Anne Steunebrink

Goede service

Beste Anne,
Hartelijk dank voor jouw mooie klantbeoordeling! We zijn blij dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en dat je onze service als goed hebt ervaren.
Jouw waardering...
Beste Anne,
Jouw waardering betekent veel voor ons team. We streven er altijd naar om een uitstekende service te bieden aan al onze klanten, en het doet ons goed om te horen dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan.
Nogmaals bedankt voor jouw vriendelijke woorden en voor het delen van jouw ervaring. We waarderen jouw vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Als je nog verdere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit.
Met vriendelijke groet, het BOB team.

John Moolenaar

Op dit moment goed kan alleen maar beter worden

Beste John,
Beste John,
Hartelijk dank voor jouw mooie klantbeoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en jouw positieve ervaring met onze elektronische muizenverjagers te delen.
Het doet ons goed om te horen dat je tevreden bent met de huidige prestaties van de verjagers en dat je gelooft dat het alleen maar beter kan worden. Jouw feedback en vertrouwen zijn voor ons van onschatbare waarde, en als er iets is dan zijn wij bereikbaar voor je.
We blijven ons inzetten om onze producten en service voortdurend te verbeteren. Jouw positieve ervaring motiveert ons om te blijven streven naar nog betere prestaties en tevredenheid van onze klanten.
Nogmaals bedankt voor jouw vriendelijke woorden en voor het delen van jouw ervaring. We waarderen jouw vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je in de toekomst nog betere producten en service te bieden.
Als er nog verdere vragen zijn of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn.

Anja Thompson

Het is de eerste keer dat ik iets besteld heb . Maar de service en beschrijvingen zijn goed.

Beste Anja,
Beste Anja,
Hartelijk dank voor je fantastische klantbeoordeling! We zijn blij dat je ons een vijfsterrenbeoordeling hebt gegeven, vooral omdat het je eerste keer was dat je iets bij ons hebt besteld. We waarderen het dat je ons het vertrouwen hebt gegeven en dat je tevreden bent met onze service en productbeschrijvingen.
Bij ons streven we ernaar om een uitstekende ervaring te bieden aan al onze klanten, of het nu hun eerste bestelling is of niet. We zijn verheugd dat we aan je verwachtingen hebben voldaan met onze service en dat de productbeschrijvingen je hebben geholpen bij het maken van je keuze.
Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en voor het delen van je positieve ervaring. Als je in de toekomst nog meer wilt bestellen of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, staan we altijd voor je klaar.

Nabi

Levering datum klopt niet

Beste Nabi,
Beste Nabi,
Bedankt voor het delen van je feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten, zelfs als het resultaat niet aan je verwachtingen voldeed.
We begrijpen dat de vertraging in de levering door de pakketvervoerder frustrerend voor je was en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Helaas hebben wij als verkoper geen directe controle over het verzendproces, maar we begrijpen volledig hoe machteloos je je kunt voelen in zo'n situatie.
We nemen jouw feedback serieus en zullen het incident met de pakketvervoerder bespreken om te zien hoe we dergelijke situaties in de toekomst kunnen voorkomen of beter kunnen afhandelen. We streven er altijd naar om onze service te verbeteren en klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel.
Nogmaals bedankt voor je eerlijke feedback. Als er nog iets is waarmee we je kunnen helpen of als je verdere vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn en hopen dat we de kans krijgen om je in de toekomst een betere ervaring te bieden.
Met vriendelijke groet, Francois

Osman Demirtas

Zeggen dat pakketje dag later komt pas 6 dagen later bezorgd en niet reageren op mail.slecht heeeeel slecht

