VAB

Wellens Rita

Omdat ik zeer tevreden ben , ik moet er wel bij vermelden dat ik thuis was , dus de wachttijd toont dan minder lang !

Reactie VAB:

Dag Rita, tevreden klanten daar gaan we voor. Pech hebben is nooit een fijne situatie. We proberen als VAB onze klanten op zo'n moment steeds zo goed mogelijk te helpen.

Roxanne

Geweldige ervaring gehad! Ik had een zeer goede instructeur. Legde alles duidelijk uit, ik voelde me op mijn gemak tijdens het autorijden. Ik heb veel te danken aan hem.

Reactie VAB:

Beste Roxanne, we vinden het fijn dat je het geweldig vond om met VAB te leren rijden. Onze rijinstructeurs staan elke dag paraat om met alle professionaliteit en gezelligheid hun leerlingen te... Beste Roxanne, we vinden het fijn dat je het geweldig vond om met VAB te leren rijden. Onze rijinstructeurs staan elke dag paraat om met alle professionaliteit en gezelligheid hun leerlingen te begeleiden op de baan tot geweldige bestuurders. Bedankt voor je reactie!

Goede en snelle en professionele en vriendelijke dienstverlening

Ryan

Zeer slecht

Beste Ryan,
Beste Ryan,
We vinden het jammer dat u niet op de hoogte was van de procedure om de vervangwagen in te leveren en daardoor kosten maakte. Het klopt dat alle informatie daarover in de algemene voorwaarden terug te vinden zijn, die u via mail ontving. We nemen persoonlijk contact op met u om dit verder te bekijken.

Snel geholpen. Heel vriendelijk en zelf mogen kiezen naar waar mijn auto werd gebracht na het takelen

Reactie VAB:

Beste, bedankt voor je fijne reactie. Door onze klanten snel, vriendelijk en goed te helpen proberen we het ongemak van panne tot een minimum te herleiden.

Frank Collet

Altijd goed geholpen geweest

De Strooper

Geen commentaar

Goede bediening en redelijk goede tijdinschatting

De hulp komt snel, de wegenwachter was erg vriendelijk en gaf een goeie uitleg.

Reactie VAB:

Beste, we doen ons best om zo snel en efficiënt mogelijk pechverhelping te verlenen en dit telkens met een glimlach (ook achter het mondmasker ;)) voor onze klanten. Jouw rectie doet ons dan ook... Beste, we doen ons best om zo snel en efficiënt mogelijk pechverhelping te verlenen en dit telkens met een glimlach (ook achter het mondmasker ;)) voor onze klanten. Jouw rectie doet ons dan ook enorm plezier. Bedankt!