Challenge 4 van 5

Vrolijk, positief, boos?

Reageren op feedback is een belangrijk onderdeel van het managen van je online reputatie. Consumenten lezen niet alleen reviews, ook jouw reactie op feedback of de afwezigheid daarvan speelt mee in hoe ze jouw bedrijf of merk zien. Welkom bij dag 4: want, wat is nu precies een goede reactie op een review?

Zoveel mensen, zoveel meningen, zoveel reacties. Door de interactie aan te gaan, geef je klanten persoonlijk aandacht. Dankzij deze investering in tijd en aandacht, voelt een klant zich gezien en gehoord. Ook geef je aan dat feedback belangrijk is en laat je zien dat je actief bezig bent met het verbeteren van jullie dienstverlening.

Belangrijk is dat je de reactie aanpast aan de klant. Met welk type reviewer heb je te maken? En hoe reageer je daarop? Wij hebben zes typen reviewers opgesteld, als leidraad voor een gepaste reactie.

P.S. wij hebben ook een handige Vraag en Antwoord-module om goed uit de hoek te komen.

• N6 type reviewers - zo reageer je op ze!

Wij zijn Feedback Company

Feedback Company is expert in reputatie management. Als Google-reviewpartner (wereldwijd slechts 30 organisaties met dit label) hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid, en zelf gooien we daar nog een aantal veiligheidcheck-ups bovenop. Data duwt ons in de goede richting. Dankzij data-analyse, eigen consultants, onderzoekmethodes en benchmarking zijn we in staat om een verdiepingsslag te maken op het gebied van feedback. Wat betekent dit voor jou?

• NHogere klanttevredenheid
  • NBetere online vindbaarheid
  • NMeer bezoekers, omzet & klanten

Benieuwd geworden? Kies dan hieronder voor een Demo met één van onze reputatie management experts en krijg vrijblijvend advies. Al bekend met het verzamelen van reviews? Kies dan hieronder voor Prijsopgave.