VAB

Werd snel geholpen en waren ook vriedelijk en gaven mij nog extra raad

Er was beloofd om een vervangwagen te brengen tegen 16:00u. 18:03 nog geen nieuws. Zelf teruggebeld en iemand zal mij binnen 1 uur komen ophalen voor vervangingswagen zelf op te halen…zal dan 19u00... Er was beloofd om een vervangwagen te brengen tegen 16:00u. 18:03 nog geen nieuws. Zelf teruggebeld en iemand zal mij binnen 1 uur komen ophalen voor vervangingswagen zelf op te halen…zal dan 19u00 zijn. Geen enkele feedback of opvolging…:

Charlotte

Geslaagd voor mijn Theorie examen rijbewijs B ! Dankzij de goede lessen en tips van Filip !

Vandenberghe Bernise

Zeer slechte ervaring!! In juni 2023 pech gehad in Frankrijk hadden een stuk nodig dat uit Duitsland moest komen voor de camper VAB gebeld heb gezegd dat depannage niet kon omdat we 2honden bij... Zeer slechte ervaring!! In juni 2023 pech gehad in Frankrijk hadden een stuk nodig dat uit Duitsland moest komen voor de camper VAB gebeld heb gezegd dat depannage niet kon omdat we 2honden bij hadden en reeds wisten dat de balg voor de luchtvering in Frankrijk niet te vinden was er werd door VAB een garagist gestuurd(van een takel bedrijf) die ons melden dat we naar een garage Poids Lourds moesten heeft ons zelfs niet getakeld )in oktober kregen we van VAB een factuur gestuurd waarin we 145,22€ moesten betalen de takeldienst had aan VAB 1105,22€gefactureerd zonder dat we getakeld werden pechverlening in buitenland word maar voor 800€ exc Btw gedekt dus moesten wij 145,22€ Btw incl betalen!!!!! Nooit meer VAB ik verwittig iedere camper van +3,5ton om zeker niet bij VAB te gaan

Omdat zij mij telkens geholpen hebben.

Over heel de lijn tevreden, vlugge interventie, zoeken naar oplossingen

jan Latinne

Snel ter plaatse goed geholpen en vriendelijke man

Ronald

Zowel voor de reisverzekering als voor de pechbijstand ben ik op korte tijd aangesproken en werd er een voorstel uitgewerkt

Omdat ik vlug, adequaat én vriendelijk ben geholpen

Gina

Heel goede oplossing voor het probleem. Vriendelijke pechverhelper