Jeannette Hoek

Snelle reactie, goede oplossing

Beste Jeanette,
Beste Jeanette,
Hartelijk dank voor je fantastische klantbeoordeling! We zijn ontzettend blij dat je ons een vijfsterrenbeoordeling hebt gegeven en dat je onze snelle reactie en goede oplossing waardeert.
Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we streven er altijd naar om snel en efficiënt te reageren op eventuele vragen of problemen die je hebt. We zijn verheugd te horen dat we je hebben kunnen helpen met een goede oplossing die aan je verwachtingen voldoet.
Nogmaals bedankt voor je vriendelijke woorden en voor het nemen van de tijd om een beoordeling achter te laten. We waarderen je vertrouwen in ons en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je verder te ondersteunen.

Alex

Makkelijk besteld, goede recensies, snel geleverd

Beste Alex,
Beste Alex,
Hartelijk dank voor je geweldige klantbeoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en ons vijf sterren hebt gegeven. We zijn verheugd om te horen dat je het bestellen als makkelijk hebt ervaren, dat de recensies goed waren en dat de levering snel was.
Bij ons streven we er altijd naar om het bestelproces eenvoudig en probleemloos te maken, en we zijn blij dat dit voor jou het geval was. Het doet ons ook goed om te weten dat je vertrouwen hebt gehad in onze producten vanwege de goede recensies, en dat de snelle levering aan je verwachtingen voldeed.
Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en voor het delen van je ervaring. Jouw tevredenheid is onze grootste beloning. Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.

Gerti Baaijens

Super snelle en zeer goede service! Door het postbedrijf werd een foutje gemaakt, maar na een persoonlijk contact met dit bedrijf (wat dus ook gewoon kan!) werd dit onmiddellijk opgelost, echt heeel... Super snelle en zeer goede service! Door het postbedrijf werd een foutje gemaakt, maar na een persoonlijk contact met dit bedrijf (wat dus ook gewoon kan!) werd dit onmiddellijk opgelost, echt heeel fijn, dank hiervoor nog!!!

Beste Gerti,
Hartelijk dank voor jouw geweldige klantbeoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen.
Het doet ons goed te horen dat je onze...
Beste Gerti,
Het doet ons goed te horen dat je onze service als super snel en zeer goed hebt ervaren. We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en jouw positieve feedback is een bevestiging dat we daarin zijn geslaagd.
Het spijt ons dat er een foutje is gemaakt door het postbedrijf, maar we zijn blij dat we dit snel hebben kunnen oplossen na jouw persoonlijk contact met ons. We geloven in de kracht van directe communicatie en zijn blij dat we het probleem onmiddellijk hebben kunnen verhelpen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we willen ervoor zorgen dat jouw ervaring met ons soepel en probleemloos verloopt.
Nogmaals, bedankt voor jouw vertrouwen en positieve feedback. We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring te delen. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn en je dezelfde snelle en uitstekende service te kunnen bieden.
Met vriendelijke groet, het BOB team.

Andrea Wagner (voor een VvE)

Deze VvE is blij. Nadat een woning (van 4) in onze pand een muizen probleem met de Elektronische Muizenverjagers kon oplossen, kreeg een 2e woning een muizen probleem. Daarom kochten we de verjager... Deze VvE is blij. Nadat een woning (van 4) in onze pand een muizen probleem met de Elektronische Muizenverjagers kon oplossen, kreeg een 2e woning een muizen probleem. Daarom kochten we de verjager apparaatjes ook hiervoor en verder preventief ook voor woningen 3 + 4.
De muizen verdwenen in woning 2 vrij snel na plaatsen v/d verjagers. Doordat nu alle woningen met verjagers voorzien is het muizen probleem niet verder 'verhuisd'.

