Wout Holsbeek

Nog geen eind oordeel, tot zover was de levering wel snel. De elektromagnetische kastjes die we besteld hebben moeten zich nog bewijzen. Ik heb gezien de prijs hoge verwachtingen. Hierover kom ik nog graag in contact met de verkoper.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Wout,
Hartelijk dank voor jouw mooie klantbeoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en jouw ervaring met ons te delen.
We begrijpen dat je nog geen definitief oordeel kunt vellen over de elektromagnetische muizenverjagers die je hebt besteld, aangezien ze zich nog moeten bewijzen. We waarderen jouw openheid en begrijpen dat je hoge verwachtingen hebt gezien de prijs van de kastjes.
Om jou verder te helpen en eventuele vragen te beantwoorden, nodigen we je uit om contact op te nemen met Francois. Hij staat klaar om je te assisteren en je te voorzien van de gewenste informatie. Als professioneel ongedierte adviseur werkt hij als sinds 2012 succesvol met deze apparatuur. Francois is gediplomeerd ongediertebestrijder en werkt zelf dagelijks in de praktijk. Je kunt hem bereiken op het volgende telefoonnummer: +31 6 26269545.
Nogmaals bedankt voor jouw positieve feedback over de snelle levering. We kijken ernaar uit om met jou in contact te komen en verdere ondersteuning te bieden met betrekking tot de elektromagnetische kastjes.
Met vriendelijke groet, het BOB team

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
4x elektronische muizenverjager