Jack Blokzijl

Uitstekend produkt snel geleverd

Beste Jack,
Beste Jack,
Hartstikke bedankt voor je positieve beoordeling! Super dat je zo tevreden bent over ons product en de snelle levering. We doen ons best om de beste service te bieden en het is geweldig om te horen dat dit wordt gewaardeerd.
We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Bedankt voor het vertrouwen en de steun.
Hartelijke groet namens het hele team van Budget Ongedierte Bestrijden

Sonja

Werkt niet
Muizen waren na de en weekje weg om twee weken daarna weer gewoon terug te komen
Jammer want apparaat is behoorlijk aan de prijs terwijl het niets doet

Kapot kan...
Werkt niet
Jammer want apparaat is behoorlijk aan de prijs terwijl het niets doet

Kapot kan hij niet zijn volgens budget ongedierte bestrijding want lampje brand.

Beste Sonja,
Bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring. Het spijt ons enorm dat ons product niet aan je verwachtingen heeft voldaan.
We begrijpen dat het ontzettend frustrerend...
Beste Sonja,
We begrijpen dat het ontzettend frustrerend is om na een tijdelijke verbetering weer met hetzelfde probleem geconfronteerd te worden, zeker gezien de investering die je hebt gedaan in ons apparaat.
Hoewel het lampje brandt en het apparaat technisch gezien werkt, lijkt het erop dat het in jouw specifieke situatie niet effectief genoeg is. Dit kan te maken hebben met diverse factoren zoals de intensiteit van de muizenplaag of omgevingsfactoren.
We nemen je feedback serieus en willen graag een passende oplossing vinden. Ik stel voor dat we per e-mail verder communiceren om samen te kijken naar een mogelijke oplossing. Ons doel is dat al onze klanten tevreden zijn en we betreuren het dat je deze ervaring hebt gehad.
Onze excuses voor het ongemak. We waarderen je geduld en begrip en zullen er alles aan doen om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen.
François van Iersel
Budget Ongedierte Bestrijden

Wouter Tijssen

Snel verzonden en pakket goed verpakt ontvangen.

Mirjam Langeloo

Super snel geleverd, en kwaliteit van producten

Beste Mirjam,
Beste Mirjam,
Ontzettend bedankt voor je geweldige beoordeling! Het is fantastisch om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van onze producten. Jouw 5 sterren zijn een beloning voor ons harde werk en het motiveert ons om onze service op dit hoge niveau te houden.
We waarderen je vertrouwen en steun enorm. We kijken er naar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.

Su Las

Snel bevestiging ontvangen van de bestelling en snel door hun verzonden. Product klopt. Alleen de bezorgdienst had pakket niet afgeleverd en meteen naar een postpunt gebracht, dat was irritant.

Beste Su Las,
Beste Su Las,
Hartelijk dank voor je beoordeling en feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent over de snelle bevestiging en verzending van je bestelling, en dat het product aan je verwachtingen voldoet.
We bieden onze excuses aan voor het ongemak dat je hebt ondervonden met de bezorgdienst. We zullen deze feedback meenemen en kijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Ondanks dit kleine struikelblok waarderen we je vier sterren en je eerlijke feedback. Dit helpt ons om onze service te blijven verbeteren.

Rikken NPL1

Doet wat hij beloofde, op een rustige, geduldige en vriendelijke manier

Beste Rikken,
Beste Rikken,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling en het geven van 4.5 sterren. Het is fijn om te horen dat je onze dienstverlening, en dan vooral de rustige, geduldige en vriendelijke benadering, waardeert.
Jouw feedback is erg waardevol voor ons en stimuleert ons om elke dag weer ons uiterste best te doen en onze dienstverlening waar mogelijk te verbeteren.
We zien er naar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Annette Homeijer

Beste Annette,
Beste Annette,
Dank je wel voor je beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering. Jouw tevredenheid is onze grootste beloning en jouw feedback motiveert ons om door te gaan met het leveren van de beste service.

Erwin Weiszenberg

Eerst maal iets besteld, was snel geleverd en goederen waren zoals op de website. Goede kwaliteit 👌

Beste Erwin,
Beste Erwin,
Ontzettend bedankt voor je mooie woorden en positieve beoordeling! Het doet ons veel plezier om te horen dat je tevreden bent met je eerste bestelling, de snelle levering en de kwaliteit van onze producten.
Het is voor ons van groot belang dat onze klanten een prettige ervaring hebben en krijgen wat ze verwachten. Je feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn.
We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn.

Jan Braspenning

Uitstekend

Beste Jan,
Hartelijk dank voor je uitstekende beoordeling en de volle 5 sterren! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service.
We zijn er trots op dat we aan je...
Beste Jan,
We zijn er trots op dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en we waarderen je steun en vertrouwen enorm.

N.M. van Giels

Concurrerende prijzen met professionele levering

Beste meneer/mevrouw Van Giels,
Beste meneer/mevrouw Van Giels,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met onze concurrerende prijzen en professionele levering.
Jouw feedback is een bevestiging dat we onze klanten de juiste balans bieden tussen prijs en kwaliteit, iets waar we voortdurend naar streven.
We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn.