VAB

De Vreese Bruno

Pech gehad met onze Kia in Lyon.
Via Kia assistente is VAB tussengekomen als pechverhelping.
VAB wou ons eerst niet helpen in het buitenland. Tefefoon toegesmeten van de medewerker.
Na veel heen en weer gebeld te hebben door onze eigen Kia garage Meise met VAB is er een takelwagen gekomen .We zijn 5 uur verder.
Gans de repatriëring naar België was een ramp .
- te kleine taxi(bagage moeten achterlaten) dat ons gedropt heeft aan het verkeerde autoverhuurbedrijf in Lyon .
Daar zijn wij zelf te voet moeten gaan op zoek naar het juiste autoverhuurbedrijf .
-Eens in België terug moeten vernemen dat onze wagen pas 3 weken later zal opgehaald worden door VAB.
-vervangwagen na 3 dagen moeten binnenbrengen op de luchthaven van Zaventem .
Daar weer misverstand met de taxi .
En nu is het wachten tot we telefoon krijgen wanneer onze auto terug in België zal zijn .

Reactie VAB:

Beste,
Kunt u contact opnemen met ons via contact@vab.be om uw dossier in detail te kunnen bekijken? Wat betreft de huurwagen,uw KIA Assistance biedt u uitsluitend een vervangwagen (formaat en categorie conform contract) voor de terugkeer naar België. Er is geen vevangend voertuig voorzien in uw contract nadat u in België bent terug gekeerd.
Als u ons contacteert, kunnen wij verder in detail kijken waar VAB meer had kunnen betekenen. Helaas is een Kia Assistance en VAB gebonden aan stricte procedures en ook budgetten.
Met vriendelijke groeten,
Team VAB

Score voor VAB: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: Repatriëring vanuit buitenland