Theo Muller

Levering razend snel, val ziet er uit als een goedkoop flut dingetje maar binnen 1 week heb ik er al 5 ratten mee gevangen, klein broodkorstje met verse pindakaas er in en dus... een aanrader !! Levering razend snel, val ziet er uit als een goedkoop flut dingetje maar binnen 1 week heb ik er al 5 ratten mee gevangen, klein broodkorstje met verse pindakaas er in en dus... een aanrader !!
De buren maken de rotzooi en ik kan, mag en moet het opruimen.

Beste Theo,
Beste Theo,
Hartelijk dank voor jouw fantastische klantbeoordeling! We zijn ontzettend blij dat je ons een vijfsterrenbeoordeling hebt gegeven en dat je tevreden bent met de razendsnelle levering en de effectiviteit van onze val.
Jouw positieve feedback betekent veel voor ons team. We begrijpen dat de val er wellicht eenvoudig uitziet, maar we zijn verheugd dat het jou in staat heeft gesteld om binnen één week al vijf ratten te vangen. Jouw tip over het gebruik van een klein broodkorstje met verse pindakaas is zeer waardevol en we zijn blij dat je de val als een aanrader beschouwt.
Nogmaals bedankt voor jouw vriendelijke woorden en voor het delen van jouw positieve ervaring. We waarderen jouw vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit.

Jessica Scholten

Beste Jessica,
Beste Jessica,
Hartelijk dank voor jouw mooie klantbeoordeling! We zijn ontzettend blij dat je ons een vijfsterrenbeoordeling hebt gegeven en dat je tevreden bent met de snelle levering van jouw bestelling.
Jouw positieve feedback betekent veel voor ons team. We streven er altijd naar om bestellingen zo snel mogelijk af te handelen en jouw tevredenheid is onze prioriteit. Hoewel we ons uiterste best doen om altijd een snelle levering te garanderen, begrijpen we dat het helaas niet altijd lukt.
We willen je bedanken voor jouw begrip in deze situaties waarin het niet altijd lukt om de gewenste snelheid te behalen. Jouw feedback is waardevol voor ons en helpt ons om onze service verder te verbeteren.
Nogmaals bedankt voor jouw positieve woorden en voor het delen van jouw ervaring. We waarderen jouw vertrouwen in ons en zullen blijven werken aan het optimaliseren van onze leveringsservice.
Als je nog verdere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn.

EEG

Snelle bezorging en het prodect werkt goed

Beste EEG,
Beste EEG,
Hartelijk dank voor jouw klantbeoordeling! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle bezorging en dat het product, de anti fruitvliegjes flesdoppen en vloeistof, goed werkt.
Jouw positieve feedback betekent veel voor ons. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, inclusief snelle bezorging. Daarnaast zijn we verheugd dat het product aan jouw verwachtingen voldoet en effectief is in het bestrijden van fruitvliegjes.

Marian Mokveld

Snelle reactie en snelle levering.

Beste Marian,
Hartelijk dank voor jouw mooie klantbeoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en jouw positieve ervaring met ons te delen.
Het doet ons...
Beste Marian,
Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met zowel onze snelle reactie als de snelle levering van jouw bestelling. We streven er altijd naar om zo efficiënt mogelijk te reageren op vragen en om bestellingen snel bij onze klanten te bezorgen.
Nogmaals bedankt voor jouw vriendelijke woorden en voor het delen van jouw ervaring. Jouw tevredenheid is onze grootste beloning. Als je in de toekomst nog verdere ondersteuning nodig hebt of vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn.

Anne Steunebrink

Goede service

Beste Anne,
Hartelijk dank voor jouw mooie klantbeoordeling! We zijn blij dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en dat je onze service als goed hebt ervaren.
Jouw waardering...
Beste Anne,
Jouw waardering betekent veel voor ons team. We streven er altijd naar om een uitstekende service te bieden aan al onze klanten, en het doet ons goed om te horen dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan.
Nogmaals bedankt voor jouw vriendelijke woorden en voor het delen van jouw ervaring. We waarderen jouw vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Als je nog verdere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit.

