VAB

Kristof Maessen

Dank aan de VAB medewerker die deze avond, in volle Coranacrisis, mijn lekke band kwam herstellen! Zo kan ik maandag ook weer naar het werk op de mutualiteit om daar mensen te helpen.

Reactie VAB:

Beste Kristof, ook in deze moeilijkere periode proberen wij onze dienstverlening op de best mogelijk manier te organiseren om onze klanten verder te helpen. We willen jou alvast ook een hart onder... Beste Kristof, ook in deze moeilijkere periode proberen wij onze dienstverlening op de best mogelijk manier te organiseren om onze klanten verder te helpen. We willen jou alvast ook een hart onder de riem steken in jouw job. Veel succes en wees vooral voorzichtig!

hugo Maris

Goede info bij melding van panne

Positieve vlotte service ook in deze speciale tijden

Aan de telefoon, geduldig en vriendelijk! De depannage fantastisch, zeer bekwaam en behulpzaam. Ik ben blij bij de VAB aangesloten te zijn.

Reactie VAB:

Wat een leuk bericht om te lezen. Alle medewerkers hebben jou goed geholpen zowel telefonisch als op het terrein: klantvriendelijkheid vinden we dan ook heel belangrijk. Bedankt voor jouw vertrouwen... Wat een leuk bericht om te lezen. Alle medewerkers hebben jou goed geholpen zowel telefonisch als op het terrein: klantvriendelijkheid vinden we dan ook heel belangrijk. Bedankt voor jouw vertrouwen in VAB.

Zeer tevreden

Snel ter plaatse aanwezig, direct juiste 'diagnose' van het elektronisch probleem.

Goede service van de dienstdoende

Waren steeds correct en zeer vriendelijk