Nick Hendriks

Ik onvtnag geen factuur

Beste Nick,
Hartelijk dank voor jouw klantbeoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen.
Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren doordat je geen...
Beste Nick,
Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren doordat je geen factuur hebt ontvangen. Normaal gesproken ontvangt iedereen automatisch een factuur en bevestiging, tenzij er een verkeerd e-mailadres is opgegeven of de factuur per ongeluk in de spambox is beland.
Om dit probleem op te lossen, willen we je graag laten weten dat we vandaag jouw factuur nogmaals per e-mail zullen verzenden. We hopen dat je deze binnenkort ontvangt en dat alles naar tevredenheid wordt opgelost.
Nogmaals bedankt voor jouw positieve feedback en begrip. Als er nog verdere vragen of problemen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te helpen en zorgen ervoor dat je de benodigde documenten ontvangt.
Met vriendelijke groet, het BOB Team

Elvira Uijlings

De handschoenen geweldig maar de hoed totaal inadequaat! Materiaal van nix!

Beste Elvira,
Hartelijk dank voor jouw klantbeoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en jouw ervaring met ons te delen.
We zijn verheugd om te horen dat...
Beste Elvira,
We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met de handschoenen die je hebt ontvangen. We doen altijd ons best om kwalitatief hoogwaardige producten aan te bieden en het doet ons goed om te weten dat deze aan jouw verwachtingen voldoen.
Echter, we betreuren het dat het imkerpak niet aan jouw verwachtingen voldeed en dat je het materiaal als inadequaat hebt ervaren. We willen graag dat je tevreden bent met jouw aankoop en daarom bieden we je de mogelijkheid om dit terug te sturen. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag van het pak terug.
Klanttevredenheid is voor ons van het grootste belang. Als je verdere vragen hebt of hulp nodig hebt bij het retourneren van de hoed, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen graag een passende oplossing bieden en ervoor zorgen dat je tevreden bent met jouw aankoop.
Nogmaals bedankt voor jouw positieve feedback over de handschoenen. We kijken ernaar uit om jouw zorgen over de hoed op te lossen en ervoor te zorgen dat je een positieve ervaring hebt met onze producten.

Wout Holsbeek

Nog geen eind oordeel, tot zover was de levering wel snel. De elektromagnetische kastjes die we besteld hebben moeten zich nog bewijzen. Ik heb gezien de prijs hoge verwachtingen. Hierover kom ik... Nog geen eind oordeel, tot zover was de levering wel snel. De elektromagnetische kastjes die we besteld hebben moeten zich nog bewijzen. Ik heb gezien de prijs hoge verwachtingen. Hierover kom ik nog graag in contact met de verkoper.

Beste Wout,
Hartelijk dank voor jouw mooie klantbeoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en jouw ervaring met ons te delen.
We begrijpen dat je nog geen...
Beste Wout,
We begrijpen dat je nog geen definitief oordeel kunt vellen over de elektromagnetische muizenverjagers die je hebt besteld, aangezien ze zich nog moeten bewijzen. We waarderen jouw openheid en begrijpen dat je hoge verwachtingen hebt gezien de prijs van de kastjes.
Om jou verder te helpen en eventuele vragen te beantwoorden, nodigen we je uit om contact op te nemen met Francois. Hij staat klaar om je te assisteren en je te voorzien van de gewenste informatie. Als professioneel ongedierte adviseur werkt hij als sinds 2012 succesvol met deze apparatuur. Francois is gediplomeerd ongediertebestrijder en werkt zelf dagelijks in de praktijk. Je kunt hem bereiken op het volgende telefoonnummer: +31 6 26269545.
Nogmaals bedankt voor jouw positieve feedback over de snelle levering. We kijken ernaar uit om met jou in contact te komen en verdere ondersteuning te bieden met betrekking tot de elektromagnetische kastjes.

Joris

Vlotte en correcte levering van bestelling.

Beste Joris,
Beste Joris,
Hartelijk dank voor jouw prachtige klantbeoordeling! We zijn ontzettend blij dat je ons een vijfsterrenbeoordeling hebt gegeven en dat je tevreden bent met de vlotte en correcte levering van jouw bestelling.
Jouw waardering betekent veel voor ons team. We streven er altijd naar om bestellingen snel en nauwkeurig af te handelen, en het doet ons goed om te horen dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan.
Nogmaals bedankt voor jouw vriendelijke woorden en voor het delen van jouw positieve ervaring. We waarderen jouw vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit.

Joke van Maren

Beste Joke,
Dank je wel voor jouw mooie klantbeoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en ons een positieve beoordeling hebt gegeven.
Jouw waardering...
Beste Joke,
Jouw waardering betekent veel voor ons team. We streven er altijd naar om een uitstekende service te bieden aan al onze klanten, en het is geweldig om te horen dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan.

