VAB

Vlotte verbinding, vlugge hulp, supervriendelijk en bekwaam personeel.

Noel

Depannage was ze vlug maar de batterij was niet in orde en heeft het niet gevonden????????

De Vos Bernard

Ik heb onlangs 3x met VAB in contact gekomen: de vrijdag = ongeduldig en onvriendelijk; de zaterdag(Botermans) wil ik liever niet meer tegenkomen; en de zondag een heel vriendelijk, behulpzame man...

Reactie VAB:

Beste Bernard, naar aanleiding van ons telefoongesprek hebben we je opmerkingen doorgegeven aan de betrokken medewerkers. Zo hopen we je in de toekomst een betere service te garanderen. Alvast bedankt voor je waardevolle feedback.

Rik

Het is niet hersteld.

Reactie VAB:

Beste Rik, zoals telefonisch besproken, hebben we de situatie verder onderzocht. We verontschuldigen ons dat onze service toen niet aan je verwachtingen heeft voldaan vanwege het materiaal dat onze wegenwachter in zijn bezit had. We bedanken je verder voor je begrip en hebben je opmerkingen doorgegeven.

Lange wachttijd

Reactie VAB:

We doen ons best om binnen het uur aanwezig te zijn op de pechlocatie. Jammer genoeg slagen we hier niet altijd in door drukte of externe omstandigheden. We verontschuldigen ons dat de wachttijd voor jou is opgelopen.

CLEMENS Daniel

Waarom hebben jullie die app van VAB onderweg van de markt gehaald ... een handige App als je in panne bent is onmisbaar! Touring heeft 'wel' zo'n App voor de smartphone ...........

Reactie VAB:

Beste Daniel, autoconstructeurs bouwen steeds meer de optie in om voertuigen rechtstreeks te verbinden met VAB. Hierdoor werd onze eigen app steeds minder gebruikt waardoor onze onderhoudskosten opliepen. We investeren de vrijgekomen middelen in alternatieve communicatievormen zoals SMS om je beter op de hoogte te kunnen houden over de wachttijd.

De laatste keer dat ik bijstand nodig had van VAB moest ik haast vier uur wachten tot uiteindelijk een garagehouder uit een naburige gemeente werd uitgestuurd.

Reactie VAB:

Wanneer onze eigen wegenwachters niet tijdig ter plaatse kunnen zijn, schakelen we een externe takeldienst in. Dit hadden we bij jou sneller moeten doen. We bieden onze verontschuldigingen aan voor de lange wachttijd.

Over medische kosten gemaakt in het buitenland stuurde ik meerdere mails. Na lange tijd werd me gevraagd mijn rekeningnummer over te maken, maar er werd voor VAB nooit iets op gestort.

Reactie VAB:

Als we alle nodige documenten hebben ontvangen, proberen we de terugbetaling zo snel mogelijk uit te voeren. Onze verontschuldigingen voor de vertraging. Neem gerust contact met ons op zodat we dit voor jou in orde kunnen maken.

Om 5u12 gebeld om 6u terug gebeld binnen kwartier ging de beloofde hulp komen en om 6u45 is dan eindelijk externe herstel ploeg aangekomen die mij vertelde en mij op zijn GSM liet zien dat hij pas...

Reactie VAB:

Wanneer onze eigen wegenwachters niet tijdig ter plaatse kunnen zijn, schakelen we een externe takeldienst in. Dit hadden we duidelijk sneller moeten doen. We bieden onze verontschuldigingen aan voor de wachttijd en de foutieve informatie die je kreeg.