VAB

2056 beoordelingen

2056 Reviews

Lacante priscilla

Alles was zoals ik verwachte , en voel me heel blij en zeer veillig op het baan 🙂 vriendelijkheid 100 % behulpzaam 100% kan niet meer zeggen dat deze zeker een aanrader is !!

Ik ben tevreden over de werking wanneer ik jullie diensten nodig heb

Ik werd geholpen binnen 30 min en technieker was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Reactie VAB:

We proberen steeds zo snel mogelijk ter plaatse te komen. Blij dat onze wegenwachter je weer snel op weg kon zetten.

Nadine Carnuwal

Vlug geholpen

Reactie VAB:

Dag Nadine, blij om te horen dat we je snel konden ontzorgen!

Absoluut betrouwbaar. Zeldzaam vandaag!

Fijne woorden. Bedankt!

Verhaert

Slecht, sturen factuur, maar kunnen geen uitleg geven

Vab pastoor coplaan 100 2070 zwijnbrecht

Ik heb mijn wagen gekocht in zwijnbrecht coplaan 100 , deze was tip top in orde nog nooit zo geholpen geweest een aanrader

Reactie VAB:

De wagen werd nagekeken in het VAB-Diagnosecentrum op meer dan 230 punten en dan met de grootste zorg aan jullie geleverd. We hopen dat jullie veel rijplezier mogen beleven en het jaar gratis... De wagen werd nagekeken in het VAB-Diagnosecentrum op meer dan 230 punten en dan met de grootste zorg aan jullie geleverd. We hopen dat jullie veel rijplezier mogen beleven en het jaar gratis VAB-lidmaatschap niet nodig zullen hebben.

Carla De Witte

Heel slecht.Ik had een dringende operatie in Spanje op 16 augustus 2021 .VAB heeft zelf per mail bevestigd dat het dringend was want dat er anders mogelijke complicaties zouden zijn.Ik heb voor deze... Heel slecht.Ik had een dringende operatie in Spanje op 16 augustus 2021 .VAB heeft zelf per mail bevestigd dat het dringend was want dat er anders mogelijke complicaties zouden zijn.Ik heb voor deze ingreep 14.800€ betaald aan clinica Benidorm.
Nu weigeren zij,ten minste 1 man,de heer Kenneth Kemps,terug te betalen met als enige reden dat ik de alarmcentrale niet gebeld heb.
Alle andere collega's gaven hem advies tot terugbetaling,zelfs de medische dienst.
Ik was helemaal alleen in Spanje en had veel pijn,dus niet onmiddellijk aan die telefoon gedacht.
Ik vraag me af indien het een accident was met coma tot gevolg of ik dan de alarmcentrale moet bellen tijdens een comateuze toestand.
Ik hoop dat er toch nog een positieve reactie komt,zoniet wordt het ombudsdienst en/of rechtbank.
Ref 961707.
Carla De Witte

Reactie VAB:

Dag Carla. Jammer te horen dat u niet tevreden bent. Wij stuurden u ondertussen een mail met daarin de bevestiging dat we uw opmerkingen gaan onderzoeken.

Els en Luka

Onze zoon, Luka D.M., heeft met heel veel doorzettingsvermogen en de super goede begeleiding, het engelengeduld en de empathie van Katalin zijn rijbewijs B met glans gehaald. Dikke merci Katalin! Onze zoon, Luka D.M., heeft met heel veel doorzettingsvermogen en de super goede begeleiding, het engelengeduld en de empathie van Katalin zijn rijbewijs B met glans gehaald. Dikke merci Katalin!
Echt een top dame die haar job met hart en ziel doet! Doe zo voort Katalin. Een aanrader voor iedereen!

De Ridder Tanja

Geslaagd voor mijn rijbewijs A dankzij de toppers van rijschool VAB in Wilrijk! Bedankt Erik, Geert en Roy voor jullie geduld en raad, jullie vakkennis is zeker de moeite waard om bij jullie les te... Geslaagd voor mijn rijbewijs A dankzij de toppers van rijschool VAB in Wilrijk! Bedankt Erik, Geert en Roy voor jullie geduld en raad, jullie vakkennis is zeker de moeite waard om bij jullie les te volgen!

Reactie VAB:

Onze lesgevers gaan ervoor met hart en ziel. Blij te horen dat je geslaagd bent Tanja!