VAB

Amber Van Bogaert

Ik had van thuis uit al wat leren rijden met mijn ouders. Jammer genoeg voelde ik me niet zo zeker in de auto. Ik had last van schrik. Ik besloot rijlessen te nemen en heb gekozen voor 20u. Ook... Ik had van thuis uit al wat leren rijden met mijn ouders. Jammer genoeg voelde ik me niet zo zeker in de auto. Ik had last van schrik. Ik besloot rijlessen te nemen en heb gekozen voor 20u. Ook omdat ik alleen wou rijden. Het machte goed met mijn instructeur. Hij heeft me van mijn stress en schrik afgeholpen. Ik ben hem zeker dankbaar voor de vele tips en tricks! Ook voor zijn eindeloze geduld en stressbestendigheid :) Hij heeft vele uren en tijd besteed om me klaar te stomen voor het examen. Daarom heb ik nog extra uren bijgenomen. Ik raad anderen ook aan om nog twee uurtjes te nemen voor het examen zodat je nog eens opfrist. We hebben samen mijn examen gedaan en ik was er van de eerste keer door (!!!) Duizend maal dank meneer Goossens! En ook bedankt aan de examinator meneer Burm die gezorgd heeft voor de chille en ontspannen sfeer tijdens het examen! Ik was blij dat het luchtig aanvoelde en ik met aanspreekbare mensen in de auto zat. Ik mocht voldoende vragen stellen en had niet het gevoel dat dit impact had op mijn examenresultaat. MERCI MERCI MERCI!

Reactie VAB:

Hoi Amber, wat goed van je dat je samen met je instructeur het nodige vertrouwen in de wagen hebt gekregen. Het doet ons deugd om te lezen dat je ook van de eerste keer slaagde in je examen. We... Hoi Amber, wat goed van je dat je samen met je instructeur het nodige vertrouwen in de wagen hebt gekregen. Het doet ons deugd om te lezen dat je ook van de eerste keer slaagde in je examen. We brengen je woorden van dank zeker over aan meneer Goossens. Geniet van de autoritten en drive safe!

VAB rijschool Geraardsbergen (Bart)

Super tevreden!
Ik kon absoluut niet met de auto rijden
Ik had enorme angsten in een wagen
Op industriële terijnen ging het nog
Maar de openbare weg was de hel voor mij Super tevreden!
Ik kon absoluut niet met de auto rijden
Ik had enorme angsten in een wagen
Op industriële terijnen ging het nog
Maar de openbare weg was de hel voor mij
Tijdens mijn zwangerschap 20u rijles gevolgd en alleen leren rijden, 2x examen gedaan en door de stress toch niet door..
6u rijlessen opnieuw gevolgd en het 3e examen verliep super vlot zonder enige opmerking!
Zo blij dat ik deze stap gezet heb na 7 jaar en eindelijk mijn vast rijbewijs heb

Dirk B

Zondag 11 april pech gekregen met de wagen om 21u56. Eerst en vooral mijn felicitaties aan de mevrouw aan de telefoon bij VAB ! Professioneel, super beleefd, kalm, duidelijk, to-the-point.
We...
We kregen een SMS en konden volgen waar de wegenwachter was en hoe lang het nog duurde. Fantastisch, 25 minuten later was hij ter plaatse.
De wegenwachter was super beleefd, herstelde ons ter plaatse en 45 minuten na onze panne waren we weer op weg. Wat een fantastische service? Het maakt me blij als ik zie hoe ze bij jullie tewerk gaan. Super en proficiat aan het hele team !

Reactie VAB:

Dag Dirk. Bedankt voor jouw mooie woorden. Al onze medewerkers staan dag en nacht klaar om jullie om jullie snel weer op weg te helpen.

Sam

KIES MALIKA!! ze werkt in de vab Antwerpen pothoekstraat en turnoutsebaan. Malika doet haar job met hard en ziel en behandeld haar leerlingen als haar eigen kinderen. ze stelt je heel hard op je... KIES MALIKA!! ze werkt in de vab Antwerpen pothoekstraat en turnoutsebaan. Malika doet haar job met hard en ziel en behandeld haar leerlingen als haar eigen kinderen. ze stelt je heel hard op je gemak en geeft je zelfvertrouwen. Ik heb voor dat ik met Malika reed eerst 20U rijles gevolgd bij Jan (schoten) was twee keer niet geslaagd en ben dan mijn zes uur bij malika gedaan. Ze heeft me me in die zes uur meer geleerd dan dat ik in dei 20 uur heb geleerd! Ookal woon je verder, overweeg het zeker om naar pothoekstraat te gaan!!

Vicky craps

Zeer snelle oplossing bij lege batterij! Vriendelijk zowel bij het contactcenter als de technieker die is langsgekomen! Top!

Beste Vicky,
Wat fijn om te horen dat je we je snel hebben verder geholpen.

Melissa Pletinckx

Mijn eerste 6u kreeg ik les van iemand waarvan ik persoonlijk vond dat ik er niet veel van geleerd had. Hierna ging ik aan de slag met rij- instructeur Bart. Bedankt Bart voor het vertrouwen en om... Mijn eerste 6u kreeg ik les van iemand waarvan ik persoonlijk vond dat ik er niet veel van geleerd had. Hierna ging ik aan de slag met rij- instructeur Bart. Bedankt Bart voor het vertrouwen en om met mij meteen de baan op te gaan. Ik heb hier zoveel meer uit geleerd. Door jou ging mijn doorzettingsvermogen naar omhoog en gaf ik niet op. Sorry voor de extra grijze haren :’) Maar dankzij jou heb ik deze week mijn rijbewijs behaald. Bedankt voor alles!

