Martin van Schadewijk

Goede en tijdige verzending

Beste Martin,
Wij willen jou hartelijk bedanken voor de prachtige klantbeoordeling die je ons hebt gegeven! We zijn ontzettend blij met de mooie waardering van 5 sterren en willen je laten weten hoezeer we je positieve feedback waarderen.
Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening, in het bijzonder de goede en tijdige verzending. We besteden veel aandacht aan het zorgvuldig verwerken en snel verzenden van bestellingen, en jouw erkenning bevestigt dat we hierin succesvol zijn geweest.
We blijven ons inzetten om onze klanten de best mogelijke service te bieden en ervoor te zorgen dat hun bestellingen tijdig en in goede staat worden geleverd. Als er in de toekomst nog iets is waarbij we je van dienst kunnen zijn, staan we altijd klaar om te helpen.
Nogmaals, dank je wel voor je vriendelijke woorden en de positieve beoordeling. We waarderen je vertrouwen in ons enorm en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn.

Ruud Vink

Mollenklem en uitleg top

Beste Ruud,
Beste Ruud,
Hartelijk dank voor je fantastische klantbeoordeling! We zijn ontzettend blij met de mooie waardering van 9,5 sterren die je ons hebt gegeven, en we willen je laten weten hoezeer we je positieve feedback waarderen.
Het verheugt ons te horen dat je tevreden bent over onze mollenklem en de bijbehorende uitleg. We streven er altijd naar om producten van hoge kwaliteit te leveren en tegelijkertijd duidelijke instructies te bieden, zodat je het beste resultaat kunt behalen. Jouw waardering bevestigt dat we hierin zijn geslaagd.
We zullen blijven streven naar uitmuntendheid in onze producten en service, zodat we je in de toekomst op dezelfde hoogwaardige manier kunnen blijven bedienen. Als je ooit nog vragen hebt of verdere ondersteuning nodig hebt, staan we altijd klaar om je verder te helpen.
Nogmaals, bedankt voor je vriendelijke woorden en de geweldige beoordeling. We zijn vereerd dat we je tevreden hebben kunnen stellen en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn.

Albert Engelsman

Beste Albert,
Hartelijk dank voor je prachtige klantbeoordeling! We zijn enorm dankbaar voor je positieve feedback en de mooie waardering van 9,5 sterren die je ons hebt gegeven.
Het doet...
Beste Albert,
Het doet ons ontzettend veel plezier te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en jouw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn.
Jouw woorden van lof en erkenning motiveren ons om ons werk met nog meer passie en toewijding voort te zetten. We zullen blijven streven naar uitmuntendheid in alles wat we doen, zodat we jou en al onze gewaardeerde klanten tevreden kunnen blijven stellen.
Nogmaals, dank je wel voor je vriendelijke woorden en de hoge beoordeling. We stellen je vertrouwen in ons enorm op prijs. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als er iets is waarmee we je van dienst kunnen zijn. We staan altijd klaar om je te helpen.

moens willy

Geachte , mijn bestelling werd stand pede geboekt de aflevering laat ipv van s anders daags zoals afgesproken niet geleverd dag nadien ook niet al drie dagen na afspraak en nog niks ontvangen zelf... Geachte , mijn bestelling werd stand pede geboekt de aflevering laat ipv van s anders daags zoals afgesproken niet geleverd dag nadien ook niet al drie dagen na afspraak en nog niks ontvangen zelf heb mij verbonden het aangekochte zat as te plaatsen noppes dus sta voor schut zo doet men in Belgie geen zaken Met beleefde groet willy moens

Peter Van setten

In orde

Beste Peter,
Beste Peter,
Hartelijk dank voor jouw prachtige klantbeoordeling! We zijn enorm verheugd om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen.
Jouw waardering betekent veel voor ons team. We streven er altijd naar om de beste kwaliteit en service te bieden aan al onze gewaardeerde klanten, en het is geweldig om te horen dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan.
Nogmaals bedankt voor jouw vriendelijke woorden en voor het nemen van de tijd om een beoordeling achter te laten. We waarderen jouw vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Jouw tevredenheid is onze hoogste prioriteit.

Martin Staal

Muizen, mollen en moeten. De eerste zijn dankzij t magnetisch veld verdwenen. Rest is nog te kort om resultaat te zien

Beste Martin,
Dank je wel voor jouw prachtige klantbeoordeling! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Jouw positieve feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om ons werk voort te zetten.
We hechten veel waarde aan de ervaringen en meningen van onze klanten, dus we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback met ons te delen. We willen graag op de hoogte blijven van hoe het met je gaat en of er nog iets is waar we je mee kunnen helpen.
Nogmaals bedankt voor jouw vriendelijke woorden. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je vragen hebt of als er iets is waarmee we je van dienst kunnen zijn. We staan altijd voor je klaar.

