VAB

Schedin

Slecht! 3x stuur ik een mail dat ik mijn contract wil opzeggen, 3x krijg ik als reactie dat alles in orde is en verder niets meer moet doen en mijn contract wordt stop gezet op eindvervaldatum. De laatste mail van de VAB was op 27/12/2024 en mijn contract stopt op 15/4/2024. Dus ruim op tijd gemeld en nu sturen ze een mail van "NOREPLY2" met een domiciliëring opdracht dat ze geld van mijn rekening gaan afhalen voor mijn contract terwijl ik het laatste jaar al 3x heb gemeld dat ik mijn contract niet meer wenst te verlengen en 3x laten ze weten dat het in orde is en mijn contract stopt. wat is de bedoeling van de VAB? Toch geld van mijn rekening halen? een mail krijgen van "NOREPLY2" is dit geen phishing mail?

Reactie VAB:

Beste heer Schedin,
Onze excuses, door de over gang naar een nieuw systeem, hebben wij te maken gehad met enkele kinderziektes. Door een technisch probleem, werd voor bepaalde klanten ook de welkomstkorting meermaals toegekend in plaats van eenmalig.
In Augustus 2023 werd uw domiciliëring stopgezet zoals u beloofd was. Ook het contract is stopgezet op einddatum 15/04/2024 zoals u werd bevestigd.
Bij het overzetten van de data naar het nieuwe computersysteem, is voor onbekende reden uw contract echter terug geactiveerd waardoor u opnieuw e-mails ontvangt van ons.
Ik nam zonet contact op met de klantendienst om te kijken of de nodige stappen zijn ondernomen om het contract definitief stop te zetten. Mijn collega's onderzoeken ook of u recht heeft op een terugbetaling en zullen u hiervoor via e-mail contacteren.
WIj bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak en bedanken u voor uw begrip.
Indien u in de toekomst wilt terugkeren naar VAB, staat onze deur steeds open voor u!

Score voor VAB: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: ???