Jan Braspenning

Uitstekend

Beste Jan,
Hartelijk dank voor je uitstekende beoordeling en de volle 5 sterren! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze service.
We zijn er trots op dat we aan je...
Beste Jan,
We zijn er trots op dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en we waarderen je steun en vertrouwen enorm.
We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

N.M. van Giels

Concurrerende prijzen met professionele levering

Beste meneer/mevrouw Van Giels,
Beste meneer/mevrouw Van Giels,
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met onze concurrerende prijzen en professionele levering.
Jouw feedback is een bevestiging dat we onze klanten de juiste balans bieden tussen prijs en kwaliteit, iets waar we voortdurend naar streven.
We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn.

Andre Chalmet

In orde

Beste Andre,
Hartelijk dank voor het achterlaten van je beoordeling. Het feit dat je de tijd hebt genomen om dit te doen wordt zeer gewaardeerd door ons hele team.
We hopen dat we aan je...
Beste Andre,
We hopen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Nanko van Dijk

Goede service, snelle levering

Beste Nanko,
Beste Nanko,
Hartelijk dank voor jouw fantastische beoordeling met 5 sterren! Als vertegenwoordiger van ons bedrijf wil ik je persoonlijk bedanken voor je waardering en positieve feedback over onze service en snelle levering.
Het doet ons enorm veel plezier te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en jouw tevredenheid bevestigt dat we op de goede weg zijn.
We hechten veel waarde aan klanttevredenheid en jouw positieve beoordeling is een belangrijke motivatie voor ons team. Jouw erkenning van onze inzet en goede service is een enorme stimulans voor ons om op dezelfde voet door te blijven gaan.
Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen. We stellen jouw vertrouwen in ons ten zeerste op prijs. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je in de toekomst nog verdere vragen of behoeften hebt. We staan altijd voor je klaar om je van dienst te zijn.

Alexandre De Groote

OK wat betreft het product, maar helemaal niet tevreden met de levering. Doos werd voor de voordeur geplaatst, en wij waren afwezig voor 1 week. Helemaal niet slim, want inbrekers zijn op de loer.... OK wat betreft het product, maar helemaal niet tevreden met de levering. Doos werd voor de voordeur geplaatst, en wij waren afwezig voor 1 week. Helemaal niet slim, want inbrekers zijn op de loer. Er staat duidelijk dat indien niemand aanwezig is, dat men bij de buren gaat oftewel een ander leveringspunt wordt aangegeven! Dit is niet gebeurd.

Beste Alexandre,
Beste Alexandre,
Dank je wel voor je feedback en beoordeling. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat je hebt ondervonden met de levering van je bestelling.
We begrijpen je bezorgdheid over de plaatsing van de doos voor je voordeur, vooral omdat je afwezig was gedurende een week. Het spijt ons zeer dat dit door Postnl niet goed is gedaan. Normaal gesproken wordt aangegeven dat de bestelling bij de buren wordt afgeleverd of naar een ander leveringspunt wordt gebracht. We begrijpen dat dit een ernstige nalatigheid, maar helaas kunnen wij daar geen invloed op uitoefenen.
Wat betreft de tevredenheid over het product, zijn we blij dat je hierover tevreden bent. We streven er altijd naar om hoogwaardige producten aan te bieden die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten.
Nogmaals, onze welgemeende excuses voor het ongemak met de levering. We nemen je feedback ter harte en zullen stappen ondernemen om onze leveringsprocessen te verbeteren. Als er in de toekomst nog iets is waarmee we je van dienst kunnen zijn, staan we altijd klaar om je verder te helpen.
Met vriendelijke groet, het BOB team

Gerda van Kerkhof

Zeer snelle bezorging.

