VAB

De Mol N.

Ik heb er een zeer aangename ervaring opzitten met vab Lochristi rijschool. Ik ben tot in de puntjes geholpen door de secretaresse! Ook de rijinstructoren hebben hun kwaliteiten. Erg tevreden!

Lise

Leren rijden: lang proces en met het motto ‘3e x goeie keer!’ vandaag geslaagd.
Leren rijden: lang proces en met het motto ‘3e x goeie keer!’ vandaag geslaagd.
In 2019 6 u rijles gevolgd in Leuven met Eddy. Na 2 jaar verplicht te wachten na 2x niet slagen en een vervallen voorlopig rijbewijs, hielp hij me over de ergste onzekerheden heen. Een jaar oefenen en wat corona-issues verder was ik blij om 6 u rijles bij Niko te kunnen volgen in Leuven. Aangeraden door Eddy, die ondertussen gepensioneerd is. Goede keuze, zo bleek. Hier en daar nog wat finetunen, handvaten overlopen waar nuttig voor manoeuvres. Ik had het gevoel dat ik zelf de onderwerpen van de les kon en mocht aanbrengen. Niko gaf me de bevestiging waar ik het nodig had en een fijne babbel tussendoor. De 6 uur rijles waren voor mij voldoende om te wennen aan een totaal andere auto dan ik gewend was, en Niko's geloof in mij voor mijn examen sterkte me om met minder zenuwen te gaan examen afleggen. Ook dank aan kantoorverantwoordelijke voor de flexibiliteit in het plannen van de lessen, duidelijke communicatie en heldere afspraken. Fijn.

Dankje voor het vertrouwen!
Lise

Beste Lise,
Beste Lise,
Het is fijn om jouw positieve reactie te lezen. Het geeft onze rijinstructeurs enorme voldoening om te horen dat hun begeleiding ervoor gezorgd heeft dat hun leerlingen bekwame bestuurders geworden zijn met een nog grotere passie voor rijden. Jouw opmerking over de duur van de rijlessen geef ik alvast door aan de verantwoordelijke van de rijscholen.

Kevin P.

Dikke pluim voor instructeur Ayberk G! Oprecht genoten van de rijlessen en je vakkundig en professioneel advies. Heb in het verleden als eens rijlessen genomen, maar je aanpak voelde een pak... Dikke pluim voor instructeur Ayberk G! Oprecht genoten van de rijlessen en je vakkundig en professioneel advies. Heb in het verleden als eens rijlessen genomen, maar je aanpak voelde een pak moderner aan en frisser aan ivm die vroegere lessen. Altijd fijn om passionele mensen aan het werk te zien die geven om vakmanschap!

Dikke merci!
Groeten K.

Ik heb rijlessen gevolgd bij 2 rijinstructeurs. De eerste 8u was ik super tevreden over haar. Alles werd rustig uitgelegd. De laatste 12u heb ik les gekregen van een andere rijinstructeur en die... Ik heb rijlessen gevolgd bij 2 rijinstructeurs. De eerste 8u was ik super tevreden over haar. Alles werd rustig uitgelegd. De laatste 12u heb ik les gekregen van een andere rijinstructeur en die vielen tegen. De lessen werden ongeduldig en met getier gegeven, waardoor ik niet meer wou rijden. Met dank aan rijcoach Bruno die me maar 2u extra rijles heeft gegeven voel ik me meer op mijn gemak, is de angst verminderd en heb ik meer zelfvertrouwen!!

Reactie VAB:

Ik vind het enorm jammer dat je de rijlessen bij een van onze rijinstructeurs niet op een rustige en constructieve manier ervaarde. Want rijden is een leuke vrijheid, ook de begeleiding moet een... Ik vind het enorm jammer dat je de rijlessen bij een van onze rijinstructeurs niet op een rustige en constructieve manier ervaarde. Want rijden is een leuke vrijheid, ook de begeleiding moet een plezier zijn. Neem gerust contact op met ons als je dit graag verder wil bespreken.

Senne Heyvaert

Met dank aan de zeer rustige en geduldige Peter durfde ik zeer snel en geruststellend achter het stuur. Ze waren ook zeer flexibel in de enkele uren ze over hadden.

Lena Mommaers

Super tevreden! Een super goede begeleider! Ik raad het iedereen aan

Marco

Hartelijk dank aan Geert, die een levende poes uit de motorkap heeft gehaald zonder dat het beestje kwetsuren heeft opgelopen. Top!

Beste Marco,
Ook wij zijn blij dat de poes ongedeerd is en we de autopech konden verhelpen. Hopelijk gaat het diertje daar niet meer schuilen.

SNELLE SERVICE, HEEL VAKBEKWAME PECHVERHELPERS

Chris S.

Onlangs veer van ophanging afgebroken onderweg en kon rekenen op een prima dienstverlening , vriendelijk en vlot. vervangwagen was prima geregeld.

Annie Masschelein

Goede ervaring