Theo Muller

Levering razend snel, val ziet er uit als een goedkoop flut dingetje maar binnen 1 week heb ik er al 5 ratten mee gevangen, klein broodkorstje met verse pindakaas er in en dus... een aanrader !!
De buren maken de rotzooi en ik kan, mag en moet het opruimen.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Theo,
Hartelijk dank voor jouw fantastische klantbeoordeling! We zijn ontzettend blij dat je ons een vijfsterrenbeoordeling hebt gegeven en dat je tevreden bent met de razendsnelle levering en de effectiviteit van onze val.
Jouw positieve feedback betekent veel voor ons team. We begrijpen dat de val er wellicht eenvoudig uitziet, maar we zijn verheugd dat het jou in staat heeft gesteld om binnen één week al vijf ratten te vangen. Jouw tip over het gebruik van een klein broodkorstje met verse pindakaas is zeer waardevol en we zijn blij dat je de val als een aanrader beschouwt.
Nogmaals bedankt voor jouw vriendelijke woorden en voor het delen van jouw positieve ervaring. We waarderen jouw vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit.
Met vriendelijke groet, het BOB team

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
rattenval