Katja Schildermans

Ik wacht al meer dan een week op mijn bestelling die normaal direct zou geleverd worden

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Katja,
Hartelijk dank voor jouw klantbeoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en jouw ervaring met ons te delen.
We willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventuele ongemakken die je hebt ervaren met betrekking tot de levertijden. Als bedrijf zijn we afhankelijk van pakketbezorgers en soms hebben we helaas geen controle over de exacte levertijden. We begrijpen jouw frustratie en voelen ons machteloos in deze situaties.
Om je beter van dienst te kunnen zijn, hebben we ons track en trace-systeem geïmplementeerd, zodat je de voortgang van jouw bestelling kunt volgen. Daarnaast hebben we ook onze website aangepast om transparanter te zijn over de mogelijke vertragingen die kunnen optreden bij de levering.
Graag willen we je verzoeken om contact met ons op te nemen en jouw bestelnummer door te geven, zodat we kunnen kijken hoe we je verder kunnen helpen en eventuele problemen kunnen oplossen.
Nogmaals bedankt voor jouw feedback en begrip. We streven ernaar om onze service te verbeteren en jou de best mogelijke ervaring te bieden.
Als je nog verdere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Met vriendelijke groet, het BOB team.

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Muggenval