VAB

2060 beoordelingen

2060 Reviews

Carl

Mijn vriend wacht 1 maand en 2 dagen op zijn auto, van aan de grens van Duitsland met België en krijgt niet te horen waar zijn wagen is. Auto staat na vijf weken in Limburg. Dat is een transfert van... Mijn vriend wacht 1 maand en 2 dagen op zijn auto, van aan de grens van Duitsland met België en krijgt niet te horen waar zijn wagen is. Auto staat na vijf weken in Limburg. Dat is een transfert van +- 10 kilometer per week.

Reactie VAB:

Beste Carl, wij hebben u een mail gestuurd zodat we deze repatriëring kunnen onderzoeken.

Charline Van Haute

Heel goede rijlessen gekregen van Martin. Hij blijft altijd rustig als je een fout maakt en zorgt voor minder stress. Leren auto rijden werd zo een leuke ervaring.

BALLAUX LUC

DOSSIER VAB 6887365....via mail kan ik jullie niet anders bedanken met een 10/10 voor de uitstekende en bovendien vriendelijke tussenkomst van jullie medewerker (KOEN) bij het komen takelen van... DOSSIER VAB 6887365....via mail kan ik jullie niet anders bedanken met een 10/10 voor de uitstekende en bovendien vriendelijke tussenkomst van jullie medewerker (KOEN) bij het komen takelen van mijn wagen en het brengen naar Nissan-garage Zagers. LUC BALLAUX, Brasschaat.

Van begin tot einde correcte handelingen zonder enige hapering. Schept een vertrouwensband.

Paula

Zonder enig probleem zeer tevreden

Bekwame vriendelijke pechhulp

Katrien

Verplicht terugkommoment is pure geldklopperij!

Michiels Sus

Ik werd goed geholpen

Stroobant Celine

Met de mobilhome (nummerplaat 2ABF941) getakeld geweest van voorbij Gent naar West - Vlaanderen. Top service. Eerst getakeld naar dichtstbijzijnde tankstation. Daarna gevoerd naar depot waar vervang... Met de mobilhome (nummerplaat 2ABF941) getakeld geweest van voorbij Gent naar West - Vlaanderen. Top service. Eerst getakeld naar dichtstbijzijnde tankstation. Daarna gevoerd naar depot waar vervang auto stond, om zo terug thuis te geraken.
Dag erna stond mobilhome op afgesproken plaats. Top service dankzij Yoni!
Belde nadien ook om te checken hoe alles verder verlopen is! Top service!

Vlotte en vriendelijke hulp. goede informatie.