Vermeulen

Beste heer/mevrouw Vermeulen,
Beste heer/mevrouw Vermeulen,
Ik wil graag mijn oprechte dankbaarheid uitspreken voor de prachtige review die u heeft achtergelaten. Uw positieve woorden en waardering laten zien dat ons werk gewaardeerd wordt.
Nogmaals, hartelijk dank voor uw steun, vertrouwen en de tijd die u heeft genomen om uw positieve ervaring met ons te delen. We waarderen uw feedback enorm en kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn.

Scipio Hamming

Dank voor toezenden van de bestelde rattenkooien.
Helaas bleek deze niet te voldoen...
Dank voor toezenden van de bestelde rattenkooien.
Helaas bleek deze niet te voldoen...
Want weliswaar vingen we spoedig een rat, maar bij het oppakken van de (goed gesloten) kooi wist de rat heelhuids te ontsnappen door een van de kleppen op te duwen.

Hamming, Zutphen

Beste Scipio,
Hartelijk dank voor jouw klantbeoordeling en jouw eerlijke feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen.
We willen onze oprechte...
Beste Scipio,
We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het feit dat de bestelde rattenkooien niet aan jouw verwachtingen voldeden. Het spijt ons dat je hebt ervaren dat een rat kon ontsnappen door een van de kleppen, ondanks dat de kooi goed gesloten was.
We nemen jouw feedback zeer serieus en zullen dit probleem grondig onderzoeken om ervoor te zorgen dat dit niet meer voorkomt. Het is ons doel om effectieve en betrouwbare producten te leveren, en we betreuren het dat we in dit geval tekort zijn geschoten.
We willen graag een passende oplossing bieden en nodigen je uit om contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon. We staan klaar om jouw klacht serieus te nemen en samen naar een bevredigende oplossing te zoeken.
Nogmaals, onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen jouw feedback en stellen jouw vertrouwen in ons zeer op prijs. We kijken ernaar uit om dit probleem recht te zetten en jou in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden.
Met vriendelijke groet, Francois

Francien Koren

Netjes, goed en snelle levering!

Beste Francien,
Dank je wel voor de mooie klantbeoordeling die je hebt gegeven. We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen.
Het doet ons veel...
Beste Francien,
Het doet ons veel plezier om te horen dat alles netjes en goed verpakt was en dat je tevreden was met de snelle levering. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en jouw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn.
Jouw tevredenheid en waardering zijn een grote motivatie voor ons team. We blijven ons inzetten om kwaliteit en efficiëntie te leveren, zodat we jou en al onze klanten tevreden kunnen stellen.
Nogmaals, hartelijk dank voor jouw vertrouwen en positieve feedback. We zijn blij dat we aan jouw verwachtingen hebben kunnen voldoen en hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Met vriendelijke groet, het BOB team.

Fred van Vliet

Goede communicatie en nette prijsen

Beste Fred,
Hartelijk dank voor jouw geweldige klantbeoordeling. We zijn erg blij met jouw positieve feedback en waardering voor onze communicatie en prijzen.
Het is voor ons van groot...
Beste Fred,
Het is voor ons van groot belang om duidelijk en transparant te communiceren met onze klanten, en het verheugt ons dat dit aspect jou is opgevallen en gewaardeerd wordt. Bovendien streven we er altijd naar om eerlijke en concurrerende prijzen te hanteren, zodat onze klanten waar voor hun geld krijgen.
Jouw tevredenheid en erkenning zijn een enorme motivatie voor ons team. We zullen blijven streven naar uitstekende communicatie en betaalbare prijzen, zodat we jou en al onze klanten tevreden kunnen stellen.
Nogmaals, bedankt voor jouw vertrouwen in ons en voor het delen van jouw positieve ervaring. We waarderen jouw feedback zeer en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

W.

Goed! Alles kwam goed en snel aan :) Ik ben tevreden.

