VAB

Vanhoren

Ongelooflijke fantastische service bij VAB .Ben zonet geholpen door een super vriendelijke medewerker die mij heel goed geholpen heeft met mijn batterij die moest vervangen worden. Niets was te veel... Ongelooflijke fantastische service bij VAB .Ben zonet geholpen door een super vriendelijke medewerker die mij heel goed geholpen heeft met mijn batterij die moest vervangen worden. Niets was te veel en heeft ook nog een stoplampje vervangen. Alles gecheckt via computer of alles inorde was met mijn wagen .Heb hem heel vriendelijk bedankt en spijtig dat ik zijn naam hier niet kan vernoemen maar het was op dinsdag 16 juni om 19u30 in Merksem Kwadeveldenplein. Geef die jongeman zeker een compliment want hij verdient het .Fantastische werkkracht.
Mvg,
Nancy Vanhoren

Reactie VAB:

Beste mevrouw Vanhoren, we gaan tot het uiterste om elke dag uitstekende service te leveren aan onze klanten. Bedankt voor jouw fijne reactie. Je kan ons contacteren met bijkomende gegevens, zo... Beste mevrouw Vanhoren, we gaan tot het uiterste om elke dag uitstekende service te leveren aan onze klanten. Bedankt voor jouw fijne reactie. Je kan ons contacteren met bijkomende gegevens, zo kunnen we jouw positieve boodschap ook overbrengen aan onze medewerker in kwestie.

Laatste keer helemaal niet tevreden. De achterband van mijn ebike was de vorige keer geplakt door VABman maar het bleek een leegloper. Dus op zondag terug plat en bij de volgende tussenkomst toen ik... Laatste keer helemaal niet tevreden. De achterband van mijn ebike was de vorige keer geplakt door VABman maar het bleek een leegloper. Dus op zondag terug plat en bij de volgende tussenkomst toen ik vroeg om nieuwe binnenband zei men dat er niks aan de hand was met die band. Ik bleef dus achter met een leegloper (gelukkig kon ik bij mijn fietsenwinkel terecht zelfs in coronatijd). Ik was zeker bereid om te betalen voor binnenband. Maar de man zei doodleuk als je weer plat staat dan bel je maar.

Reactie VAB:

Beste, wat jammer dat we je lekke band niet definitief verholpen hebben. We streven ernaar om zoveel mogelijk pannes definitief op te lossen zodat je weer zorgeloos kan verder rijden. Soms is een... Beste, wat jammer dat we je lekke band niet definitief verholpen hebben. We streven ernaar om zoveel mogelijk pannes definitief op te lossen zodat je weer zorgeloos kan verder rijden. Soms is een dergelijke oplossing niet altijd mogelijk en kunnen we enkel met een voorlopige herstelling de klant verder helpen. We raden je aan om dan zo snel mogelijk naar een fietsenhersteller te gaan die de fiets herstelt. Het spijt ons dat we je deze keer niet goed geholpen hebben.

Elien

Er werd geen rekening gehouden met de Coronamaatregelen

Reactie VAB:

Beste Elien, het spijt ons te horen dat onze medewerkers tijdens het terugkommoment geen mondmasker droegen. Wij willen er ook alles aan doen om het virus tegen te gaan. Daarom hebben we nogmaals... Beste Elien, het spijt ons te horen dat onze medewerkers tijdens het terugkommoment geen mondmasker droegen. Wij willen er ook alles aan doen om het virus tegen te gaan. Daarom hebben we nogmaals een algemene oproep gedaan naar de ploeg om de corona-maatregelen te respecteren in het belang van ieders gezondheid. We benadrukten het dragen van een mondmasker, de opstelling van het leslokaal en het gebruik van ontsmettingsmiddelen.

Snelle interventie en goede service

Strobbe Pieters KRIS EN wIM

Zonet mijn factuur VAB reisbijstand betaald. Met een glimlach. Wat werden we vorige zomer goed geholpen door jullie team toen mijn man ziek werd op reis in Frankrijk.Dank voor de repatriëring,... Zonet mijn factuur VAB reisbijstand betaald. Met een glimlach. Wat werden we vorige zomer goed geholpen door jullie team toen mijn man ziek werd op reis in Frankrijk.Dank voor de repatriëring, regeling ziektekosten in het buitenland, en ook aan jullie hulpverleners aan de telefoon, wat een menselijke en attente ondersteuning

Reactie VAB:

Beste Kris en Wim, bedankt voor jullie fijne reactie. Reizen betekent ontspannen. Hebben jullie toch iets voor, dan nemen wij de zorgen over zodat jullie toch het beste kunnen maken van het verdere... Beste Kris en Wim, bedankt voor jullie fijne reactie. Reizen betekent ontspannen. Hebben jullie toch iets voor, dan nemen wij de zorgen over zodat jullie toch het beste kunnen maken van het verdere verloop van jullie reis. Alvast veel reisplezier en wees voorzichtig.

Snelle reactie. Medewerker deed hard zijn best mij terug op weg te helpen.

Prima geholpen

Vlugge service, beleefd en accuraat

Zeer tevreden