Rob Maljaars

Product werkt goed

Beste Rob,
Beste Rob,
Hartelijk dank voor jouw prachtige klantbeoordeling! We zijn ontzettend blij dat je ons een vijfsterrenbeoordeling hebt gegeven en dat je tevreden bent met onze kledingmotvallen van PestiNext met feromoon.
Jouw positieve feedback betekent veel voor ons team. We zijn blij om te horen dat de kledingmotvallen goed werken en dat ze aan jouw verwachtingen voldoen. Het is ons doel om effectieve oplossingen te bieden en jouw tevredenheid is onze grootste beloning.

Katja Schildermans

Ik wacht al meer dan een week op mijn bestelling die normaal direct zou geleverd worden

Beste Katja,
We willen onze oprechte excuses...
Beste Katja,
We willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventuele ongemakken die je hebt ervaren met betrekking tot de levertijden. Als bedrijf zijn we afhankelijk van pakketbezorgers en soms hebben we helaas geen controle over de exacte levertijden. We begrijpen jouw frustratie en voelen ons machteloos in deze situaties.
Om je beter van dienst te kunnen zijn, hebben we ons track en trace-systeem geïmplementeerd, zodat je de voortgang van jouw bestelling kunt volgen. Daarnaast hebben we ook onze website aangepast om transparanter te zijn over de mogelijke vertragingen die kunnen optreden bij de levering.
Graag willen we je verzoeken om contact met ons op te nemen en jouw bestelnummer door te geven, zodat we kunnen kijken hoe we je verder kunnen helpen en eventuele problemen kunnen oplossen.
Nogmaals bedankt voor jouw feedback en begrip. We streven ernaar om onze service te verbeteren en jou de best mogelijke ervaring te bieden.

E Bloch

Heel goed

Beste heer/mevrouw Bloch,
Beste heer/mevrouw Bloch,
Hartelijk dank voor uw mooie klantbeoordeling! We zijn zeer verheugd dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en ons een positieve beoordeling heeft gegeven.
Uw waardering betekent veel voor ons team. We zijn verheugd te horen dat de mottenvallen van PestiNext met feromoon goed werken en aan uw verwachtingen voldoen. We streven er altijd naar om effectieve oplossingen te bieden, en uw tevredenheid is onze grootste beloning.
Nogmaals hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en voor het delen van uw positieve ervaring. We waarderen het vertrouwen dat u in ons heeft gesteld en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Mocht u nog verdere vragen hebben of als er iets is waar we u mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uw tevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.

Theo Muller

Levering razend snel, val ziet er uit als een goedkoop flut dingetje maar binnen 1 week heb ik er al 5 ratten mee gevangen, klein broodkorstje met verse pindakaas er in en dus... een aanrader !! Levering razend snel, val ziet er uit als een goedkoop flut dingetje maar binnen 1 week heb ik er al 5 ratten mee gevangen, klein broodkorstje met verse pindakaas er in en dus... een aanrader !!
De buren maken de rotzooi en ik kan, mag en moet het opruimen.

Beste Theo,
Beste Theo,
Hartelijk dank voor jouw fantastische klantbeoordeling! We zijn ontzettend blij dat je ons een vijfsterrenbeoordeling hebt gegeven en dat je tevreden bent met de razendsnelle levering en de effectiviteit van onze val.
Jouw positieve feedback betekent veel voor ons team. We begrijpen dat de val er wellicht eenvoudig uitziet, maar we zijn verheugd dat het jou in staat heeft gesteld om binnen één week al vijf ratten te vangen. Jouw tip over het gebruik van een klein broodkorstje met verse pindakaas is zeer waardevol en we zijn blij dat je de val als een aanrader beschouwt.

Jessica Scholten

Beste Jessica,
Beste Jessica,
Hartelijk dank voor jouw mooie klantbeoordeling! We zijn ontzettend blij dat je ons een vijfsterrenbeoordeling hebt gegeven en dat je tevreden bent met de snelle levering van jouw bestelling.
Jouw positieve feedback betekent veel voor ons team. We streven er altijd naar om bestellingen zo snel mogelijk af te handelen en jouw tevredenheid is onze prioriteit. Hoewel we ons uiterste best doen om altijd een snelle levering te garanderen, begrijpen we dat het helaas niet altijd lukt.
We willen je bedanken voor jouw begrip in deze situaties waarin het niet altijd lukt om de gewenste snelheid te behalen. Jouw feedback is waardevol voor ons en helpt ons om onze service verder te verbeteren.
Nogmaals bedankt voor jouw positieve woorden en voor het delen van jouw ervaring. We waarderen jouw vertrouwen in ons en zullen blijven werken aan het optimaliseren van onze leveringsservice.
Als je nog verdere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn.