Challenge 1 van 5

Zo win jij de klant!

Tijd om te starten met challenge 1: hoe win je het vertrouwen van de consument?

Corona heeft veel impact gehad op ondernemers. Gelukkig zien we in gesprekken met onze klanten ook veel positiviteit, doorzettingsvermogen en het geloof in een goede afloop. Daar heb je consumentenvertrouwen voor nodig. Juíst nu is het daarom zo belangrijk om feedback te vragen en expliciet reviewmarketing in te zetten.

Ga zitten, download ons nieuwe e-book ‘Consumentenvertrouwen in tijden van crisis’ en laat het op je inwerken én voor je werken.

Vragen om feedback is natuurlijk niet nieuw. Wat ooit begon als mond-tot-mondreclame is, mede dankzij de digitalisering, uitgegroeid tot een nieuwe, effectieve marketingtool.

Reviewmarketing geeft inzicht en zorgt voor verbeteringen. Ook hebben reviews het leven van consumenten makkelijker én beter gemaakt. Zij kunnen hun ervaring delen op een platform als Feedback Company én andere ervaringen lezen om zo een weloverwogen beslissing te maken.

Ruim 80% van de consumenten leest tegenwoordig eerst reviews voordat ze iets aanschaffen. De overgrote meerderheid dus.

• N19 pagina's met onze beste tips
  • NMeer dan 500 ondernemers gingen je voor
  • N15 jaar kennis in één e-book

Wij zijn Feedback Company

Feedback Company is expert in reputatie management. Als Google-reviewpartner (wereldwijd slechts 30 organisaties met dit label) hechten we veel waarde aan betrouwbaarheid en eerlijkheid, en zelf gooien we daar nog een aantal veiligheidcheck-ups bovenop. Data duwt ons in de goede richting. Dankzij data-analyse, eigen consultants, onderzoekmethodes en benchmarking zijn we in staat om een verdiepingsslag te maken op het gebied van feedback. Wat betekent dit voor jou?

• NHogere klanttevredenheid
  • NBetere online vindbaarheid
  • NMeer bezoekers, omzet & klanten

Benieuwd geworden? Kies dan hieronder voor een Demo met één van onze reputatie management experts en krijg vrijblijvend advies. Al  bekend met het verzamelen van reviews? Kies dan hieronder voor Prijsopgave.