Jessica Scholten

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Jessica,
Hartelijk dank voor jouw mooie klantbeoordeling! We zijn ontzettend blij dat je ons een vijfsterrenbeoordeling hebt gegeven en dat je tevreden bent met de snelle levering van jouw bestelling.
Jouw positieve feedback betekent veel voor ons team. We streven er altijd naar om bestellingen zo snel mogelijk af te handelen en jouw tevredenheid is onze prioriteit. Hoewel we ons uiterste best doen om altijd een snelle levering te garanderen, begrijpen we dat het helaas niet altijd lukt.
We willen je bedanken voor jouw begrip in deze situaties waarin het niet altijd lukt om de gewenste snelheid te behalen. Jouw feedback is waardevol voor ons en helpt ons om onze service verder te verbeteren.
Nogmaals bedankt voor jouw positieve woorden en voor het delen van jouw ervaring. We waarderen jouw vertrouwen in ons en zullen blijven werken aan het optimaliseren van onze leveringsservice.
Als je nog verdere vragen hebt of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet, het BOB team.

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Lijm vallen