VAB

nazarethcars

Routeplanner werd veel gebruikt. Is nu plots verdwenen. Spijtig

Op de Weerdt Bruno BV

Alleen maar positief over gehoord

AsselmanGeert

Zeer slechte ervaring met de gemaakte afspraken na het verkeerd inplannen van het voertuig op het examen. Er werd hier een volledig ander voertuig voorzien op het examen. De begeleider heeft mij... Zeer slechte ervaring met de gemaakte afspraken na het verkeerd inplannen van het voertuig op het examen. Er werd hier een volledig ander voertuig voorzien op het examen. De begeleider heeft mij gevraagd om het toch te proberen. En ik ben hier uiteindelijk op ingegaan want ik moest hier toch een dag verlof voor nemen. Uiteraard was ik niet geslaagd en dit omdat ik er te lang over had gedaan om de maneuvers af te leggen. Zowel ik als de begeleider hebben toen gebeld naar het kantoor om dit aan te kaarten. Het werd bevestigd dat de fout bij hun lag. Deels telefonisch deels via mails werd dit nogmaals bevestig. Er werd een nieuw examen ingepland een maand later. Ik heb toen als compensatie gevraagd om een herhalingsles te krijgen dit voor een verloren vakantiedag en ook uiteraard kosteloos een nieuw examen af te leggen. De herhalingsles werd dan voor de helft aangerekend. Hier heb ik mee ingestemd. Maar plots werden ook de volledige kosten van het nog af te leggen examen aangerekend. Ik heb hiervoor opnieuw gebeld en gemaild. Uiteindelijk werd er zelfs gedreigd om het nieuwe examen niet te laten doorgaan als ik niet zou betalen. Na nog meer mails en telefoontjes werd er een eenzijdig voorstel gedaan. Te nemen of te laten. Hier gingen ze de helft van de kosten laten vallen. Het was dit of niks. Mijn eerdere gemaakte afspraken met de planner Stefanie golden niet want dit was toch maar telefonisch. Ik ben om het zacht te zeggen enorm teleurgesteld. Ik hoop dat iedereen twee keer nadenkt voordat ze met jullie samenwerken

Louis Mortreu

Zeer slechte ervaring met de planning.

Zeer slechte ervaring met de planning.

Na 8u les voor het BE rijbewijs was ik niet geslaagd voor het deel openbare weg. Ik het 5 mails gestuurd over een maand tijd. Op het einde met 3 verschillende contacten in cc en zonder antwoord. Meerdere keren gebeld waar ik 10 minuten aan het antwoordapparaat blijf hangen. Nu krijg ik iemand aan de lijn die zegt dat een antwoord komt maar nog niet weet of dit deze week zal lukken. We zijn maandag. Ik vind dit geen correcte service daar ik mij gezegd werd als ik het examen elders opnieuw wil doen ik opnieuw 2 uur rijles moet nemen.

Jullie service is beneden alles.

Viktor-Jan

Ik heb 20 uur gevolgd bij lesgever Peter. Een super vriendelijke persoon die dat alles goed uitlegt en heel rustig is. Zeker een aanrader na die 20 uur was direct mijn examen en ben er ook voor... Ik heb 20 uur gevolgd bij lesgever Peter. Een super vriendelijke persoon die dat alles goed uitlegt en heel rustig is. Zeker een aanrader na die 20 uur was direct mijn examen en ben er ook voor geslaagd dankzij lesgever Peter.

Lorez

Afzetters, duur. Verhogen prijzen. Niet transparant, rigide klantendienst

Alex Janssen

Slechte service

Yana

Ik heb 20 uur les gevolgd en dit heeft men enorm hard geholpen om het autorijden onder de knie te krijgen. Je krijgt heel veel tips, leert heel veel manoeuvres, etc. Na 20 uur les voelde ik veel... Ik heb 20 uur les gevolgd en dit heeft men enorm hard geholpen om het autorijden onder de knie te krijgen. Je krijgt heel veel tips, leert heel veel manoeuvres, etc. Na 20 uur les voelde ik veel zekerzekerder om de weg op te gaan!

Savels Pierre

We zijn al meer dan 20 jaren klant, plots toch bijstand nodig. Probleem opgelost en correct uitgevoerd. Meer gekregen dan verwacht. Ons lidgeld als senioren is dus echt niet nutteloos geweest. Dank... We zijn al meer dan 20 jaren klant, plots toch bijstand nodig. Probleem opgelost en correct uitgevoerd. Meer gekregen dan verwacht. Ons lidgeld als senioren is dus echt niet nutteloos geweest. Dank aan de vriendelijke dienstverlener.

Robbe Vervaet

Ik heb bij VAB Lokeren 20 uur rijles gevolgd en ben vandaag in één keer geslaagd voor mijn rijexamen. Mijn instructeur, Martin, was geweldig. Hij gaf duidelijke en persoonlijke begeleiding, wat mijn... Ik heb bij VAB Lokeren 20 uur rijles gevolgd en ben vandaag in één keer geslaagd voor mijn rijexamen. Mijn instructeur, Martin, was geweldig. Hij gaf duidelijke en persoonlijke begeleiding, wat mijn zelfvertrouwen achter het stuur enorm heeft vergroot. Dankzij zijn professionele aanpak en de goed georganiseerde lessen van VAB voel ik me klaar om de weg op te gaan. Ik raad VAB Lokeren en Martin zeker aan voor iedereen die rijlessen zoekt. Bedankt voor de uitstekende service!