VAB

Lotte

Bedankt aan Bart om mij voor te bereiden op mijn examen, zo in 1x geslaagd!

Reactie VAB:

Beste Lotte, proficiat dat je meteen je rijbewijs haalde. Onze rijinstructeurs doen hun best om zo goed mogelijk in te spelen op de behoeften van elke leerling zodat ze bedreven het rijexamen... Beste Lotte, proficiat dat je meteen je rijbewijs haalde. Onze rijinstructeurs doen hun best om zo goed mogelijk in te spelen op de behoeften van elke leerling zodat ze bedreven het rijexamen tegemoet kunnen gaan. Veel rijplezier!

Arthur Heeren

Uitstekende 20uur aan rijlessen gekregen door Bart Vercauteren te Mortsel. Altijd vriendelijk en een optimale voorbereiding op het praktijk examen!

Eddy Walschot/Servaes services

Zeer goede service , vanaf het eerste telefoongesprek , over de depannage , tot het vervangvoertuig. Prima communicatie , aanvaardbare wachttijden. Echt top !

Reactie VAB:

Beste Eddy, tof dat je van begin tot einde tevreden was van onze dienstverlening. Want tevreden klanten, daarvoor doen we het!

Curd Van Biervliet

Omdat VAB je altijd op weg helpt.

Marilyn

Mijn rij instructeur, Peter, heeft me enorm geholpen gedurende mijn rijlessen. Alles werd rustig en duidelijk uitgelegd. Tijdens het rijden voelde ik me zeker op mijn gemak en verliep alles heel vlot.

Cedric veldeman Cosmolift nv

Enorm ontevreden over afhandeling kosten!!

Reactie VAB:

Beste Cedric, het spijt ons dat de afhandeling van de kosten niet naar wensen verlopen is. We konden jouw dossier niet terugvinden zonder referentie. Neem gerust contact met ons op zodat we dit... Beste Cedric, het spijt ons dat de afhandeling van de kosten niet naar wensen verlopen is. We konden jouw dossier niet terugvinden zonder referentie. Neem gerust contact met ons op zodat we dit verder kunnen bekijken.

Jan van Put

Heel goede service tijdens mijn autobanden-pech! Manu van VAB heeft mij snel en vriendelijk geholpen. Dank U!

Pierre Teunis

Ik ben zeer tevreden van de service en de snelheid van hulp.

Thijs

Van de eerste keer geslaagd voor mijn rijexamen na rijles van Bart Vercauteren van VAB Mortsel. Topleraar en topkerel. Zeker een aanrader.

Reactie VAB:

Beste Thijs, fijn dat het rijexamen vlot gegaan is. Alvast proficiat met je rijbewijs. Veel rijplezier!

Erik Huyskens

Na vervroegde terugkeer van een geplande reis wil de annulatie verzekering VAB niet uitkeren ondanks dat de Ombudsman van de verzekeringen mij gelijk geeft.

Reactie VAB:

Beste, wij behandelen uw dossier momenteel met de ombudsdienst. Wij zullen hen binnen redelijke termijn een antwoord bezorgen.