VAB

Karin Herremans

Snelle en klantvriendelijke service

Guido Van Baelen

Ik werd snel geholpen op een vriendelijke manier. Ik moest enkel materiaal betalen (binnenband)

Zeer goede service

Nu zij niet...
Mijn dochter en een vriendin vertrokken voor de Corona periode naar Cuba
Mijn dochter met een reisverzekering van ethias
Haar vriendin met een reisverzekering van vab
Nu zij niet terug geraken door Corona weigert vab de reisverzekering te verlengen terwijl dit bij ethias geen enkel probleem was
Ontelbare mails later blijft vab ons aan het lijntje houden En schermt met negatief reisadvies
Zij wil niet op reis, zij wil terug
Uiteindelijk kwam er een belofte om te verlengen vanaf 8/6 maar ondertussen hebben ze hun mening alweer herzien ...
De premie is ondertussen wel betaald sinds 26/5
Ondertussen zit zij vast inCuba zonder reisverzekering
Dank u vab, nooit meer

Reactie VAB:

Indien u de optie langer verblijf bedoelt, dan is het correct dat uw dochter deze niet kan verlengen. Volgens de contractuele voorwaarden kan dit niet wanneer men reeds in het buitenland is. Voor... Indien u de optie langer verblijf bedoelt, dan is het correct dat uw dochter deze niet kan verlengen. Volgens de contractuele voorwaarden kan dit niet wanneer men reeds in het buitenland is. Voor bijkomende informatie ook voor wat betreft de betaalde premie mag u altijd telefonisch contact met onze diensten opnemen.

Leen De Smedt

Deze middag mijn leasing maatschappij gebeld omdat mijn auto een foutmelding gaf betreffende koelvloeistofpijl (dit voor een recente wagen). Zij stuurde meteen iemand van VAB. Enkele minuten later... Deze middag mijn leasing maatschappij gebeld omdat mijn auto een foutmelding gaf betreffende koelvloeistofpijl (dit voor een recente wagen). Zij stuurde meteen iemand van VAB. Enkele minuten later stopte naast onze deur een pechverhelper van VAB, dus ging ik alvast naar buiten. Bleek deze gewoon iets te willen nuttigen uit de drankenautomaat naast ons appartement. Kwestie dat hij er toch was, heeft deze man toch even gehoord bij zijn centrale en zo ben ik toch meteen kunnen geholpen worden. Ondanks niet op zijn planning te staan toch meteen geholpen geweest, wat een service!

Reactie VAB:

Beste Leen, het doet ons enorm plezier om je positieve reactie te lezen. We helpen waar we kunnen. Zeker daar waar we in de mogelijkheid zijn, steken we graag een handje toe om jou terug verder op... Beste Leen, het doet ons enorm plezier om je positieve reactie te lezen. We helpen waar we kunnen. Zeker daar waar we in de mogelijkheid zijn, steken we graag een handje toe om jou terug verder op weg te helpen.

Lesage

Ik bheb en echt niet tevreden over jullie diensten

Reactie VAB:

Beste, in navolging van ons telefoongesprek benadrukken we nogmaals onze verontschuldigingen voor het ervaren ongemak. Gelukkig heeft onze laatste medewerker meteen de nodige acties ondernomen zodat... Beste, in navolging van ons telefoongesprek benadrukken we nogmaals onze verontschuldigingen voor het ervaren ongemak. Gelukkig heeft onze laatste medewerker meteen de nodige acties ondernomen zodat jouw situatie verholpen kon worden. Bedankt voor jouw feedback, dit helpt ons om onze service in de toekomst te verbeteren.

Geeraerts Paul

Vandaag 3/4/2020 Mijn auto een Picasso liet het afweten geen leven in te krijgen mijn garage wou mij helpen als dringende depannage maar ik moest via pechverhelping VAB wel mijn wagen in de garage... Vandaag 3/4/2020 Mijn auto een Picasso liet het afweten geen leven in te krijgen mijn garage wou mij helpen als dringende depannage maar ik moest via pechverhelping VAB wel mijn wagen in de garage krijgen. Na een telefoon was de pech helper vrij snel ter plaatsen en heeft hij mij ongelooflijk geholpen mijn batterij had het begeven en bij Citroen zit die onder de zetel van de bestuurder niet simpel die man had dan ook nog de juiste batterij bij. Om het kort te maken ik moest niet meer naar de garage mijn auto terug paraat.
Duizend maal bedankt dit was bekwaam en vriendelijk vakwerk.
Bedankt Bedankt;
Geeraerts Paul Berchem 12.30 uur

Reactie VAB:

Dag Paul, hoe groot eerst een euvel lijkt hoe snel het ook opgelost kan zijn. Fijn om te vernemen dat onze wegenwachter door het plaatsen van een nieuwe batterij jouw Picasso weer aan de praat... Dag Paul, hoe groot eerst een euvel lijkt hoe snel het ook opgelost kan zijn. Fijn om te vernemen dat onze wegenwachter door het plaatsen van een nieuwe batterij jouw Picasso weer aan de praat kreeg. We brengen jouw dank zeker over. Het compliment zal onze wegenwachter deugd doen tijdens deze Corona-tijden.

Dewulf Frieda

Hierbij wil ik mijn TEVREDENHEID en DANK uiten betreffende de interventie op 27/mar aan Carrefour Korbeek-Lo.
Kontakt met de alarmcentrale verliep goed; behalve dat ze geen inlichtingen...
Kontakt met de alarmcentrale verliep goed; behalve dat ze geen inlichtingen doorgaven betreffende het vervoer probleem van de passagiers (thuisbrengen) bij sleping van de wagen !!!
Het is de wegenwachter die ons als afgesproken kontakteerde, die deze vraag stelde en vroeg hoe wij terug thuis konden geraken.
Dit was voor ons een groot probleem, als 75 + leeftijd hadden we niemand die ons kon ophalen.
De wegenwachter stelde ons dan gerust en zij dat hij de centrale zou kontakteren en voor een gepaste oplossing zoeken. Dit was ZEER GERUSTSTELLEND !!!
Bij zijn aankomst had hij een kleine vervangwagen mee, waarmee we thuis konden geraken (alhoewel dit NIET in onze polis zat).
Meer nog, we mochten hem 1 dag gebruiken !!!
Dit hebben we NIET gedaan, daar we thuis nog over een tweede wagen beschikten.
Ik vond dit gepaster, dezelfde wagen kon dan terug gebruikt worden voor depannage van ander minder gelukkigen.
We waren eerder thuis dan de wegenwachter met onze pechwagen en hebben die dan direkt ter beschikking gesteld van de wegenwachter.

Dus een ZEER tevreden hulvaardigheid van de wegenwachter en Uw pech-dispatching om een oplossing te zoeken !

Reactie VAB:

Beste Frieda, wat fijn om te vernemen dat onze wegenwachter jullie kon geruststellen. Uiteraard zoekt VAB tijdens deze Corona-crisis mee naar oplossingen waarbij de gezondheid van klanten en onze... Beste Frieda, wat fijn om te vernemen dat onze wegenwachter jullie kon geruststellen. Uiteraard zoekt VAB tijdens deze Corona-crisis mee naar oplossingen waarbij de gezondheid van klanten en onze wegenwachters primeert. Een vervangwagen was in dit geval voor jullie de beste manier om snel en veilig thuis te geraken. We proberen bij VAB met kleine zaken het verschil te maken.