John Moolenaar

Op dit moment goed kan alleen maar beter worden

Beste John,
Beste John,
Hartelijk dank voor jouw mooie klantbeoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en jouw positieve ervaring met onze elektronische muizenverjagers te delen.
Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met de huidige prestaties van de verjagers en dat je gelooft dat het alleen maar beter kan worden. Jouw feedback en vertrouwen zijn voor ons van onschatbare waarde, en als er iets is dan zijn wij bereikbaar voor je.
We blijven ons inzetten om onze producten en service voortdurend te verbeteren. Jouw positieve ervaring motiveert ons om te blijven streven naar nog betere prestaties en tevredenheid van onze klanten.
Nogmaals bedankt voor jouw vriendelijke woorden en voor het delen van jouw ervaring. We waarderen jouw vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je in de toekomst nog betere producten en service te bieden.
Als er nog verdere vragen zijn of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn.

Anja Thompson

Het is de eerste keer dat ik iets besteld heb . Maar de service en beschrijvingen zijn goed.

Beste Anja,
Beste Anja,
Hartelijk dank voor je fantastische klantbeoordeling! We zijn blij dat je ons een vijfsterrenbeoordeling hebt gegeven, vooral omdat het je eerste keer was dat je iets bij ons hebt besteld. We waarderen het dat je ons het vertrouwen hebt gegeven en dat je tevreden bent met onze service en productbeschrijvingen.
Bij ons streven we ernaar om een uitstekende ervaring te bieden aan al onze klanten, of het nu hun eerste bestelling is of niet. We zijn verheugd dat we aan je verwachtingen hebben voldaan met onze service en dat de productbeschrijvingen je hebben geholpen bij het maken van je keuze.
Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en voor het delen van je positieve ervaring. Als je in de toekomst nog meer wilt bestellen of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, staan we altijd voor je klaar.

Nabi

Levering datum klopt niet

Beste Nabi,
Beste Nabi,
Bedankt voor het delen van je feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten, zelfs als het resultaat niet aan je verwachtingen voldeed.
We begrijpen dat de vertraging in de levering door de pakketvervoerder frustrerend voor je was en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Helaas hebben wij als verkoper geen directe controle over het verzendproces, maar we begrijpen volledig hoe machteloos je je kunt voelen in zo'n situatie.
We nemen jouw feedback serieus en zullen het incident met de pakketvervoerder bespreken om te zien hoe we dergelijke situaties in de toekomst kunnen voorkomen of beter kunnen afhandelen. We streven er altijd naar om onze service te verbeteren en klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.
Nogmaals bedankt voor je eerlijke feedback. Als er nog iets is waarmee we je kunnen helpen of als je verdere vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn en hopen dat we de kans krijgen om je in de toekomst een betere ervaring te bieden.
Met vriendelijke groet, Francois

Osman Demirtas

Zeggen dat pakketje dag later komt pas 6 dagen later bezorgd en niet reageren op mail.slecht heeeeel slecht

Beste Osman,
Beste Osman,
Met vriendelijke groet, Francois

Noor Neeskens

Gewoon goed, zoals het hoort

Beste Noor,
Beste Noor,
Hartelijk dank voor je prachtige klantbeoordeling! We zijn enorm verheugd om te horen dat je ons een vijfsterrenbeoordeling hebt gegeven en dat je ons werk "gewoon goed, zoals het hoort" vindt. Jouw positieve feedback betekent veel voor ons team en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.
Bij ons streven we er altijd naar om de beste service en kwaliteit te leveren aan al onze gewaardeerde klanten, en jouw waardering is een bevestiging dat we op de goede weg zijn. Jouw tevredenheid is onze grootste beloning, en we zullen er alles aan blijven doen om je de beste ervaring te bieden.
Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en voor het nemen van de tijd om een beoordeling achter te laten. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.