Beste Andrea Wagner,
Beste Andrea Wagner,
Hartelijk dank voor jouw positieve klantbeoordeling! We zijn verheugd te horen dat de Elektronische Muizenverjagers effectief waren in het oplossen van het muizenprobleem in jullie pand.
Het is geweldig om te weten dat na het succesvol oplossen van het muizenprobleem in de eerste woning, jullie ervoor hebben gekozen om de verjagers ook in de andere woningen te plaatsen, zowel preventief als om eventuele bestaande problemen aan te pakken. Het feit dat de muizen in de tweede woning snel verdwenen zijn na het plaatsen van de verjagers, is een positief teken van hun effectiviteit.
Jullie proactieve aanpak heeft ervoor gezorgd dat het muizenprobleem niet verder is verplaatst binnen het pand. Dit is een geweldig resultaat en we zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan het behoud van een muizenvrije omgeving voor de hele VvE.
Nogmaals, bedankt voor jouw vertrouwen en positieve feedback. We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen. We kijken ernaar uit om jullie in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn en jullie te helpen bij het behouden van een muizenvrije omgeving.

Fokko Padmos

Over het algemeen redelijk. wel vond ik de hoeveelheid van het lokvoer nogal tegenvallen . De afbeelding suggereerde ongeveer een ons of 100 gram. Mogelijk gaf de tekst wel aan dat het slechts om 10... Over het algemeen redelijk. wel vond ik de hoeveelheid van het lokvoer nogal tegenvallen . De afbeelding suggereerde ongeveer een ons of 100 gram. Mogelijk gaf de tekst wel aan dat het slechts om 10 gram ging? Maar daar heb ik overheen gelezen. als ik mij de hoeveelheid had gerealiseerd zou ik geen 3,45 voor een klein beetje pindakaas gaan betalen! Eigenlijk zou zo'n lullig cupje, gewoon bij iedere bestelling als aardigheidje bijgesloten moeten worden? (net als de sambal bij de Chinees) Verder was de verzending matig. Ik kreeg vrijdag een bericht dat het pakketje bezorgd was op het moment dat ik niet thuis was. Ik had echter geen pakket. Op zaterdag heb ik post.nl gebeld vanwege deze klacht. zeker een half uur in de wacht gestaan, en uiteindelijk het advies gekregen om maandag de verzender te gaan bellen, omdat jullie een zakelijk contract hebben, en daar doet Post.nl wel moeite voor?! Zondag (toen ik mijn fiets uit de schuur wilde pakken) Vond ik het pakket tegen de schuurdeur!!!! De bezorger vond het dus nodig om het gewoon maar ergens neer te leggen, en daar verder geen bericht van te dien. Natuurlijk niet jullie fout, maar voor mij wel vervelend.

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Fokko, dank voor je beoordeling. Ik begrijp wat je schrijft, maar ik denk dat de communicatie op onze site over het lokmiddel duidelijk is. Er staat expliciet bij vermeld dat het om 10 of 50... Beste Fokko, dank voor je beoordeling. Ik begrijp wat je schrijft, maar ik denk dat de communicatie op onze site over het lokmiddel duidelijk is. Er staat expliciet bij vermeld dat het om 10 of 50 gram gaat. Het is overigens geen pindakaas. Ik maak dit lokmiddel zelf van verse pinda's en allerlei andere ingrediënten.
Wat de verzending betreft ben ik het met je eens. Wij zijn als kleine webshop geheel afhankelijk van postbezorgers. Bij postnl is het helaas momenteel een stukje minder als het om de kwaliteit gaat. Andere pakket bezorgers doen het helaas maar waar nog slechter. Wij kunnen daar totaal geen invloed op uitoefenen. Uiteraard spelen wij wel alle klachten door naar postnl.
Met vriendelijke groet Francois

Jan Van den Heuvel

Apparaat gaat steeds aan en uit en werkt na 10 dagen nog geen fluit

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beset Jan, dank voor je beoordeling, maar jammer dat je geen contact met mij hebt opgenomen. Als professioneel ongedierte adviseur sta ik graag met raad en daad voor je klaar. Ale je mij even wilt... Beset Jan, dank voor je beoordeling, maar jammer dat je geen contact met mij hebt opgenomen. Als professioneel ongedierte adviseur sta ik graag met raad en daad voor je klaar. Ale je mij even wilt bellen dan kan ik je wellicht helpen, daarbij heb je 90 dagen onvoorwaardelijke resultaat garantie dus je kan ze ook terug sturen en dan krijg je netjes je aankoopbedrag terug.
Ik hoor graag van je zodat we je situatie door kunnen spreken en dat ik je kan helpen. met vriendelijke groet Francois

Margret Van Schijndel

Andere reactie verwacht

Beste Margret,
Beste Margret,
Dank je wel voor jouw klantbeoordeling. We waarderen jouw feedback en de tijd die je hebt genomen om jouw ervaring met ons te delen. We begrijpen dat je misschien andere verwachtingen had bij jouw interactie met ons, vooral omdat we al contact hebben gehad via e-mail. We bieden onze oprechte verontschuldigingen aan als we niet aan jouw verwachtingen hebben voldaan. Kun je mij aangeven via de mail wat je dan wel had verwacht? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet Francois

Bert Wieten

Super

Beste Bert,
Beste Bert,
Ik wil graag mijn oprechte waardering en dankbaarheid uitspreken voor de fantastische review die je hebt gegeven over PestiNext muizengaas. Je woorden van lof en waardering hebben ons team echt aangemoedigd en laten zien dat onze inspanningen vruchten afwerpen.
Het is altijd een genot om te horen dat onze producten aan de verwachtingen voldoen en klanten tevreden stellen. Jouw positieve ervaring met PestiNext muizengaas is niet alleen een bron van voldoening voor ons, maar ook een bevestiging dat we de juiste weg zijn ingeslagen.
Dankzij jouw review kunnen andere potentiële klanten ook vertrouwen op de kwaliteit en effectiviteit van ons muizengaas. Jouw woorden zijn van onschatbare waarde en zullen anderen helpen om een weloverwogen beslissing te nemen.
Nogmaals, hartelijk dank voor jouw steun en het delen van jouw ervaring met PestiNext muizengaas. We zijn vereerd om jou als tevreden klant te hebben en hopen dat we in de toekomst nog meer aan jouw verwachtingen kunnen voldoen.

Carlo Dumon

Zeer correct

Beste Carlo,
Beste Carlo,
Ik wil je graag bedanken voor de geweldige review die je hebt gegeven over zowel PestiNext diatomeeënaarde als de duivenpinnen. Jouw positieve feedback en waardering betekenen ontzettend veel voor ons.
Het doet ons goed te horen dat onze producten hebben bijgedragen aan het oplossen van jouw problemen met ongedierte. Jouw tevredenheid bevestigt dat we op de juiste weg zijn en dat onze inspanningen om effectieve oplossingen te bieden vruchten afwerpen.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw ervaring te delen. Jouw review zal anderen helpen bij het maken van een weloverwogen keuze en vertrouwen geven in de kwaliteit en effectiviteit van onze producten.
Nogmaals, hartelijk dank voor jouw steun en vertrouwen. We stellen jouw positieve feedback zeer op prijs en kijken ernaar uit om in de toekomst aan jouw verwachtingen te blijven voldoen.

Patrick Vanpoucke

Goede correcte afhandeling van de bestelling

Beste Patrick,
Beste Patrick,
Ik wil je graag hartelijk bedanken voor de prachtige review die je hebt gegeven over onze PestiNext mollenklemmen. Jouw lovende woorden en positieve ervaring met onze producten hebben ons team enorm gemotiveerd.
Het is geweldig om te horen dat onze mollenklemmen aan jouw verwachtingen voldeden en je geholpen hebben bij het bestrijden van mollen. Jouw tevredenheid en vertrouwen in ons product zijn voor ons van onschatbare waarde.
Dankzij jouw review kunnen andere mensen die last hebben van mollen ook profiteren van de effectiviteit van onze mollenklemmen. Jouw aanbeveling draagt bij aan het opbouwen van vertrouwen in ons merk en onze producten.
Nogmaals, bedankt voor jouw steun en voor het delen van jouw ervaring. We zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan het oplossen van jouw probleem en we hopen in de toekomst nog meer aan jouw verwachtingen te kunnen voldoen.