Nick Hendriks

Ik onvtnag geen factuur

Beste Nick,
Hartelijk dank voor jouw klantbeoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen.
Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren doordat je geen...
Beste Nick,
Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren doordat je geen factuur hebt ontvangen. Normaal gesproken ontvangt iedereen automatisch een factuur en bevestiging, tenzij er een verkeerd e-mailadres is opgegeven of de factuur per ongeluk in de spambox is beland.
Om dit probleem op te lossen, willen we je graag laten weten dat we vandaag jouw factuur nogmaals per e-mail zullen verzenden. We hopen dat je deze binnenkort ontvangt en dat alles naar tevredenheid wordt opgelost.
Nogmaals bedankt voor jouw positieve feedback en begrip. Als er nog verdere vragen of problemen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te helpen en zorgen ervoor dat je de benodigde documenten ontvangt.
Met vriendelijke groet, het BOB Team

Elvira Uijlings

De handschoenen geweldig maar de hoed totaal inadequaat! Materiaal van nix!

Beste Elvira,
Hartelijk dank voor jouw klantbeoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en jouw ervaring met ons te delen.
We zijn verheugd om te horen dat...
Beste Elvira,
We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met de handschoenen die je hebt ontvangen. We doen altijd ons best om kwalitatief hoogwaardige producten aan te bieden en het doet ons goed om te weten dat deze aan jouw verwachtingen voldoen.
Echter, we betreuren het dat het imkerpak niet aan jouw verwachtingen voldeed en dat je het materiaal als inadequaat hebt ervaren. We willen graag dat je tevreden bent met jouw aankoop en daarom bieden we je de mogelijkheid om dit terug te sturen. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag van het pak terug.
Klanttevredenheid is voor ons van het grootste belang. Als je verdere vragen hebt of hulp nodig hebt bij het retourneren van de hoed, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen graag een passende oplossing bieden en ervoor zorgen dat je tevreden bent met jouw aankoop.
Nogmaals bedankt voor jouw positieve feedback over de handschoenen. We kijken ernaar uit om jouw zorgen over de hoed op te lossen en ervoor te zorgen dat je een positieve ervaring hebt met onze producten.

Wout Holsbeek

Nog geen eind oordeel, tot zover was de levering wel snel. De elektromagnetische kastjes die we besteld hebben moeten zich nog bewijzen. Ik heb gezien de prijs hoge verwachtingen. Hierover kom ik... Nog geen eind oordeel, tot zover was de levering wel snel. De elektromagnetische kastjes die we besteld hebben moeten zich nog bewijzen. Ik heb gezien de prijs hoge verwachtingen. Hierover kom ik nog graag in contact met de verkoper.

Beste Wout,
Hartelijk dank voor jouw mooie klantbeoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en jouw ervaring met ons te delen.
We begrijpen dat je nog geen...
Beste Wout,
We begrijpen dat je nog geen definitief oordeel kunt vellen over de elektromagnetische muizenverjagers die je hebt besteld, aangezien ze zich nog moeten bewijzen. We waarderen jouw openheid en begrijpen dat je hoge verwachtingen hebt gezien de prijs van de kastjes.
Om jou verder te helpen en eventuele vragen te beantwoorden, nodigen we je uit om contact op te nemen met Francois. Hij staat klaar om je te assisteren en je te voorzien van de gewenste informatie. Als professioneel ongedierte adviseur werkt hij als sinds 2012 succesvol met deze apparatuur. Francois is gediplomeerd ongediertebestrijder en werkt zelf dagelijks in de praktijk. Je kunt hem bereiken op het volgende telefoonnummer: +31 6 26269545.
Nogmaals bedankt voor jouw positieve feedback over de snelle levering. We kijken ernaar uit om met jou in contact te komen en verdere ondersteuning te bieden met betrekking tot de elektromagnetische kastjes.

Joris

Vlotte en correcte levering van bestelling.

Beste Joris,
Beste Joris,
Hartelijk dank voor jouw prachtige klantbeoordeling! We zijn ontzettend blij dat je ons een vijfsterrenbeoordeling hebt gegeven en dat je tevreden bent met de vlotte en correcte levering van jouw bestelling.
Jouw waardering betekent veel voor ons team. We streven er altijd naar om bestellingen snel en nauwkeurig af te handelen, en het doet ons goed om te horen dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan.
Nogmaals bedankt voor jouw vriendelijke woorden en voor het delen van jouw positieve ervaring. We waarderen jouw vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.