Lobke DM

Ik deed in totaal 10u rijles bij VAB in Zele. Mijn lesgever was Peter. Ik heb niks dan goede ervaringen gehad tijdens de lessen. Eerst had ik stress, niet voor het rijden zelf maar eerder voor de... Ik deed in totaal 10u rijles bij VAB in Zele. Mijn lesgever was Peter. Ik heb niks dan goede ervaringen gehad tijdens de lessen. Eerst had ik stress, niet voor het rijden zelf maar eerder voor de les en lesgever. Helemaal niet nodig dus! Peter had in eerste instantie oog voor mijn persoon op zich, hij vroeg me waarvoor ik stress had, waar ik angstig voor was, hoe ik persoonlijk ben in een leerproces enzovoort. Omdat het eerste contact zo persoonlijk en geintereseerd verliep viel er een groot pak van mijn schouders. Hij hield tijdens de lessen rekening met mij, en de dingen die ik hem vertelde. Hij polste af en toe of het ging met mijn stressgehalte, of we even moesten stoppen, of ik zijn uitleg begrepen had... Bovendien gaf hij mij altijd een veilig gevoel als het op het verkeer aankwam; Hij stelde zaken voor zoals niet meer in het industrie park rijden maar beginnen in het verkeer maar verplichte mij tot niks, daarbij liet hij me wel altijd weten of hij dacht dat ik klaar voor iets was, wat mij dan weer zelfzeker maakte waardoor ik wat hij voorstelde eigenlijk ook altijd probeerde. In het verkeer zelf probeerde hij altijd op een kalme manier aan te geven als hij even de pedalen ging overnemen, om mij gerust te stellen. Ik kon dit ook op elk moment aan hem vragen zonder daar ooit een negatieve reactie op te krijgen; De samenwerking daarin is heel belangrijk en voelde doorheen de rijlessen altijd goed en veilig. Af en toe stopten we ook ergens aan de kant van de weg omdat hij dan met mij overliep wat we net allemaal hadden geoefend en hoe ik het al deed, soms gaf hij dan nog tips mee of toonde dingen visueel aan de hand van tekeningen of voorwerpen. Ik heb enorm veel bijgeleerd daardoor, en vooral omdat hij altijd de tijd nam om dit rustig uit te leggen en niet steeds wanneer ik aan het rijden was en door mijn concentratie vaak niet alles hoorde wat hij vertelde. De tips of uitleg die hij gaf, gaven enorm goede inzichten. Het maakte autorijden en bepaalde aandachtpunten daarin heel erg logisch waardoor mijn leerproces heel goed verliep. Jammer genoeg gaat Peter in pensioen, want anders zou ik hem als leerraar aan iedereen aanraden, en zeker de mensen die denken dat ze het niet zullen kunnen, te traag leren etc. want Peter zal je zeker tonen dat je het wel kan, en zal altijd tot het uiterste gaan om jou comfortabel te leren autorijden!

Praktisch: De auto waarin ik leerde rijden, een Volkswagen Golf, reed heel vlot en rustig. Heel aangenaam!

Rune De Baere

Goede instructeur. Geeft veel tips en heeft geduld.

De Mol N.

Ik heb er een zeer aangename ervaring opzitten met vab Lochristi rijschool. Ik ben tot in de puntjes geholpen door de secretaresse! Ook de rijinstructoren hebben hun kwaliteiten. Erg tevreden!

Lise

Leren rijden: lang proces en met het motto ‘3e x goeie keer!’ vandaag geslaagd.
Leren rijden: lang proces en met het motto ‘3e x goeie keer!’ vandaag geslaagd.
In 2019 6 u rijles gevolgd in Leuven met Eddy. Na 2 jaar verplicht te wachten na 2x niet slagen en een vervallen voorlopig rijbewijs, hielp hij me over de ergste onzekerheden heen. Een jaar oefenen en wat corona-issues verder was ik blij om 6 u rijles bij Niko te kunnen volgen in Leuven. Aangeraden door Eddy, die ondertussen gepensioneerd is. Goede keuze, zo bleek. Hier en daar nog wat finetunen, handvaten overlopen waar nuttig voor manoeuvres. Ik had het gevoel dat ik zelf de onderwerpen van de les kon en mocht aanbrengen. Niko gaf me de bevestiging waar ik het nodig had en een fijne babbel tussendoor. De 6 uur rijles waren voor mij voldoende om te wennen aan een totaal andere auto dan ik gewend was, en Niko's geloof in mij voor mijn examen sterkte me om met minder zenuwen te gaan examen afleggen. Ook dank aan kantoorverantwoordelijke voor de flexibiliteit in het plannen van de lessen, duidelijke communicatie en heldere afspraken. Fijn.

Dankje voor het vertrouwen!
Lise

Beste Lise,
Beste Lise,
Het is fijn om jouw positieve reactie te lezen. Het geeft onze rijinstructeurs enorme voldoening om te horen dat hun begeleiding ervoor gezorgd heeft dat hun leerlingen bekwame bestuurders geworden zijn met een nog grotere passie voor rijden. Jouw opmerking over de duur van de rijlessen geef ik alvast door aan de verantwoordelijke van de rijscholen.