VAB

Naomi schellinck

Ik volgde 16u. rijles bij Martin. Er kon steeds gelachen worden, wat een rijles echt zoveel leuker maakt! Ik leerde alle mogelijke moeilijke examenpunten kennen en leerde hier ook mijn manoeuvres... Ik volgde 16u. rijles bij Martin. Er kon steeds gelachen worden, wat een rijles echt zoveel leuker maakt! Ik leerde alle mogelijke moeilijke examenpunten kennen en leerde hier ook mijn manoeuvres van 0. De lessen waren altijd heel nuttig en duidelijk en er volgde steeds een conclusie met werkpunten op het einde. Daarnaast kan je voelen dat Martin echt begaan is met zijn leerlingen, hij supporterde enorm mee voor mij! Bedankt Martin :))

dirk

Voor de eerste keer dat ik beroep moet doen op 40 jaar chauffeur zijnde was ik niet tevreden van VAB , 3 uren wachten voor platte batterij , werkje van 30 sec en dan nog 218 euro , dank u en tot... Voor de eerste keer dat ik beroep moet doen op 40 jaar chauffeur zijnde was ik niet tevreden van VAB , 3 uren wachten voor platte batterij , werkje van 30 sec en dan nog 218 euro , dank u en tot nooit meer , zal wel touring bellen . Ben mindervalide , rugpatient , 3 uren in de koude auto .

Sels Pol

Snelle en vlotte dienstverlening. Zeer professioneel. Super vriendelijk. Zeker vijf sterren waard!

Anne

Christophe Soete gaf een boeiende en leerrijke uiteenzetting voor het behalen van het begeleidersattest!!

Geoffrey

2 weken geleden was ik ingeschreven voor een online vormingsmoment.
2 weken geleden was ik ingeschreven voor een online vormingsmoment.
Om 8u45 kon ik niet inloggen in de vergadering van Teams, maar ik kon niemand bereiken voor hulp (ik stuurde een mail om 8u53, want telefonisch was niemand bereikbaar).
Dus er wordt verwacht dat men om 8u45 inlogt, maar VAB is pas bereikbaar om 9u?

Gezien ik een mail heb verstuurd, is het bewijs dat mijn internetverbinding werkte.
De dag ervoor heb ik Teams uitgetest en dit werkte ook perfect. Dus dat was ook het probleem niet. Hier stuurde ik een screenshot van door als bewijs.

Nu weigert men mij kosteloos aan een ander vormingsmoment aan te hechten, ik heb alles gedaan wat gevraagd werd, en was er iemand bereikbaar geweest voor 9u had men mij kunnen helpen (de link van de vergadering doorsturen bijvoorbeeld?)

Dirk Mertens

Spijtige ervaring. Reeds meer dan 20 jaar klant en bij een eerste niet tijdige betaling door een nieuw rekening nummer werden mijn tankkaarten zonder verwittiging geblokkeerd. Na een snel contact... Spijtige ervaring. Reeds meer dan 20 jaar klant en bij een eerste niet tijdige betaling door een nieuw rekening nummer werden mijn tankkaarten zonder verwittiging geblokkeerd. Na een snel contact ivm het nieuw rekeningnummer kon dit niet ongedaan gemaakt worden en daarom moet ik nu opnieuw de aanvraagprocedure doorlopen. Dit getuigd van van starre bureaucratie en weinig klantvriendelijkheid. Heb met spijt dan ook mijn lopende contracten dan maar opgezegd.

Danielle Janssen

Onze zoon had zich ingeschreven voor een moto rijcursus. Door overmacht van VAB kon deze niet doorgaan. Er moest een nieuwe datum worden vastgelegd. Volgens het contract kan je een afspraak 5 dagen... Onze zoon had zich ingeschreven voor een moto rijcursus. Door overmacht van VAB kon deze niet doorgaan. Er moest een nieuwe datum worden vastgelegd. Volgens het contract kan je een afspraak 5 dagen op voorhand annuleren maar hij mag deze nieuwe datum niet annuleren omdat het overmacht is geweest door VAB en dan vervalt blijkbaar je recht op annulering. Dit is absoluut niet duidelijk in het contract en ook heel oneerlijk. Bij vragen om uitleg wordt de telefoon gewoon ingelegd (achteraf wordt dan gezegd dat dit niet zo was dus liegen wij blijkbaar). Als ik dan de verantwoordelijke probeer te bereiken via mail of telefonisch dan komt hier totaal geen reactie op. Wij zijn zwaar teleurgesteld in de werking van VAB rijschool Wilrijk en de behandeling van hun klanten.

