VAB

Omdat de dienstverlening uitstekend is

Fijn dat pechdienst de fiets (die niet ter plaatse kon hersteld worden) kon meenemen en de volgende dag thuis kon afleveren, ondanks dat we zelf niet mee konden rijden in de wagen vanwege de corona... Fijn dat pechdienst de fiets (die niet ter plaatse kon hersteld worden) kon meenemen en de volgende dag thuis kon afleveren, ondanks dat we zelf niet mee konden rijden in de wagen vanwege de corona maatregelen. Dit was een goede tussenoplossing voor ons gezien de moeilijke omstandigheden.

Reactie VAB:

Beste, ook in deze periode proberen we onze dienstverlening zoveel mogelijk te garanderen aan onze klanten. We zoeken samen met de klant naar de meest geschikte oplossing om onze klanten zo goed... Beste, ook in deze periode proberen we onze dienstverlening zoveel mogelijk te garanderen aan onze klanten. We zoeken samen met de klant naar de meest geschikte oplossing om onze klanten zo goed mogelijk verder te helpen. Bedankt voor jouw reactie.

Service ter plekke was top ! Maar er was niemand die me op voorhand verwittigde dat mijn fiets wel vervoerd kan worden, maar ikzelf niet.

Reactie VAB:

Beste, het spijt ons dat we je niet informeerden over de tijdelijke onmogelijkheid om met de pechverhelper mee te rijden. Omwille van het coronavirus hebben we bijzondere maatregelen getroffen en... Beste, het spijt ons dat we je niet informeerden over de tijdelijke onmogelijkheid om met de pechverhelper mee te rijden. Omwille van het coronavirus hebben we bijzondere maatregelen getroffen en onze dienstverlening aangepast zodat we de gezondheid van iedereen zoveel mogelijk kunnen garanderen.

De Gres Werner

Omdat de man in kwestie een zeer bekwaam en beleefd persoon !

Hulpvaardig Vriendelijk

Goede service

Vlugge en goede herstelling van een platte band

Zeer vlug gesteld , ook vriendelijk personeel