Beste Osman,
Beste Osman,
Met vriendelijke groet, Francois

Noor Neeskens

Gewoon goed, zoals het hoort

Beste Noor,
Beste Noor,
Hartelijk dank voor je prachtige klantbeoordeling! We zijn enorm verheugd om te horen dat je ons een vijfsterrenbeoordeling hebt gegeven en dat je ons werk "gewoon goed, zoals het hoort" vindt. Jouw positieve feedback betekent veel voor ons team en we zijn blij dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.
Bij ons streven we er altijd naar om de beste service en kwaliteit te leveren aan al onze gewaardeerde klanten, en jouw waardering is een bevestiging dat we op de goede weg zijn. Jouw tevredenheid is onze grootste beloning, en we zullen er alles aan blijven doen om je de beste ervaring te bieden.
Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en voor het nemen van de tijd om een beoordeling achter te laten. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Marie-Rose DAENEN

Zeer gemakkelijk om te bestellen, te betalen en de levering is zeer vlot. Het product is goed werkend en dat zie je. Mvg. Jules

Beste Marie-Rose,
Beste Marie-Rose,
Hartelijk dank voor je geweldige klantbeoordeling! We zijn ontzettend blij om te horen dat je ons een vijfsterrenbeoordeling hebt gegeven en dat je zo tevreden bent met je bestelervaring. Jouw positieve feedback betekent veel voor ons en we zijn verheugd dat alles vlot verliep.
Het doet ons goed te horen dat het bestellen en betalen gemakkelijk waren, en dat de levering soepel is verlopen. We streven er altijd naar om het bestelproces voor onze klanten eenvoudig en probleemloos te maken. Het is ook fantastisch om te weten dat het product goed werkt en dat dit duidelijk zichtbaar is.
Jouw tevredenheid is onze drijfveer, en we zullen ons best blijven doen om hoogwaardige producten en uitstekende service te bieden. Als je in de toekomst nog verdere ondersteuning nodig hebt of vragen hebt, staan we altijd klaar om je te helpen.
Nogmaals hartelijk dank voor je positieve woorden en voor het delen van je ervaring. We waarderen je vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

M. Malinka

Snelle levering van de bestelde artikelen. Goede gebruiksaanwijzing en leuke info over het bedrijf. Ik hoop dat de artikelen binnen de gestelde tijd zullen doen wat ze beloven.

Beste Monique,
Beste Monique,
Hartelijk dank voor je klantbeoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen en ons een beoordeling van 4 sterren hebt gegeven. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering van de bestelde artikelen en dat de gebruiksaanwijzing en de informatie over ons bedrijf nuttig waren.
We begrijpen dat je hoopt dat de artikelen binnen de gestelde tijd zullen doen wat ze beloven, en we willen je geruststellen dat we er alles aan zullen doen om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht je enige problemen ervaren of als de artikelen niet aan je verwachtingen voldoen, neem dan alsjeblieft direct contact met ons op. We staan klaar om je te helpen en eventuele zorgen op te lossen.
Nogmaals bedankt voor je positieve woorden en voor het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We stellen je feedback zeer op prijs, omdat het ons helpt om onze producten en service voortdurend te verbeteren. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je verdere vragen of opmerkingen hebt.

Gerda Thieme

Uitstekend!

Beste Gerda,
Beste Gerda,
Hartelijk dank voor je fantastische klantbeoordeling! We zijn enorm blij dat je ons een vijfsterrenbeoordeling hebt gegeven en dat je onze service als uitstekend hebt ervaren.
Jouw waardering betekent ontzettend veel voor ons team. We streven er altijd naar om de beste kwaliteit en service te bieden aan al onze gewaardeerde klanten, en het is geweldig om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan.
Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en voor het nemen van de tijd om een beoordeling achter te laten. We waarderen je vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit.

(Mario) Broekhoven

Snelle levering, prima prijs/kwaliteit verhouding

Beste Mario,
Beste Mario,
Hartelijk dank voor je klantbeoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en ons vier sterren hebt gegeven. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de prima prijs/kwaliteitverhouding van onze producten.
Bij ons streven we er altijd naar om de best mogelijke service te bieden en hoogwaardige producten aan te bieden tegen een redelijke prijs. Het is geweldig om te horen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan op het gebied van levering en prijs/kwaliteitverhouding.
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en voor het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We waarderen je als klant en streven er voortdurend naar om onze service te verbeteren. Als je in de toekomst nog verdere ondersteuning nodig hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op.