De Vreese Bruno

Pech gehad met onze Kia in Lyon.
Via Kia assistente is VAB tussengekomen als pechverhelping.
VAB wou ons eerst niet helpen in het buitenland. Tefefoon toegesmeten van de medewerker. Pech gehad met onze Kia in Lyon.
Via Kia assistente is VAB tussengekomen als pechverhelping.
Na veel heen en weer gebeld te hebben door onze eigen Kia garage Meise met VAB is er een takelwagen gekomen .We zijn 5 uur verder.
Gans de repatriëring naar België was een ramp .
- te kleine taxi(bagage moeten achterlaten) dat ons gedropt heeft aan het verkeerde autoverhuurbedrijf in Lyon .
Daar zijn wij zelf te voet moeten gaan op zoek naar het juiste autoverhuurbedrijf .
-Eens in België terug moeten vernemen dat onze wagen pas 3 weken later zal opgehaald worden door VAB.
-vervangwagen na 3 dagen moeten binnenbrengen op de luchthaven van Zaventem .
Daar weer misverstand met de taxi .
En nu is het wachten tot we telefoon krijgen wanneer onze auto terug in België zal zijn .

Reactie VAB:

Beste,
Beste,
Kunt u contact opnemen met ons via contact@vab.be om uw dossier in detail te kunnen bekijken? Wat betreft de huurwagen,uw KIA Assistance biedt u uitsluitend een vervangwagen (formaat en categorie conform contract) voor de terugkeer naar België. Er is geen vevangend voertuig voorzien in uw contract nadat u in België bent terug gekeerd.
Als u ons contacteert, kunnen wij verder in detail kijken waar VAB meer had kunnen betekenen. Helaas is een Kia Assistance en VAB gebonden aan stricte procedures en ook budgetten.
Met vriendelijke groeten,
Team VAB

Hannah

Nick was een geweldige rij-instructeur met duidelijk veel ervaring. De lessen werden helder en met geduld gegeven. Hij staat 100% achter jou zodat je met een zeker gevoel het examen kan aanvatten.... Nick was een geweldige rij-instructeur met duidelijk veel ervaring. De lessen werden helder en met geduld gegeven. Hij staat 100% achter jou zodat je met een zeker gevoel het examen kan aanvatten. Zeer aan te bevelen!

Schedin

Slecht! 3x stuur ik een mail dat ik mijn contract wil opzeggen, 3x krijg ik als reactie dat alles in orde is en verder niets meer moet doen en mijn contract wordt stop gezet op eindvervaldatum. De... Slecht! 3x stuur ik een mail dat ik mijn contract wil opzeggen, 3x krijg ik als reactie dat alles in orde is en verder niets meer moet doen en mijn contract wordt stop gezet op eindvervaldatum. De laatste mail van de VAB was op 27/12/2024 en mijn contract stopt op 15/4/2024. Dus ruim op tijd gemeld en nu sturen ze een mail van "NOREPLY2" met een domiciliëring opdracht dat ze geld van mijn rekening gaan afhalen voor mijn contract terwijl ik het laatste jaar al 3x heb gemeld dat ik mijn contract niet meer wenst te verlengen en 3x laten ze weten dat het in orde is en mijn contract stopt. wat is de bedoeling van de VAB? Toch geld van mijn rekening halen? een mail krijgen van "NOREPLY2" is dit geen phishing mail?

Reactie VAB:

Beste heer Schedin,
Beste heer Schedin,
Onze excuses, door de over gang naar een nieuw systeem, hebben wij te maken gehad met enkele kinderziektes. Door een technisch probleem, werd voor bepaalde klanten ook de welkomstkorting meermaals toegekend in plaats van eenmalig.
In Augustus 2023 werd uw domiciliëring stopgezet zoals u beloofd was. Ook het contract is stopgezet op einddatum 15/04/2024 zoals u werd bevestigd.
Bij het overzetten van de data naar het nieuwe computersysteem, is voor onbekende reden uw contract echter terug geactiveerd waardoor u opnieuw e-mails ontvangt van ons.
Ik nam zonet contact op met de klantendienst om te kijken of de nodige stappen zijn ondernomen om het contract definitief stop te zetten. Mijn collega's onderzoeken ook of u recht heeft op een terugbetaling en zullen u hiervoor via e-mail contacteren.
WIj bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak en bedanken u voor uw begrip.
Indien u in de toekomst wilt terugkeren naar VAB, staat onze deur steeds open voor u!