Beste klant,
Hartelijk dank voor jouw positieve klantbeoordeling! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om jouw tevredenheid met ons te delen.
Het verheugt ons te horen dat...
Beste klant,
Het verheugt ons te horen dat alles goed en snel is aangekomen, en dat je tevreden bent met jouw ervaring. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat onze klanten een probleemloze en snelle levering ervaren, dus het is geweldig om te weten dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan.
Jouw tevredenheid is onze grootste beloning. We blijven ons inzetten om jou en al onze klanten de beste service te bieden, zodat je altijd met een glimlach op jouw gezicht bij ons kunt winkelen.
Nogmaals, bedankt voor jouw vertrouwen en positieve feedback. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

lambert borgermans

Zeer persoonlijke snelle service voor een uitstekend product

Beste Lambert,
Beste Lambert,
Bedankt voor jouw fantastische klantbeoordeling! We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met onze persoonlijke en snelle service, evenals met de uitstekende PestiNext muizenverjager die je hebt ontvangen.
Het is ons doel om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en het verheugt ons dat we aan jouw verwachtingen hebben voldaan. We geloven dat kwaliteit en efficiëntie essentieel zijn, en we zijn blij dat je hebt kunnen profiteren van onze inspanningen.
Jouw tevredenheid en positieve feedback zijn een enorme bron van motivatie voor ons team. We blijven ons inzetten om hoogwaardige producten te leveren en een persoonlijke en snelle service te bieden aan al onze gewaardeerde klanten.
Nogmaals, bedankt voor jouw vertrouwen en jouw prachtige beoordeling. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

A.M. Smit

De bestelling was niet helemaal goed geleverd,er zat een verkeerd artikel bij.
Twee dagen later werd het juiste artikel alsnog bezorgd

Beste heer/mevrouw A.M. Smit,
Beste heer/mevrouw A.M. Smit,
Bedankt voor uw klantbeoordeling. We willen allereerst onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat werd veroorzaakt door de verkeerde levering van uw bestelling.
We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om een verkeerd artikel te ontvangen en we betreuren het dat dit bij uw bestelling is gebeurd. Uw tevredenheid is van groot belang voor ons en we nemen dit soort situaties zeer serieus.
We zijn blij te horen dat we in staat waren om het juiste artikel binnen twee dagen bij u te bezorgen. We streven ernaar om eventuele fouten zo snel mogelijk recht te zetten en ervoor te zorgen dat u alsnog het gewenste product ontvangt.
Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw begrip en bedanken u voor uw geduld. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u verder te helpen.

Natascha

Goede service en betrouwbaar

Beste Natascha,
Hartelijk dank voor jouw positieve klantbeoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen.
Het verheugt ons te horen dat je tevreden...
Beste Natascha,
Het verheugt ons te horen dat je tevreden bent over onze service en ons als betrouwbaar beschouwt. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en jouw feedback bevestigt dat we op de goede weg zijn.
Betrouwbaarheid is een kernwaarde voor ons, en we zijn blij dat we aan jouw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We zullen blijven werken aan het handhaven van onze hoge standaarden en het leveren van een betrouwbare service aan al onze gewaardeerde klanten.
Nogmaals, bedankt voor jouw vertrouwen en positieve feedback. Het is klanten zoals jij die ons motiveren om elke dag beter te worden. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Theo Jacobs

Zeer goed

Beste Theo,
Bedankt voor jouw positieve klantbeoordeling! We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen.
Het verheugt ons te horen dat je onze service...
Beste Theo,
Het verheugt ons te horen dat je onze service als "zeer goed" hebt ervaren. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en jouw feedback is een bevestiging dat we op de goede weg zijn.
Jouw tevredenheid is ons doel, en we zullen blijven werken aan het handhaven van onze hoge standaarden. Het is klanten zoals jij die ons inspireren om elke dag te streven naar verbetering.
Nogmaals, bedankt voor jouw vertrouwen en positieve beoordeling. We waarderen jouw feedback zeer en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Gerard

Snel en volgens afspraak geleverd

Beste Gerard,
Hartelijk dank voor jouw positieve klantbeoordeling! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met onze snelle en tijdige levering.
Bij het nakomen van afspraken en het op...
Beste Gerard,
Bij het nakomen van afspraken en het op tijd leveren van bestellingen stellen we hoge prioriteit. We begrijpen dat dit essentieel is om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen en jouw positieve feedback bevestigt dat we daarin zijn geslaagd.
Jouw tevredenheid is voor ons van groot belang, en we zullen ons blijven inzetten om een vlotte en tijdige levering te waarborgen. We streven ernaar om jou en al onze klanten een uitstekende service te bieden, van begin tot eind.
Nogmaals, bedankt voor jouw vertrouwen en positieve beoordeling. We waarderen jouw feedback en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.