gevonden hebt!

Monique

Gewoon helder en reageren snel

Hoi Monique,
Dank je wel voor de positieve feedback! Heel fijn om te lezen dat je onze platform makkelijk hebt kunnen gebruiken!

A

Fijn om gericht hulp te kunnen zoeken. Niet alles aan de site vind ik even gebruiksvriendelijk.

Goedemorgen,
Dank je wel voor je bericht. We staan altijd open voor feedback dus als je verbeterpunten hebt zou je deze naar ons willen mailen? Dat kan naar help@hlprs.nl
We zouden graag...
Goedemorgen,
We zouden graag willen weten hoe we onze platform gebruiksvriendelijker kunnen maken : )
Alvast bedankt!

Elly

Snelle reactie op mijn vraag en snel de hulp gekregen die ik zocht

Hoi Elly,
Wat een leuke feedback, dank je wel! We zijn blij dat je snel een helper hebt gevonden!

Carine

Overzichtelijk website, klantvriendelijk en goed te bereiken via chat en e-mail.

Hoi Carine,
Wat een leuke reactie, dank je wel! We zijn blij om te lezen dat je snel een helper hebt gevonden via onze platform!

Angélique Boelhouwers

Na 3 maanden wekelijks ( flexibel)boekingen te hebben gezet. Heb ik nog steeds geen huishoudelijke hulp. Een persoon heeft gereageerd en tot 2 keer toe afgebeld. Daar zit je dan met je schoonmaak... Na 3 maanden wekelijks ( flexibel)boekingen te hebben gezet. Heb ik nog steeds geen huishoudelijke hulp. Een persoon heeft gereageerd en tot 2 keer toe afgebeld. Daar zit je dan met je schoonmaak emmer en doekjes. Ik heb haar slecht beoordeeld, maar dit wordt niet op haar profiel gezet. De communicatie per mail en telefoon is ook niet helemaal eerlijk. Bedrag voor service werd als €14,95 neergezet ipv € 19,95

Beste Angélique,
Beste Angélique,
Bedankt voor het plaatsen van de review. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Het is inderdaad niet erg netjes van de helper dat ze tweemaal heeft afgebeld. Hiervoor hoef je uiteraard niet te betalen en de beoordelingen zijn ook geplaatst op haar profiel.
Helaas kunnen we geen hulp garanderen op voorhand. We zijn altijd bezig met de werving van nieuwe helpers. Hopelijk gaat het alsnog lukken om een geschikte helper te vinden.
Happy groet,
Team Hlprs

iboyatraining

Slecht hulp kwam 2 x niet opdagen

Beste Iboya,
Beste Iboya,
Bedankt voor je review. Wij hebben de volgende dag direct contact gezocht met jou en met de helper. Helaas heeft de helper een scooterongeluk gehad, waardoor zij niet kon komen. Bij het ongeluk is haar telefoon beschadigd geraakt, waardoor zij geen contact meer met jullie kon opnemen. Inmiddels hebben wij van zowel jou als de helper begrepen dat je een andere oplossing hebt gevonden. Mochten we je in de toekomst nog kunnen helpen, dan horen we het graag.
Lisa namens Hlprs

Van B

Goed platform met snelle ondersteuning bij vragen

Reactie Hlprs:

Bedankt voor de positieve review!