Hups

Els van der Hoeven

Snel en efficiënt. Ook redelijk gemakkelijk. Eerste keer al snel een goede helper, maar die hield er na 6 keer geweest te zijn opeens mee op, omdat ze de afstand toch te ver vond. Toen ik me weer opgaf, reageerde ze weer??????? Dat maar zo gelaten. Vreemd is het wel

Alleen aanbod vind ik wat pover. Uiteindelijk moeten helpers toch van ver komen. Ook staat er bij sommigen geen profiel ingevuld en dat vind ik jammer. Ook gebruiken sommigen duidelijk een soort verzonnen naam en dat voelt niet prettig.

Reactie Hups:

Beste Els,
Bedankt voor je review en fijn om te lezen dat je positief bent over ons platform. Als de geselecteerde helper niet reageert op de boeking, wordt de boeking opengezet voor alle helpers binnen een hemelsbrede straal van 20 kilometer. Uiteraard kun je iemand afwijzen als je de reisafstand te ver vindt. Sinds dit jaar zijn alle nieuw ingeschreven helpers verplicht om een persoonlijk stukje over zichzelf te vertellen, omdat wij het erg belangrijk vinden dat de klant op deze manier een goed beeld kan krijgen van de helper. Jammer dat je geen geschikte helper hebt kunnen vinden. Wij zijn altijd bezig met het uitbreiden van ons aanbod, dus we hopen dat we je wellicht in de toekomst van dienst kunnen zijn.
Lisa namens Hlprs

Score voor Hups: 3.5/5
Beveel je dit bedrijf aan? Ja
Afgenomen dienst: