Elvira Uijlings

De handschoenen geweldig maar de hoed totaal inadequaat! Materiaal van nix!

Reactie Budget Ongedierte Bestrijden:

Beste Elvira,
Hartelijk dank voor jouw klantbeoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen en jouw ervaring met ons te delen.
We zijn verheugd om te horen dat je tevreden bent met de handschoenen die je hebt ontvangen. We doen altijd ons best om kwalitatief hoogwaardige producten aan te bieden en het doet ons goed om te weten dat deze aan jouw verwachtingen voldoen.
Echter, we betreuren het dat het imkerpak niet aan jouw verwachtingen voldeed en dat je het materiaal als inadequaat hebt ervaren. We willen graag dat je tevreden bent met jouw aankoop en daarom bieden we je de mogelijkheid om dit terug te sturen. Je krijgt dan het volledige aankoopbedrag van het pak terug.
Klanttevredenheid is voor ons van het grootste belang. Als je verdere vragen hebt of hulp nodig hebt bij het retourneren van de hoed, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen graag een passende oplossing bieden en ervoor zorgen dat je tevreden bent met jouw aankoop.
Nogmaals bedankt voor jouw positieve feedback over de handschoenen. We kijken ernaar uit om jouw zorgen over de hoed op te lossen en ervoor te zorgen dat je een positieve ervaring hebt met onze producten.
Met vriendelijke groet, het BOB team

Score voor Budget Ongedierte Bestrijden: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Wespen pakket