VAB

R.D

Niet normaal! de examinator praat de heletijd met de gene die langs me zat, heel vervelend op je examen praktijk voor je te concentreren op iets wat belangrijk is hierdoor ben ik niet geslaagd ik... Niet normaal! de examinator praat de heletijd met de gene die langs me zat, heel vervelend op je examen praktijk voor je te concentreren op iets wat belangrijk is hierdoor ben ik niet geslaagd ik kreeg een mix van gevoelens door al het gepraat

Seie

Op Kerstdag fantastisch geholpen door Joni van VAB Melsele. Na een platte band op de autostrade stond hij heel snel en met een grote glimlach bij ons om te helpen. Duidelijke uitleg gekregen, en... Op Kerstdag fantastisch geholpen door Joni van VAB Melsele. Na een platte band op de autostrade stond hij heel snel en met een grote glimlach bij ons om te helpen. Duidelijke uitleg gekregen, en toffe babbel onderweg naar de garage.

Estetis

Vandaag (10/01/2024) diende onze wagen afgesleept te worden ter hoogte van de verkeerswisselaar Zwijnaarde. De wagen is tot stilstand gekomen op de pechstrook en dit door een defect die niet... Vandaag (10/01/2024) diende onze wagen afgesleept te worden ter hoogte van de verkeerswisselaar Zwijnaarde. De wagen is tot stilstand gekomen op de pechstrook en dit door een defect die niet gerelateerd is aan de winterprik.
Het duurde 45 minuten vooraleer we iemand aan de lijn kregen. De persoon aan de lijn (Christian) was behulpzaam maar meldde dat er heel lange wachttijden waren, en ondanks het feit dat de wagen op een gevaarlijke plaats stond met hoog risico voor aanrijding, was een snelle interventie niet mogelijk. We kregen de raad om Bfast te bellen via de politie, om op eigen (!) kosten te laten afslepen (700€) Na meer dan 2 uur wachten sinds de eerste poging tot contact kwam de melding dat een alternatieve sleepdienst (niet-VAB) in de buurt was. Dan maar terug de politie verwittigd dat de Bfast sleepdienst te laat zou komen.
We staken ons licht op bij anderen wat hun ervaring bij VAB was: blijkbaar zijn de lange wachttijden standaard.
Gezien deze ervaring en na 16 jaar klant te zijn bij VAB stappen we over op een andere pechdienst.

Bienkens Pierre

Goede service

Vlotte hulp verlening

De Grande

Pechverhelping fiets, zeer onbeschofte opmerkingen, zeer lange wachttijd (meer dan 2u)

Om 12u ‘s middags gebeld omdat auto in pan staat en nietmeer gestart kan worden. De dame aan de telefoon deelt ons mee dat we tegen 14u iemand kunnen verwachten. Intussentijd krijg ik een sms dat er... Om 12u ‘s middags gebeld omdat auto in pan staat en nietmeer gestart kan worden. De dame aan de telefoon deelt ons mee dat we tegen 14u iemand kunnen verwachten. Intussentijd krijg ik een sms dat er iemand van “Takeldienst Heylen” (onderaannemer??) binnen de 50 a 60 minuten bij mij zou zijn. Ondertussen konden we pas na meerdere keren zelf naar Takeldienst Heylen te hebben gebeld iemand langskrijgen tegen 16u45. Dus een wachttijd van max 2 uur werd ineens een wachttijd van bijna 5uur!

Omdat ik vriendelijk en supersnel werd geholpen!

Stephan

Heel slecht. Wagen werd niet binnen de afgesproken tijd afgeleverd in de garage voor herstelling.

Reactie VAB:

Jammer dat u dit zo ervaren hebt.
Voor een afsleep op langere afstand, dient VAB dit in meerdere etappes uit te voeren. Hierdoor duurt een sleep langer normaal.
U kreeg ook reeds een...
Jammer dat u dit zo ervaren hebt.
U kreeg ook reeds een commerciële geste voor de vertraging van de levering

Zeer goed en vriendelijk geholpen