Challenge 3 van 5

Negatieve review, wat nu?

Ja, daar ben je! Je bent vast direct aan de slag gegaan met je online vindbaarheid. Dan is het nu tijd voor de volgende challenge: negatieve reviews. Schiet niet meteen in de stress, wij helpen je.

Je hart gaat sneller kloppen op het moment dat de notificatiemail binnenkomt. Je hebt een negatieve beoordeling ontvangen. Wat te doen? In ons e-book over negatieve reviews vind je zes handige tips over hoe je negatieve reviews voor je laat werken.

P.S. Als een klant een negatieve ervaring heeft gehad, kunnen boosheid, verdriet of irritatie een review extra kleuren. Soms zitten de emoties zo hoog, dat een klant uit onredelijkheid of frustratie een review plaatst. Veel van deze mensen komen terug op hun review als de emotie wat gezakt is.

Bij Feedback Company hanteren wij daarom een on hold-periode bij negatieve reviews. Zo hebben beide partijen de tijd om samen in gesprek te gaan, naar een oplossing te zoeken en de negatieve review om te buigen naar een positieve.

• N6 tips hoe om te gaan met negatieve reviews

Wij zijn Feedback Company

Feedback Company is expert in reputatie management. Als Google-reviewpartner (wereldwijd slechts 30 organisaties met dit label) hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid, en zelf gooien we daar nog een aantal veiligheidcheck-ups bovenop. Data duwt ons in de goede richting. Dankzij data-analyse, eigen consultants, onderzoekmethodes en benchmarking zijn we in staat om een verdiepingsslag te maken op het gebied van feedback. Wat betekent dit voor jou?

• NHogere klanttevredenheid
  • NBetere online vindbaarheid
  • NMeer bezoekers, omzet & klanten

Benieuwd geworden? Kies dan hieronder voor een Demo met één van onze reputatie management experts en krijg vrijblijvend advies. Al bekend met het verzamelen van reviews? Kies dan hieronder voor Prijsopgave.