Beste Gerda,
Beste Gerda,
Graag willen we je hartelijk bedanken voor de prachtige klantbeoordeling die je ons hebt gegeven. We zijn ontzettend blij met je positieve feedback en willen je laten weten hoezeer we het waarderen.
Het verheugt ons te horen dat je tevreden bent over je bestelling en dat deze snel bij je is bezorgd. We begrijpen dat er momenteel problemen zijn met late leveringen, en het doet ons goed dat we ondanks deze uitdagingen toch hebben kunnen zorgen voor een tijdige levering van jouw bestelling.
We willen benadrukken dat we altijd ons uiterste best doen om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te bezorgen. Helaas zijn er soms factoren buiten onze controle die vertragingen kunnen veroorzaken, maar we blijven ons inzetten om deze tot een minimum te beperken.
Nogmaals, dank je wel voor je vriendelijke woorden en positieve beoordeling. Jouw erkenning betekent veel voor ons, en we waarderen je begrip voor eventuele onvoorziene omstandigheden. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, staan we altijd klaar om je te helpen.

Gaby Seyssens

Zeer goed

Beste Gaby,
Beste Gaby,
Heel erg bedankt voor je prachtige klantbeoordeling! We zijn enorm blij met de mooie waardering van 5 sterren die je ons hebt gegeven, en we willen je laten weten hoezeer we je positieve feedback waarderen.
Het doet ons ontzettend goed te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening en de opmerking "zeer goed". We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en jouw woorden van lof bevestigen dat we op de goede weg zijn.
Jouw tevredenheid is onze grootste motivatie en we zullen blijven streven naar uitmuntendheid in alles wat we doen. Als er in de toekomst nog iets is waarmee we je van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te helpen.
Nogmaals, hartelijk dank voor je vriendelijke woorden en de hoge beoordeling. We waarderen je vertrouwen in ons enorm en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet, het BOB team

A. van der Voort

Goed bedrijf

Beste A. van der Voort,
Hartelijk dank voor je mooie en positieve klantbeoordeling! We zijn enorm blij met je waardering en willen je laten weten hoezeer we je feedback op prijs stellen.
Het...
Beste A. van der Voort,
Het doet ons goed te horen dat je ons bedrijf als goed beoordeelt. We streven er altijd naar om een uitstekende service te bieden en te voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. Jouw beoordeling bevestigt dat we op de goede weg zijn en dat is een enorme motivatie voor ons.
We zullen blijven werken aan het leveren van hoogwaardige producten en het bieden van een betrouwbare en professionele service. Als er in de toekomst nog iets is waar we je mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Nogmaals, dank je wel voor je vriendelijke woorden en positieve beoordeling. We waarderen je vertrouwen in ons bedrijf en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn.

Namir Guilich

Uitstekend

Beste Namir,
Heel erg bedankt voor je prachtige en positieve klantbeoordeling! We zijn enorm blij met je waardering en willen je laten weten hoezeer we je feedback op prijs stellen.
Het doet...
Beste Namir,
Het doet ons ontzettend goed te horen dat je onze dienstverlening als uitstekend hebt ervaren en ons de maximale beoordeling van 5 sterren hebt gegeven. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en jouw beoordeling bevestigt dat we daarin geslaagd zijn.
Jouw tevredenheid is onze grootste drijfveer en we zullen blijven werken aan het leveren van hoogwaardige producten en een uitstekende service. Als er in de toekomst nog iets is waar we je mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Nogmaals, dank je wel voor je vriendelijke woorden en positieve beoordeling. We waarderen je vertrouwen in ons enorm en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn.

Marc Kamphorst

Prima producten en goedkoop

Beste Marc,
Beste Marc,
Hartelijk dank voor je mooie klantbeoordeling! We zijn ontzettend blij met de waardering van 5 sterren die je ons hebt gegeven en willen je laten weten hoezeer we je positieve feedback op prijs stellen.
Het verheugt ons te horen dat je tevreden bent over onze producten en dat je ze als prima en goedkoop hebt ervaren. We streven er altijd naar om kwalitatief hoogwaardige producten aan te bieden tegen een betaalbare prijs, en jouw opmerking bevestigt dat we hierin slagen.
We zullen blijven werken aan het verbeteren van ons assortiment en het bieden van waarde voor onze klanten. Als er in de toekomst nog iets is waar we je mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.