VAB

2056 beoordelingen

2056 Reviews

werner de pauw

We hadden een platte band in Frankrijk en hebben van 11u tot 16u gewacht op een takeldienst. Om 16u hadden we ondanks een tiental of meer telefoons nog steeds geen nieuw of er iemand zou komen.... We hadden een platte band in Frankrijk en hebben van 11u tot 16u gewacht op een takeldienst. Om 16u hadden we ondanks een tiental of meer telefoons nog steeds geen nieuw of er iemand zou komen. uiteindelijk hebben we zelf garages beginnen bellen en hebben we zelf iemand gevonden. VAB was op de hoogte dat we in de warmte gestrand waren met drie kleine kinderen; toch slaagden ze er niet in een takeldienst te sturen. VAB ziet me nooit meer terug

liesbet laurens

Nooit eerder, maar nu wel *één ZEER slechte ervaring*: ik vroeg mijn verzekering uit te breiden en ontvang een tweede(!) lidkaart+nummer. Vreemd. Nadien kom ik er op uit dat de twee bijstanden samen... Nooit eerder, maar nu wel *één ZEER slechte ervaring*: ik vroeg mijn verzekering uit te breiden en ontvang een tweede(!) lidkaart+nummer. Vreemd. Nadien kom ik er op uit dat de twee bijstanden samen een stuk duurder zijn dan dezelfde combinatie maar dan als *multipakket*, dus ik vraag dit recht te zetten.
*2 maanden(!)* duurt het eer ik hier reactie op krijg. Op de dag dat ik pas kan bevestigen is de prijs plots €50 duurder?!!
Ondertusse zijn we *9 maanden later* en het is nog steeds niet in orde! Schandalig vind ik dat. Telkens krijg ik een andere uitleg, telkens gedoe over de voorwaarden die door de medewerker zelf werden voorgesteld. Telkens heel veel tijd tussen elke communicatie.

Beste VAB, in de eerste plaats had ik geen tweede lidkaart moeten krijgen, maar meteen een voorstel tot multipakket. Het minste wat je nu voor mij kan doen is toch mijn 2 abonnementen omzetten naar 1 multipakket aan de voorwaarden die me origineel zijn meegedeeld?!

HALIL YENILMEZ

Al van de eerste keer geslaagd voor cat A, zeer tevreden! Zeker dankzij Fabio! Wat een top lesgever.. Andere medewerkers kwamen ook handje geven en wat tips tijdens rijlessen dus zeker aanraden!!

Vicky LO

Ik ben vandaag geslaagd voor het praktisch rij examen! Dankzij mijn Lesgever - Soete Christophe. Hij was aandachtig en leerde mij aan, hoe ik vlotter en beter kan rijden in het verkeer. Alsook... Ik ben vandaag geslaagd voor het praktisch rij examen! Dankzij mijn Lesgever - Soete Christophe. Hij was aandachtig en leerde mij aan, hoe ik vlotter en beter kan rijden in het verkeer. Alsook kreeg ik goede tips voor het examen waar ik zeker moet opletten. Ik ben heel blij en tevreden met mijn rijsessies. Heel erg bedankt Christophe!

Reactie VAB:

We brengen Christophe zeker jouw reactie over. Blij te vernemen dat je bent geslaagd voor je rijexamen. Proficiat!

jOris Casteels

Beste VAB

Ik had een lekke band met mijn speedbike. Bart ((B116) is mijn fiets komen herstellen. Heerlijk om de man bezig te zien.
Mijn fiets was op twintig minuten hersteld en we...
Beste VAB

Mijn fiets was op twintig minuten hersteld en we deden ondertussen een fijne babbel over de verzuring van de maatschappij. Als er meer mensen als Bart zouden zijn, wordt het leven meer een feest! Dankjewel Bart! Dankjewel VAB

Vermosen

B116 heeft mij goed geholpen, waarvoor dank

Carl

Mijn vriend wacht 1 maand en 2 dagen op zijn auto, van aan de grens van Duitsland met België en krijgt niet te horen waar zijn wagen is. Auto staat na vijf weken in Limburg. Dat is een transfert van... Mijn vriend wacht 1 maand en 2 dagen op zijn auto, van aan de grens van Duitsland met België en krijgt niet te horen waar zijn wagen is. Auto staat na vijf weken in Limburg. Dat is een transfert van +- 10 kilometer per week.

Reactie VAB:

Beste Carl, wij hebben u een mail gestuurd zodat we deze repatriëring kunnen onderzoeken.

Charline Van Haute

Heel goede rijlessen gekregen van Martin. Hij blijft altijd rustig als je een fout maakt en zorgt voor minder stress. Leren auto rijden werd zo een leuke ervaring.

BALLAUX LUC

DOSSIER VAB 6887365....via mail kan ik jullie niet anders bedanken met een 10/10 voor de uitstekende en bovendien vriendelijke tussenkomst van jullie medewerker (KOEN) bij het komen takelen van... DOSSIER VAB 6887365....via mail kan ik jullie niet anders bedanken met een 10/10 voor de uitstekende en bovendien vriendelijke tussenkomst van jullie medewerker (KOEN) bij het komen takelen van mijn wagen en het brengen naar Nissan-garage Zagers. LUC BALLAUX, Brasschaat.

Van begin tot einde correcte handelingen zonder enige hapering. Schept een vertrouwensband.