VAB

Ann Slock

Alles werd vlot afgehandeld. Er werd een zeer goede opvolging van het schadegeval voorzien. Medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam.

Snel, vriendelijk, bekwaam

Correct en snel geholpen aan de telefoon. Daarna de sms'en om je op de hoogte te houden op regelmatige tijdstippen.

Vlug geholpen en goede service 👍🏼👍🏼

Lut De Cock

Snel contact

Telefonisch goed bereikbaar- correcte info wat betreft aankomst van de persoon -technisch zeer onderlegde medewerker- correct advies

Caroline

Vriendelijk/ probleem oplossend Hele lange wachttijd

Fransen

Eerste gesprek: zeer professioneel, duidelijk, behulpzaam etc. Tweede gesprek: Zeer onvriendelijk, cassant, onbeleefde en tegenstrijdige communicatie tav eerste gesprek. Mijn informatie die ik via... Eerste gesprek: zeer professioneel, duidelijk, behulpzaam etc. Tweede gesprek: Zeer onvriendelijk, cassant, onbeleefde en tegenstrijdige communicatie tav eerste gesprek. Mijn informatie die ik via de concessiehouder bekwam en de informatie van het eerdere telefoongesprek met een collega werd in twijfel getrokken. Bovendien werd door de voorgestelde manier van oplossing mijn tijdsbesteding alsook deze van de chauffeur plots danig gehypothekeerd. Onnodig over-en-weer gerij en tijdsverlies.

Ik werd enorm goed begeleid door Peter tijdens mijn rijlessen bij VAB.

Ik werd enorm goed begeleid door Peter tijdens mijn rijlessen bij VAB.

Hij was heel geduldig, kalm en stelde me op mijn gemak. Gaf duidelijk mee waar er aan gewerkt moest worden en wat al goed zat. Gaf ook zeer goede referentiepunten mee bij bv. parkeren en probeerde mij ook andere referentiepunten te geven omdat ik kleiner ben en dus met deze punten niet kon werken.
Hij laat je zelf ontdekken tot in hoeverre je capaciteiten zijn en grijpt op tijd in wanneer nodig. Zeker aan te raden!!

Ik was ook meteen van de eerste keer geslaagd voor mijn praktijkexamen.