Challenge 2 van 5

Gratis website analyse

Welkom bij dag 2 van onze challenge. Vandaag zijn we aanbeland bij: hoe goed zorg je ervoor dat je website goed vindbaar is? Oftewel: hoe goed en snel ben je online te vinden? Hoe goed presteert de website? Mwah, kan beter? Heb je geen idee?

Zoals we al eerder vertelden: ruim 80% van de consumenten gaat eerst online op zoek gaat naar beoordelingen over het product of dienst dat ze willen afnemen, om vervolgens pas over te gaan tot een aankoop. Zo ook jouw (potentiële) klanten. Hoogste tijd om de vindbaarheid van je website een boost te geven.

Gratis website-check met verbeterrapport

Hoe krijg je meer verkeer naar je website? Het antwoord vind je in ons GRATIS rapport. Ook onze SEO-check geeft je een snelle en heldere analyse. Ontdek ook hoe jouw website is geoptimaliseerd voor Google.

Vraag hier jouw rapport aan!

Ontvang deze binnen 2 werkdagen in je inbox.

Wij zijn Feedback Company

Feedback Company is expert in reputatie management. Als Google-reviewpartner (wereldwijd slechts 30 organisaties met dit label) hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid, en zelf gooien we daar nog een aantal veiligheidcheck-ups bovenop. Data duwt ons in de goede richting. Dankzij data-analyse, eigen consultants, onderzoekmethodes en benchmarking zijn we in staat om een verdiepingsslag te maken op het gebied van feedback. Wat betekent dit voor jou?

• NHogere klanttevredenheid
  • NBetere online vindbaarheid
  • NMeer bezoekers, omzet & klanten

Benieuwd geworden? Kies dan hieronder voor een Demo met één van onze reputatie management experts en krijg vrijblijvend advies. Al bekend met het verzamelen van reviews? Kies dan hieronder voor Prijsopgave.