VAB

LIONEL RAES

HEEL TEVREDEN

We kregen een correcte en vriendelijke afhandeling voor ons probleem.

Vanhamel annie

Omdat ik tevreden ben over de service en de vriendelijkheid van de pech helpers

Reactie VAB:

Beste Annie, fijne woorden voor onze pechverhelpers. Zij doen dagelijks hun best om jullie van een goede service te voorzien.

Snelheid van reactie en degelijke service

Gisèle De Vuyst

Problemen worden steeds opgelost

Masschelein Annie

Wel ik ben heel tevreden ,in wacht tijd en in herstelling , behalve mijn uurwerk die niet meer op het juiste uur staat ,en die kan ik zelf niet op het juiste uur plaatsen . Maar ieder ja ,ieder mens... Wel ik ben heel tevreden ,in wacht tijd en in herstelling , behalve mijn uurwerk die niet meer op het juiste uur staat ,en die kan ik zelf niet op het juiste uur plaatsen . Maar ieder ja ,ieder mens kan iets vergeten,hij heeft er waarschijnlijk niet aangedacht . Hartelijk dank !

Reactie VAB:

Dag Annie, fijn te lezen dat onze wegenwachter snel bij je toekwam. Aan het klokje zal hij vermoedelijk niet gedacht hebben, waarvoor mijn verontschuldigingen. Hopelijk staat het uur ondertussen... Dag Annie, fijn te lezen dat onze wegenwachter snel bij je toekwam. Aan het klokje zal hij vermoedelijk niet gedacht hebben, waarvoor mijn verontschuldigingen. Hopelijk staat het uur ondertussen correct.

Vanwege de grote betrouwbaarheid en vakkennis

Vriendelijk. Gedienstig en geeft info.

Super geholpen aan de telefoon en ook zeer snel herplaatsen

Geen lange wachttijden, op voorhand berichtje wanneer VAB er zal zijn. Vriendelijk, mekanieker houdt afstand en draagt masker.

Reactie VAB:

We proberen altijd zo snel mogelijk op de pechlocatie aan te komen. Onze wegenwachters helpen je met de glimlach verder rekening houdend met de Corona-veiligheidsmaatregelen.