VAB

2057 beoordelingen

2057 Reviews

De Ridder Tanja

Geslaagd voor mijn rijbewijs A dankzij de toppers van rijschool VAB in Wilrijk! Bedankt Erik, Geert en Roy voor jullie geduld en raad, jullie vakkennis is zeker de moeite waard om bij jullie les te... Geslaagd voor mijn rijbewijs A dankzij de toppers van rijschool VAB in Wilrijk! Bedankt Erik, Geert en Roy voor jullie geduld en raad, jullie vakkennis is zeker de moeite waard om bij jullie les te volgen!

Reactie VAB:

Onze lesgevers gaan ervoor met hart en ziel. Blij te horen dat je geslaagd bent Tanja!

Mila

Ik heb een geweldige ervaring gehad. Mijn rij instructeur was Velika en ze is niet alleen een geweldig en lief persoon, maar ook een top instructeur! Ik heb mijn rijexamen gehaald en dat had ik niet... Ik heb een geweldige ervaring gehad. Mijn rij instructeur was Velika en ze is niet alleen een geweldig en lief persoon, maar ook een top instructeur! Ik heb mijn rijexamen gehaald en dat had ik niet gekunnen zonder haar les. Ik ga je missen! Heel hard bedankt, Velika!!!

Dilara Sarican

Geslaagd na de 12u theorieles (47/50). Bedankt Chris!

Xavier Van Burm

Slechtste service ooit!
Wij werden totaal niet geholpen in Spanje integendeel wij hebben alles zelf moet regelen tot repatriëring toe!
Echte prutsers!

Reactie VAB:

We slaagden er niet in om u te ontzorgen. Onze verontschuldigingen dat u niet kon rekenen op het moment dat u ons nodig had.

Vab Aartselaar

Ze hebben me zeer goed geholpen dankzij hun heb ik mijn rijbewijs behaald, De rijinstructeurs zijn zeer geduldig en vriendelijk! Ondanks de rijinstructeur die dag eigenlijk later moest beginnen is... Ze hebben me zeer goed geholpen dankzij hun heb ik mijn rijbewijs behaald, De rijinstructeurs zijn zeer geduldig en vriendelijk! Ondanks de rijinstructeur die dag eigenlijk later moest beginnen is hij voor mij toch vroeger begonnen wie zou dat nu doen? Ze geven goede tips!
Deze rijschool raad ik zeker iedereen aan !

Groetjes anouk

Jordan Vleugels

Verschrikkelijk.
Verschrikkelijk.
Ik heb een planning die dwarsligt aan de openingsuren van mijn desbetreffende kantoor in Deurne. Telkens als ik hier dan toch geraak om mijn bewijs van het volgen van 20u rijschool zijn ze gesloten.
Geen enkel ander kantoor kan mij verder helpen.

Ik wacht al sinds januari 2022

R.D.D

Ik heb gisteren eerst 40 minuten moeten wachten op een takelwagen om dan een meneer te zien aankomen zonder takelwagen die moest checken of het wel echt nodig was. was het dus en toen nog 3,5 uur... Ik heb gisteren eerst 40 minuten moeten wachten op een takelwagen om dan een meneer te zien aankomen zonder takelwagen die moest checken of het wel echt nodig was. was het dus en toen nog 3,5 uur moeten wachten tot de echte wagen kwam. geen service

Reactie VAB:

Alvast onze verontschuldigingen voor de opgelopen wachttijd. We begrijpen dat u op zulke momenten zo snel mogelijk hulp wenst. Onze medewerkers zullen u hierover nog contacteren.

VAB rijschool mechelen - Leopold

Les gevolgd bij rij-instructeur Bartel v. G. vlak voor het examen. Zeer geduldige en goede lesgever. Geeft veel tips om beter te rijden in het algemeen en leert je waar je echt op moet letten... Les gevolgd bij rij-instructeur Bartel v. G. vlak voor het examen. Zeer geduldige en goede lesgever. Geeft veel tips om beter te rijden in het algemeen en leert je waar je echt op moet letten tijdens het rijden (en het rijexamen). Topinstructeur!

Garaba Gali

Ik ben vandaag geslaagd van mij praktisch exzamen en dankzij Mr.Matteens .Je bent zeeker de beste .alvast bedankt.

Kathy

Na zoveel inspanningen te hebben geleverd ben ik dankzij Rasul Kazimov vanaf de eerste keer geslaagd. Hij geeft je gerichte feedback en zorgt ervoor dat je het echt snapt. Hij heeft me op mijn gemak... Na zoveel inspanningen te hebben geleverd ben ik dankzij Rasul Kazimov vanaf de eerste keer geslaagd. Hij geeft je gerichte feedback en zorgt ervoor dat je het echt snapt. Hij heeft me op mijn gemak laten voelen en geeft doelbewust les. Ik zou niemand anders aanraden! De beste lesgever die ik gehad heb. Oprecht!

Reactie VAB:

Proficiat met het behalen van je rijbewijs Kathy!